تشک بادی روی آب طرح لاکپشت جدید اینتکس intex 57555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح لاکپشت جدید اینتکس intex 57555 طرحی جدید از تشک بادی روی آب برند اینتکس می باشد که در سال 2023 به بازار عرضه شده است . این تشک بادی روی آب برای کودک و نوجوان ساخته شده است اما با توجه به قابلیت تحمل وزنی که دارد می تواند برای افراد بزرگسال نیز مورد استفاده قرار بگیرد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 80 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن خواهد داشت . متریال استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی چرمی تک لایه می باشد که ضخامت لایه ای 0.30 میلی متری آن باعث شده تا در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد . در بخش جلویی این محصول دو دستگیره قرار داده شده است که از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد و برای حفظ تعادل در هنگام استفاده ، نقش بسزایی خواهد داشت . برای راه اندازی این تشک بادی اینتکس مدت زمان سه الی چهار دقیقه نیاز است و به راحتی می توانید از تمامی پمپ بادهای دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید . دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این تشک بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن محصول می توانید در جهت خالی کردن سریع باد نیز استفاده نمایید . رده سنی استفاده از این تشک بادی برای افراد بالا سه سال بر روی بسته بندی عنوان شده است . همین حالا می توانید این تشک بادی روی آب جذاب را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید و لذت آب تنی در تابستان را دو چندان تجربه نمایید 

اگر به دنبال تشکی هستید که طراحی فانتزی و جالبی داشته باشد ، تشک بادی روی آب طرح لاکپشت اینتکس بسیار گزینه مناسبی می باشد که از جدید ترین تولیدات برند اینتکس محسوب می شود . این تشک بادی روی آب طراحی لاکپشتی دارد و این طراحی لاکپشتی می تواند سبب آن شود که گویی یک لاکپشت در آب وجود دارد و به اطراف حرکت می کنند . بنابراین می توانید بر روی آن سوار شده و بر روی آب شناور بمانید . طراحی لاک این لاکپشت نیز بسیار زیباست و اگر با دقت به آن نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که طرح گل در آن استفاده شده است ، برای همین این محصول بسیار جذاب است . وجود دست و پای لاکپشت که به صورت بادی بوده و بیرون زدگی دارد ، می تواند در حفظ تعادل بسیار بهتر تشک بادی موثر باشد . 

این محصولات بادی برای رده سنی نوجوان و بزرگسال می باشد ، برای اینکه طول و عرض آن برابر با 191 سانتی متر در 170 سانتی متر می باشد و به خوبی می تواند وزن 80 کیلوگرمی را تحمل نماید ، بدین ترتیب است که شما با خیال راحت می توانید از این محصول استفاده کنید . اگر وزن شما بیشتر است می توانید به سراغ سایر تشک های بادی روی اب جذاب فروشگاه اینتکس بروید . مقدار تحمل وزن تشک های بادی در بخش ابعاد و مشخصات هر محصول درج شده است . این محصول برخلاف ظاهر و ابعاد بزرگی که دارد ، در هنگام بسته بندی ابعاد بسیار کوچکی خواهد داشت و برای همین جابجا کردنش بسیار اسان خواهد بود . حتی وزن تشک نیز سبک بوده و به 1 کیلوگرم می رسد ، بنابراین به آسانی می توانید تشک را برداشته و آن را جابجا کنید .  

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 170 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 80 کیلو گرم
  • وزن : 1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • ضخامت لایه بدنه : 0.30 میلی متر
  • کد محصول : intex 57555

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...