ترامپولین جامپینگ کودک دستگیره دار

tram-011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ کودک دستگیره دار یک محصول بی نظیر مناسب برای استفاده در داخل منزل و یا هر فضای دیگری می باشد که با استفاده از ان و پس از راه اندازی کامل این محصول شما قادر خواهید بود تا به سادگی دل کودک خود را شاد کرده و یک تفریح مهیج را برای او به ارمغان بیاورید. این ترامپولین به گونه ای طراحی شده است که به صورت گرد بوده و لبه های ان نیز لایه ای مجزا و قرمز رنگ به چشم می خورد که باعث شده تا فنر های نگه دارنده این محصول اسیبی به کودک شما وارد نکند. هم چنین بدنه اصلی این کالا نیز به صورت یکدست مشکی رنگ بوده و از انعطاف پذیری و هم چنین تحمل وزن قابل قبولی هم برخوردار می باشد که با خیال راحت از این محصول کودک و نوجوان شما می تواند استفاده نماید.

علاوه بر این ها یک عدد دستگیره نیز به صورت مجزا در کنار این کالا دیده می شود که می توانید ان را نصب کرده و از ایمنی کودک خود هم در هنگام بازی با این محصول اطمینان حاصل نمایید. این کالا با ابعاد مناسبی که دارا می باشد فضای کمی را هم اشغال خواهد کرد که از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون نیز می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
 طول و عرض
 91 سانتی متر
 ارتفاع
 99 تا 119 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
 پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها
 فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
 سنین مورد استفاده
 کودکان و نوجوانان
 توری محافظ
 
سایر ویژگی ها
 قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

 

ترامپولین جامپینگ کودک دستگیره دار

ترامپولین ها معمولا از ظاهر و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند که در بعضی از موارد نیز با هم مشترک بوده و شبیه به هم عمل می کنند. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که ترامپولین جامپینگ کودک دستگیره دار هم یک محصول فوق العاده زیبا و دیدنی می باشد که موارد مهمی را دارا بوده و باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول برای کودکان خود استفاده کرده و یک بازی مهیج را شاهد باشیم. در همین راستا با ما همراه باشید تا به صورت کاملاین محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول با طراحی و ارگونومی ساخت گرد و جذابی به بازار عرضه شده است که این طراحی گرد بی شباهت به اکثر ترامپولین های موجود در بازار نبوده و از این نظر هم باعث شده تا یک محصول شکیل را شاهد باشیم. در تکمیل این جمله باید عنوان نمود که این کالا دارای بخش مرکزی و اصلی تشک مشکی رنگی می باشد که لبه های کناری ان را لایه ای محافظ و مقاوم با رنگ قرمز پوشش داده است که باعث شده تا کودک شما در هنگام بازی هم یک محصول دو رنگ را شاهد باشد و هم ایمنی او به صورت کامل حفظ گردد.

هم چنین پایه های زیر این محصول هم به صورت ابی رنگ طراحی شده و با ارتفاع مناسبی از این محصول قرار گرفته اند که همین عامل سبب شده تا این محصول را بتوانید با خیال راحت بر روی زمین قرار داده و نگران تکان خوردن و جا به جایی ان نباشید. یک عدد دستگیره ابی و قرمز هم در کناره این محصول به چشم می خورد که دارای ارتفاع مناسبی بوده و به صورت جداگانه می توانید ان را بر روی این ترامپولین نصب کرده و یا حتی ان را جدا کنید که این مورد هم از خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود. تمام این موارد نشان از خصوصیات ممتاز این ترامپولین در بخش طراحی دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه یک ترامپولین هم از موارد مهمی است که باید به ان توجه ویژهی ای نمود و با دقت خاصی دست روی ان گذاشت. بر همین اسا هم باید عنوان نمود که این ترامپولین دارای بدنه اصلی جامپینگ با جنس پلی پروپیلن می باشد که این بخش باعث شده تا نرمی ، راحتی و انعطاف پذیری و جامپینگ فوق العاده ای را این ترامپولین در اختیار شما قرار دهد. هم چنین بخش پایه های این محصول را هم فلز گالوانیزه فولادی و همین طور پلاستیک تشکیل داده است که باعث شده تا یک کالای مقاوم را شاهد باشیم و همین هم باعث شده تا نگرانی از بابت خرید این جنس نداشته باشید.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده در طول و عرض 91 سانتی متر می باشد که همین عامل نیز سبب شده تا هم فضای مناسبی را در اختیار شما قرار دهد و هم به راحتی بتوانید پس از جا به جایی این محصول مجدد ان را حمل نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که ارتفاع این محصول 99 تا 119 سانتی متر متفاوت خواهد بود که می توانید با پرش بر روی ان یک بازی فوق العاده را شاهد باشید. هم چنین وزن این محصول نیز 8 کیلو گرم می باشد که باعث راحتی در تکان دادن و جا به جایی این محصول شده است.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

قطعا یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب این محصول نوع راه اندازی این کالا می باشد که باید توجه ویژه ای به ان کرده و سعی کنید تا بدون نگرانی و با راهنمایی موجود در دفترچه راهنمای این محصول سعی کنید تا به راحتی این کالا را در مدت زمان بسیار کمی نصب کرده و از ان استفاده کنید. در همین رابطه هم باید عنوان نمود که شما در گام اول می بایست اقدام به نصب و راه اندازی پایه ها و بخش اصلی تشک این محصول کرده و سپس سعی کنید تا به راحتی اقدام به نصب و قرار گیری ستون ها و همین طور فنر های کناری این محصول نمایید تا به درستی سعی کنید که این کالا را راه اندازی کنید. در کنار تمام این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که شما می توانید به راحتی در زمان هایی که نیاز به تعمیرات دارید هم سعی کنید تابا مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به درستی به شما بدهند.

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ کودک دستگیره دار یک محصول فوق العاده مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد که دارای تحمل وزن فوق العاده بالا و همین طور ابعاد کوچک و استاندارد خواهد بود که این موارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود جای داده و ان را از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...