کلبه و چادر بازی کودک

کودکان همیشه دوست دارند که با وسیله هایی خود را سرگرم کنند . کودکان به خصوص کودکان سنین زیر 6 سال سعی می کنند که با استفاده از لوازم خانه برای خود یک خانه درست کنند ، ولی در حال حاضر فروشگاه اینترنتی اینتکس برای کودکان یک وسیله بازی و سرگرم کننده آورده است که می توان به کلبه و چادر بازی کودک اشاره کرد که کودکان می توانند با راه اندازی آن ها ، یک خانه کوچک برای خود داشته باشند تا به همراه دوستان و هم سن و سال های خودشان مشغول بازی شوند . تنوعی که این محصولات دوست داشتنی دارند بسیار بالاست و کودکان می توانند از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنند . هر کلبه و چادر بازی بسته به نوع و جنسی که دارند ، حتی قابلیت استفاده در محیط های باز را دارند و کودکان می توانند آن را در حیاط خانه استفاده کنند . شاید جالب باشد بدانید که می توانید این محصولات را به سفر ببرید تا کودکان از آن ها استفاده کنند . این محصولات می توانند به عنوان پشه بند و یا اتاق خواب برای کودکان باشند . 

کلبه و چادر بازی کودک پارچه ای

در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با انواع کلبه های بازی و چادر های بازی کودکان آشنا کنیم تا بهتر آن ها را بشناسید و بتوانید مناسب ترین گزینه را طبق سلیقه و علاقه ای که کودکان شما دارند ، انتخاب و خریداری کنید . اولین نوع کلبه و چادر بازی کودک مدل پارچه ای می باشد که محبوبیت زیادی دارد و از آن جا که به صورت پارچه ای ساخته شده اند ، طول عمر بالایی را دارند . مدل بعدی کلبه های بادی هستند که آن ها نیز محبوب هستند ولی از نظر مقاومت ، ضعیف تر از مدل های پارچه ای هستند . معمولا برای ساخت چادر بازی پارچه ای از پلی استر استفاده می شود که یک نوع پارچه شمعی بوده و از بهترین پارچه های موجود می باشد . به طوریکه حتی برای ساخت چادر های مسافرتی نیز از همین جنس استفاده می شود . این پارچه ضد آب است و البته در برابر اشعه های خورشیدی که عمدتا آسیب رسان است و می تواند به بسیاری از اجناس در دراز مدت آسیب وارد کند ، اصلا به این پارچه آسیبی نمی رساند و برای همین کودکان می توانند بدون مشکل از این محصولات حتی در فضاهای باز مانند حیاط نیز استفاده کنند . 

کلبه و چادر بازی کودک بادی

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، یک مدل از این وسیله های بازی به صورت بادی طراحی شده اند که آن ها نیز ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارند . این محصولات بر خلاف مدل های پارچه ای که پایه های پلاستیکی یا آلومینیومی در ساخت آن ها استفاده می شود ، کلا به صورت بادی هستند و ستون های آن نیز به صورت بادی می باشد . به همین منظور شما می توانید در یک شرایط ایده آل تر از آن استفاده کنند . راه اندازی کلبه های بازی بادی کودکان با استفاده از پمپ باد صورت می گیرد و تنها کاری که برای راه اندازی آن ها نیاز است ، این است که محصول را با استفاده از یک پمپ باد به سرعت راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . نکته این است که این نوع از چادر های بازی کمی ضعیف تر هستند و اگر اجسام تیز و برنده با بدنه آن ها تماس پیدا کند ، آسیب خواهد دید . ولی با این حال شبیه به چادر های بازی پارچه ای قابل استفاده در حیاط را دارند و رطوبت و نور خورشید به آن آسیب وارد نمی کند . جنسی که برای ساخت این محصولات استفاده می شود ، پی وی سی نام دارد . این جنس بسیار مقاوم است و حتی در صورت آسیب دیدن می توانید آن را تعمیر کنید . حجم بسته بندی مدل های بای نیز بسیار کوچک است . 

چادر بازی کودک برای کدام سنین قابل استفاده است ؟

در هنگام خرید چادر بازی کودک باید به رده سنی که بر روی جعبه محصول درج شده است ، توجه داشته باشید . معمولا چادر های بازی ابعاد مختلفی دارند و به همین منظور رده سنی که از آن ها استفاده می کنند نیز متفاوت بوده و توسط شرکت تولید کننده مشخص می شود ، بنابراین در خرید های حضوری خود می توانید از فروشنده فروشگاه اینتکس بخواهید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند . در صورتی که قصد خرید اینترنتی چادر بازی کودک را دارید ، به بخش ابعاد و مشخصات محصول مراجعه کنید و در جدول ، از رده سنی محصول آگاه شوید . همچنین شما می توانید به صورت تلفنی نیز از رده سنی محصول مد نظرتان اطلاع کسب کنید . ما در اینجا هستیم تا به صورت کامل شما را در خرید چادر بازی کودکتان در هر مدل ، راهنمایی کنیم تا مناسب ترین آن ها را خریداری کنید . ولی به صورت کلی این محصولات برای سنین زیر 6 سال طراحی شده اند و بهتر است که شما نیز این محصولات را برای سنین کودکان زیر شش سال تهیه نمایید . در دسته بندی می توانید تنوع بالای آن ها را مشاهده کنید . 

مرکز خرید کلبه و چادر بازی کودک

بزرگترین مرکز خرید کلبه و چادر بازی کودک در ایران ، فروشگاه مرکزی اینتکس در تهران می باشد که امکان خرید حضوری ، اینترنتی و تلفنی را برای شما فراهم کرده است تا این محصولات را با ضمانت فروشگاه تهیه کنید . شما عزیزان اگر دوست دارید که کلبه و چادر بازی کودک را به صورت حضوری خریداری کنید ، می توانید به شعب فروشگاه تهران اینتکس واقع در تهران و شهر رویان در مازندران مراجعه کرده و خرید های خود را به صورت حضوری انجام دهید و حتی از تخفیف های ویژه تر فروشگاه برخوردار شوید . همچنین اگر دسترسی ندارید می توانید به صورت اینترنتی خرید های خود را انجام دهید و حتی محصولاتی که در آف هستند و یا در جشنواره ها قرار می گیرند را با قیمت های ارزان تری خریداری کنید . برای استعلام قیمت چادر بازی کودک می توانید تماس بگیرید .