تعمیرات تخصصی قایق بادی مارینر

قایق بادی مارینر که یکی از مقاوم ترین نوع قایق های بادی می باشد ، باز هم در صدد آسیب دیدگی قرار دارد و اگر به درستی از این نوع قایق ها استفاده نکنید ، ممکن است بدنه آن دچار آسیب دیدگی شود . همانطور که اشاره شد ، قایق بادی مارینر از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت خوبی در برابر آسیب دیدگی دارد ، برای اینکه بدنه آن نه تنها از پی وی سی ، بلکه از پی وی سی برزنتی ساخته شده است و برای همین یکی از ضخیم ترین بدنه ها را در میان محصولات بادی دارد . با وجود این موضوع ، باز هم گاهی ممکن است که جسم برنده ای با بدنه قایق بادی شما برخورد داشته باشد ، در این حالت است که این قایق ها نیز ممکن است آسیب ببینند . هر محصول بادی در صورت برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند ، ولی اگر به درستی از آن ها استفاده شود ، سال ها قایق بادی مارینر برای شما کار خواهد کرد . 

تعمیرات قایق بادی مارینر توسط فروشگاه اینتکس

حتی رطوبت ، نور خورشید و عوامل مختلف محیط ، به بدنه قایق بادی مارینر آسیب نمی رساند و موارد آسیب دیدگی ها تماما موارد انسانی هستند . شاید در این لحظه که مقاله تعمیرات تخصصی قایق بادی مارینر را مطالعه می کنید ، قایق بادی شما آسیب دیده باشد و به دنبال راهی هستید که قایق بادی خود را به صورت حرفه ای و تخصصی تعمیر کنید تا دوباره از این قایق دوست داشتنی و بی نظیر استفاده کنید . از آن جا که از قایق های بادی بر روی آب استفاده می شود و با توجه به حرفه ای بودن قایق بادی مارینر حتی از آن در دریا و آب های عمیق استفاده می شود ، باید اطمینان داشته باشید که قایق بادی شما به خوبی تعمیر شود تا در هنگام استفاده کردن از محصول ، شما را به دردسر نیاندازد ، برای همین ما به شما یک پیشنهاد و راهکار خوبی خواهیم داد . تعمیرگاه تخصصی اینتکس می تواند به بهترین شکل ممکن تمامی محصولات بادی شما را تعمیر کند . 

به خصوص اگر محصول بادی شما یک محصول گران قیمت و با ارزشی همچون قایق بادی مارینر باشد . شما حتی خودتان نیز می توانید قایق بادی را با استفاده از برچسب تعمیرات حتی در منزل نیز تعمیر کنید ، ولی آیا تعمیراتی که توسط شما صورت می گیرد ، با تعمیراتی که توسط تعمیرکاران فروشگاه اینتکس انجام می شود یکی است ؟ توجه داشته باشید که ابزار هایی که در تعمیرگاه استفاده می شود ابزار های تخصصی تر هستند و از آن مهم تر ، قایق بادی آسیب دیده شما زیر دستان افراد با تجربه و خبره در این زمینه تعمیر خواهد شد ، برای همین با خیالی راحت تر می توانید از محصول آسیب دیده خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که محصولی که تعمیر می شود ، در کارگاه مورد تست قرار خواهد گرفت تا این اطمینان حاصل شود که محصول شما تعمیر شده و سپس برای شما دوباره ارسال خواهد شد . 

روند تحویل قایق بادی آسیب دیده به فروشگاه

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چگونه باید قایق بادی مارینر آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه اینتکس بدهید ؟ تنها کاری که باید بکنید ، این است که محصول آسیب دیده خود را به شعب فروشگاه اینتکس واقع در تهران تحویل بدهید تا روند ارسال و تعمیر قایق بادی مارینر شما توسط فروشگاه صورت گیرد . اگر در شهر های دیگری ساکن هستید و یا حتی در تهران زندگی می کنید ولی زمان آن را ندارید که خودتان محصول اسیب دیده را به فروشگاه اینتکس تحویل دهید ، می توانید این کار را به وسیله پست ، پیک ، تیپاکس و هر روش دیگری به دست فروشگاه برسانید تا روند تعمیرات قایق بادی مارینر شما شروع شود . همچنین پس از تعمیر قایق بادی مارینر ، می توانید آن را خودتان به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس تحویل بگیرید و یا از فروشگاه بخواهید آن را با پیک و هر روشی که مد نظر شماست ، برایتان ارسال کند . 

هزینه تعمیر قایق بادی مارینر

هزینه و قیمت تعمیر قایق بادی مارینر شما کاملا بستگی به وسعت آسیب دیدگی و تعداد آسیب دیدگی دارد . به طور مثال هزینه قایق بادی که تنها دارای یک سوراخ ریز بوده با هزینه قایقی که از چندین جهت پاره شده است ، یکی نخواهد بود . بنابراین نمی توان به طور دقیق بیان کرد که قیمت و هزینه تعمیر قایق بادی مارینر چقدر است ، ولی باید این نکته را به شما عزیزان بگوییم که هزینه تعمیرات قایق بادی بالا نیست و شما می توانید با هزینه بسیار کم ، قایق بادی مارینر گرانبها و با ارزش خود را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . برای اینکه بتوانید حدودی هزینه تعمیر قایق بادی مارینر خود را بدانید می توانید با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و هزینه حدودی را با توجه به وسعت آسیب دیدگی استعلام بگیرید . 

تعمیر قایق بادی با برچسب تعمیرات

راه دومی که شما بتوانید قایق بادی مارینر خود را تعمیر کنید این است که برچسب تعمیرات قایق بادی تهیه کنید . برچسب های تعمیراتی مخصوص محصولات بادی همچون قایق های بادی وجود دارد که شما می توانید با تهیه کردن آن ، خودتان در خانه و منزل قایق بادی آسیب دیده خود را تعمیر کنید . این نوع تعمیر نیز کاملا بستگی به خودتان دارد و اگر به خوبی پنچرگیری قایق بادی مارینر را انجام دهید ، می توانید با اطمینان از قایق بادی تعمیر شده خود استفاده کنید . اگر در داخل جعبه و کارتن قایق بادی مارینر برچسب تعمیرات وجود دارد می توانید از همان برچسب برای تعمیرات استفاده کنید . تعمیر کردن با برچسب تعمیرات کار اسانی است و شما باید مقداری برچسب را با استفاده از چسب مایع مخصوص بر روی بدنه و محل آسیب دیده قایق بادی بچسبانید تا درز به وجود آمده بر اثر آسیب دیدگی را بپوشانید .