موضوع مقاله : تفریحات آبی با استخر بادی

شاید یکی از علایق بسیاری از افراد جدا از سن و سالی که دارند ، تفریحات آبی باشد ، شنا کردن و بازی کردن در آب می تواند بسیار تفریح شادابی باشد و بتواند یک تفریح بسیار دوست داشتنی برای شما باشد . عمدتا برای تفریحات آبی به این فکر می افتید که به استخر های عمومی بروید و یا اگر در شهر های ساحلی هستید ، به دریا و دریاچه ها بروید ، ولی ما پیشنهاد تفریحات آبی با استخر بادی را داریم ، چرا که استخر های بادی می توانند وسیله های سرگرم کننده و شادی برای شما باشند تا شما بتوانید از آن ها برای تفریحات آبی خود نهایت استفاده و لذت را ببرید . توجه داشته باشید که استخر های بادی می توانند گزینه فوق العاده ای باشند ، برای اینکه شما در خانه خود یک استخر برای بازی خواهید داشت و می توانید با خرید استخر بادی کودک و بزرگسال ، مشخص کنید که کودکان از استخر بادی استفاده کنند و یا به صورت خانوادگی از این محصولات بادی بی نظیر استفاده نمایید . به همین منظور قصد داریم تا شما را با این وسیله تفریحی بسیار خوب آشنا کنیم . 

استخر های بادی وسیله های دوست داشتنی هستند که با طرح و رنگ های مختلفی ساخته می شوند . به دنبال این موضوع ، شما می توانید استخر هایی را خریداری کنید که دارای طراحی کودکانه باشند و یا شکل عروسکی و ... داشته باشند . تنوعی که در استخر های بادی کودکان می باشد ، بسیار بالا بوده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این محصولات بادی استفاده کنید . بدون شک هر کودکی علاقه زیادی به استخر های بادی خواهند داشت . حتی اگر در میان استخر های بادی نگاهی بیاندازید ، متوجه می شوید که برخی از این استخر ها ، برای جنسیت های مختف ساخته شده اند ، یعنی برخی از استخر ها ، دخترانه و برخی دیگر از استخر ها با طراحی پسرانه ساخته شده اند ، برای همین است که هر کودک می تواند سلیقه خود را در خرید استخر بادی دخیل کند . معمولا سعی شده است که برای ساخت استخر بادی از طرح های کارتونی و انیمیشن ها استفاده شود ، برای همین در ساخت بسیاری از استخر های بادی می بینید که طرح های کارتونی به شکل های چاپی و یا عروسکی در بدنه استخر نقش بسته اند . 

همچنین برخی از استخر های بادی طراحی شبیه به مزرعه ، دریاچه و دریا یا پارک آبی ساخته شده اند . این نوع از استخر های بادی طراحی به خصوص تر و با ایده های خاص تر ساخته شده است ، به طوریکه در داخل آن ها بازی های بیشتری گنجانده شده است ، تا کودکان تنها فقط آب بازی نکنند ، بلکه بازی های بیشتری را در کنار آب بازی انجام بدهند . به عنوان مثال قصد داریم ویژگی های یک استخر بادی که در قالب پارک آبی ساخته شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم . این نوع از استخر های بادی عمدتا از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و برای همین می توانند فضاهای بزرگی را نیز در اختیار کودکان قرار دهند و در بیشتر مواقع چندین کودک با یکدیگر مشغول بازی می شوند چرا که ابعاد بزرگ استخر بادی این شرایط را برای تفریحات آن ها فراهم خواهد کرد . ولی یک نکته ای که وجود دارد این است که استخر های بادی که شبیه به پارک آبی ساخته می شوند ، عمق کمی دارند و معمولا کودکان سنین پایین نیز به راحتی می توانند از آن ها استفاده کرده و بازی کنند . 

یک سری از استخر های بادی کودکان دیگر که شبیه به پارک آبی ساخته می شوند ، ممکن است محصول دارای استخر دو تکه باشد ، یعنی شامل دو استخر باشد که عمدتا یکی از آن ها کن عمق و دیگری پر عمق می باشد . در ضمن پای ثابت بیشتر استخر های بادی طرح پارک آبی ، وجود سرسره بادی است که می تواند شرایط فوق العاده ای را برای تفریحات آبی شما فراهم آورد . بنابراین کودکان می توانند از سرسره ها استفاده کرده و از آن ها به سمت پایین سر خورده و داخل استخر بادی بیوفتند . تمامی استخر های بادی که توسط برند های شناخته شده ای همچون اینتکس و یا بست وی ساخته شده اند ، دارای ایمنی فوق العاده هستند ، یعنی تمامی استخر های بادی بر پایه ایمنی ساخته شده و ساختار تمامی آنها استاندارد است . برای همین با اطمینان می توانید آن ها را خریداری کرده و به کودکان خود هدیه دهید . همچنین این وسیله های بازی ، قابلیت هدیه دادن و سایر کودکان بوده و شما می توانید برای تولد یک سورپرایز خاص برای کودکان فامیل و ... داشته باشید . 

البته که برای مشاهده بیشتر استخر های بادی و آشنا شدن با این وسیله بسیار خوب برای تفریحات آبی ، توصیه ما به شما این است که وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس شده و سپس وارد دسته بندی استخر بادی شوید ، در این دسته بندی می توانید مدل های مختلفی از استخر های بادی را مشاهده کرده و همانطور که پیش تر اشاره شد ، انواع استخر های طرح کارتونی و بچگانه ، استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی طرح پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار و ... را مشاهده کرده و مشخصات آن را نیز به دقت مطالعه کنید و سپس در صورت پسندین ، استخر بادی خود را سفارش دهید . همچنین شما می توانید استخر های نیمه پیش ساخته یا نیمه بادی ایزی ست را نیز مشاهده کرده و از آن ها برای تفریحات آبی در خانه استفاده کنید ، برای اینکه این نوع از استخر ها در ابعاد بزرگی ساخته شده اند ولی قابل استفاده در خانه می باشند . هر چند نیاز است که شما فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید تا این نوع از استخر ها را راه اندازی کنید . در ضمن کودکان خردسال باید با والدین خود از این نوع استخر های نیمه بادی ایزی ست استفاده کنند ، زیرا عمق آن ها نسبت بالاتر است . این نوع از استخر ها در صورت بزرگ بودن ، در کنار خود پمپ تصفیه آب نیز دارند .