استخر سازه ای

EST-9012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر سازه ای

استخر سازه ای از موارد و خدمات جدیدی است که خب قطعا برای شما عزیزان جذابیت های خاص خودش را دارد. پیاده سازی و ساخت این دسته از استخر ها به دلیل دارا بودن و تشکیل شدن از سازه های فلزی باعث شده تا مقاومت قابل قبولی را دارا باشد که خب این عامل برای خیلی از افراد مهم ترین مزیت انتخاب خواهد بود. در همین خصوص هم باید گفت که استخر های سازه ای معمولا به صورت توکار پیاده سازی می شوند و تشکیل دهنده بدنه اصلی این محصولات همان سازه های فلزی و اهنی است که معمولا در ساخت و سازها به کار می رود. نکته مهم در خصوص این دسته از استخر ها معمولا فضای مورد نظر برای اجرا و ساخت این استخر خواهد بود که نسبت به ابعادی که قرار است در ان کار شود ، مقدار سازه استفاده شده نیز متغیر خواهد بود. در همین خصوص هم باید گفت که شما اگر قصد ساخت و پیاده سازی استخر های سازه ای را دارید باید در ابتدا مقیاس مورد نظر خودتان را اندازی گیری کنید. نکته مهم بعدی طراحی و ارگونومی ساخت و پیاده سازی این محصول است که دوست دارید به چه شکلی این محصول را پیاده سازی نمایید که این نکته بسیار حائز اهمیت خواهد بود. علاوه بر این ها از دیگر موارد مهمی که قطعا باید به صورت صحیح و اصولی پیاده سازی شود دریچه و محفظه تخلیه اب استخر است که خب باید به گونه ای طراحی شود که در مواقع نیاز بتوانید ان را به نحو صحیح خالی کنید. در کنار این موارد می توان به این نکته هم اشاره کرد که بعضی از افراد دوست ندارند اب استخر را به صورت ساده هدر دهند و قصد دارند که از ان در موارد گاها کشاورزی و یا ابیازی استفاده کنند که این عامل هم با پیاده سازی اصولی دریچه های تخلیه اب امکان پذیر خواهد بود. هم چنین لوله کشی صحیح این استخر ها باید به گونه ای انجام شود که سازه های اصلی دچار اسیب نشوند که خب این عامل هم قطعا در نظر مشاورین و طراحان شرکت تهران اینتکس مهم خواهد بود. شما هم اگر قصد دارید تا یک استخر سازه ای را در داخل منزل ، ویلا ، باغ و یا فضای مورد نظر خودتان بسازید پیشنهاد می کنیم تا این پروژه را با کمترین قیمت ممکن به مشاورین ما در نمایندگی اینتکس بسپارید تا با خیال راحت و اسوده ان را با بهترین کیفیت برای شما طراحی کنند.

استخر سازه ای

استخر سازه ای یکی از بهترین استخر هایی است که معمولا برای ویلا ها و یا خانه های بزرگ که حیاطی بزرگ داشته و حتی در زیرزمین آپارتمان ها نیز می توانید این نوع از استخر های سازه ای را راه اندازی و احداث کنید تا یک استخر مقاوم و بسیار خوبی را داشته باشید . یکی از دلایل محبوبیت استخر سازه ای این است که کیفیت ساخت آن بسیار بالاست و دوام و مقاومتی که دارد ، بیش از هر نوع استخر دیگری خواهد بود . برای همین می توانید سال های طولانی از این استخر ها استفاده کنید ، بدون اینکه کوچک ترین مشکلی را در آن ها ببینید . فروشگاه اینتکس نیز با توجه به اینکه یکی از بزرگترین فروشگاه های فعال در زمینه ساخت و فروش استخر در تمامی مدل ها اعم از استخر سازه ای ، استخر فریمی ، استخر آماده شرکتی ، استخر فایبرگلاسی و ... می باشد ، این خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است تا بتوانند از سراسر ایران از این خدمات فروش و پس از فروش اینتکس بهره مند شوند . 

استخر های سازه ای به دلیل نوع طراحی و ساختی که دارند ، قابل ساخت و احداث در تمامی ابعاد بوده و شما می توانید آن را در متراژ های بسیار بالا و حتی در عمق های بالا داشته باشید . استخر های سازه ای معمولا به دلیل بزرگ بودنشان و اینکه قابلیت زیبا سازی دارند یکی از جذاب ترین مدل هایی است که می توانید انتخاب کنید . لوله کشی ها در استخر سازه ای نیز می تواند طبق سلیقه شما کاملا به صورت توکار انجام شود تا اینچنین یک استخر توکار و بسیار زیبا داشته باشید که اتصالات آن نیز حتی به صورت توکار انجام شده باشد تا زیبایی استخر همچنان حفظ شده و شما بتوانید علاوه بر داشتن یک استخر زیبا و جذاب ، به راحتی بتوانید به تمیز کاری و نگهداری از آب استخر نیز بپردازید . شما می توانید از تصفیه خانه برای استخر سازه ای خود برخوردار شوید . همچنین می توانید بسته به ابعاد و ظرفیتی که استخر سازه ای دارد ، از پمپ های تصفیه آب قدرتمندی استفاده کنید که به بهترین شکل بتواند مانع از کثیف شدن آب شود . 

پمپ های تصفیه آب در مدل های بسیار مختلفی تولید شده اند ، ولی شما می توانید آن ها را با مشورت فروشگاه اینتکس با در نظر داشتن ظرفیت استخر ، پمپ متناسب با آن را تهیه کرده و استفاده کنید . فروشگاه اینتکس بهترین راهنمای برای ساخت استخر سازه ای شما خواهد بود که از صفر تا صد پروژه در کنار شما بوده و می توانید استخر هایی بسیار دوست داشتی را برای خود داشته باشید . توجه داشته باشید که تمامی استخر های سازه ای به صورت توکار انجام می شوند و اگر قصد دارید که استخری روکار داشته باشید تا دیگر زمین را حفاری نکنید ، باید به سراغ استخر هایی همچون استخر پیش ساخته بروید که طراحی فریمی داشته و قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارند . این استخر ها دارای محدودیت ابعاد و عمق هستند ولی طول بزرگ ترین استخر های پیش ساخته به ده متر می رسد و عمق آن ها نیز نزدیک به دو متر خواهد بود . برای همین گزینه مناسبی برای استفاده خواهند بود . 

یکی از معایب استخر سازه ای ، هزینه زیادی خواهد بود که برای ساخت و احداث آن باید بپردازید . زیرا برای ساخت این نوع از استخر ها نیاز به مصالح و هزینه کارگر و سایر آن ها بوده و برای همین قیمتی بالا تر را خواهند داشت . ولی با ساخت آن در نهایت یک استخر عمری خواهید داشت که سالیان سال برای شما می تواند یک استخر جذاب و دوست داشتنی باشد . ساخت استخر سازه ای می تواند به شما اجازه دهد تا استخری را با شیب طراحی کنید تا برخی از قسمت های استخر گود تر از سایر بخش ها باشد تا اینچنین هر فردی که قصد استفاده از استخر را دارد بتواند از آن در عمق های کم و یا زیاد استفاده کرده و لذت ببرد .

  • پیاده سازی در ابعاد گوناگون
  • جنس بدنه : سازه فلزی
  • دارای ضمانت 5 ساله
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت روکار و توکار
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • مدت پروژه : کوتاه
  • دارای پمپ تصفیه اب
  • دارای دریچه و محفظه خروجی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...