موضوع مقاله : تشک بادی اینتکس ارزان

تشک های بادی به ویژه تشک بادی اینتکس از بهترین تشک هایی هستند که شما می توانید آن را خریداری کرده و استفاده کنید . تشک بادی می تواند یک تشک دائمی برای شما باشد و این تفکر را نداشته باشید که تشک های بادی برای استفاده موقتی ساخته شده اند و یا تنها برای مسافرت ها مناسب هستند ، لذا طراحی بی نظیر تشک های بادی به خصوص تشک بادی اینتکس به دلیل اینکه توسط برندی معتبر ساخته شده است ، از نظر کیفیتی در بهترین شرایط قرار دارند و شما می توانید آن ها را با اطمینان خریداری کنید . تشک بادی اینتکس ارزان بوده و شما برای خرید تشک بادی اینتکس نیازی به پرداخت هزینه های زیادی ندارید و می توانید با هزینه کم صاحب یک تشک طبی و بسیار نرم بشوید که برای خواب های شبانه روزی خود از آن ها استفاده کرده و لحظه ها و خواب های آرام و دلچسبی را با آن تجربه کنید . برای همین قصد داریم تا شما را در این مقاله با انواع تشک های بادی اینتکس آشنا کنیم تا بتوانید بهترین آن ها را بر اساس نیاز خود بشناسید و محصولات بادی را با قیمت های خوبی خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . 

در اولین گام ، باید بگوییم که تشک های بادی اینتکس در حالت کلی به دو دسته بندی تشک بادی یک نفره اینتکس و تشک بادی دو نفره اینتکس تقسیم می شوند و شما می توانید یکی از این دو حالت را داشته باشید و بر اساس نیاز های خود ، تشکی را خریداری کنید که برای استفاده یک نفر مناسب می باشد و یا اگر دوست دارید تشک بادی دو نفره را خریداری کنید که از عرض بیشتری برخوردار بوده و می تواند شرایط را برای استفاده دو نفره فراهم کند . بدین ترتیب دست شما برای خرید باز خواهد بود و به مانند بسیاری از تخت ها می توانید این انتخاب ها را داشته باشید . همچنین یک نکته مهم دیگر وجود دارد که باید در خرید تشک بادی به آن توجه کنید و آن هم این است که تشک های بادی ممکن است برای رده سنی کودکان نیز ساخته شده باشد . اغلب تشک های بادی برای استفاده بزرگسالان بوده و برخی از آن ها به عنوان تشک بادی کودک ساخته شده اند که می توانید آن ها را نیز برای استفاده کودکان خود خریداری کنید . ولی بیشترین تنوع در میان تشک های بادی را تشک بادی بزرگسال اینتکس دارد و شما می توانید آن ها را در طرح ها و رنگبندی های مد نظر خود خریداری کنید . 

معمولا تشک های بادی که توسط شرکت اینتکس تولید می شود ، طرح های یک نفره و دو نفره آن وجود دارد و شما می توانید با انتخاب یک طرح مد نظر خود ، مدل یک نفره و یا دو نفره آن را خریداری کنید ، این ویژگی بسیار خوب شرکت اینتکس است که تمامی سلیقه ها و نیاز های مشتریان را در نظر گرفته و با توجه به این موضوع محصولات و تشک های بادی خود را تولید می کند  همچنین به دلیل اینکه قیمت تشک بادی اینتکس پایین است ، بسیاری از طرفداران تشک های بادی اصل و اورجینال به سراغ تشک های بادی شرکت اینتکس می روند و از محصولات بادی این شرکت استفاده می کنند . اینتکس اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات بادی می باشد که در میان محصولات بادی متنوعی که دارد ، اقدام به تولید و فروش تشک بادی اینتکس نیز کرده و فروش بسیار خوبی را در این دسته بندی دارد . از آن جا که محبوبیت این شرکت زیاد است ، اینتکس قیمت تشک های بادی خود را کاهش داده تا با فروش بالاتر سود خود را کسب کند ، همچنین در همین راستا نمایندگی های رسمی در سراسر دنیا افتتاح کرده است . 

از دیگر مواردی که شرکت اینتکس انجام داده است ، می توان به راه اندازی خط تولید های جدید در کشور های شرقی مانند چین اشاره کرد که باعث افزایش تولید و فروش شده است . نمایندگی های اینتکس به دلیل اینکه تشک بادی اینتکس را بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مشتری می رساند ، محصولات بادی را با قیمت های پایین تر به فروش می رساند و در این میان واسطه ای وجود نخواهد داشت . فروشگاه تهران اینتکس نیز نمایندگی اینتکس در ایران بوده و شما می توانید تشک های بادی اصل و اورجینال اینتکس را با قیمت های بسیار عالی و به صورت مستقیم از شرکت خریداری کنید . شما می توانید به صورت حضوری از شعب فروشگاه اینتکس خرید های خود را انجام دهید و یا می توانید از وبسایت فروشگاه خرید های خود را انجام دهید . شما می توانید از خدمات پس از فروش محصولات بادی اینتکس نیز برخوردار شوید که می تواند شامل مواردی همچون تعمیرات تشک بادی به صورت تخصصی شود . فروشگاه اینتکس محصولات بادی خود را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند تا مشتریان عزیز اطمینان کاملی داشته باشند . 

معمولا تشک های بادی برند اینتکس از بدنه های پی وی سی ساخته می شوند که بهترین لایه های لاستیکی برای ساخت تشک بادی و بسیاری از محصولات بادی دیگر است ، برای همین شرکت اینتکس نیز از همین جنس استفاده می کند . البته تشک های بادی اینتکس دارای رویه هایی از جنس جیر هستند که بدن با این بخش در تماس باشد و احساس خوشایندی به آن ها دست بدهد . داشتن رویه جیر می تواند خاصیت ضد تعریقی داشته باشد و همچنین ظاهر تشک بادی را نیز بسیار زیبا تر می کند . شرکت اینتکس با استفاده از تکنولوژی های نوین ، تشک های بادی را با ساختار های بی نظیر تولید می کند که می توان به داشتن تشک بادی با رویه مواج اشاره کرد که بسیار تشک های نرم و راحتی بوده و شما می توانید احساس راحتی مضاعف را در هنگام استفاده از تشک بادی داشته باشید . همچنین تشک های بادی دارای ساختار های لایه لایه بوده و از الیاف هایی نیز در بخش های داخلی آن ها استفاده می شود تا دوام و کیفیت تشک بادی اینتکس بیش از پیش افزایش داشته باشد و محصول بادی بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل نماید .