تشک بادی داخل چادر GigaTent

GigaTent AC005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل چادر GigaTent

تشک بادی داخل چادر GigaTent یکی از بهترین و متنوع ترین محصولات تولید شده در دسته تشک های بادی می باشد که با الگو برداری از ابعاد و طرح چادر های مسافرتی طراحی شده است و می تواند در مکمل چادر شما حین صفر باشد. رویه آن از ماده جیر PVC ساخته شده است که انعطاف بسیار خوبی داشته و می تواند برای استفاده یک شبانه روز و بیشتر مناسب باشد. جنس قسمت زیرین و کناره تشک نیز از PVC دو لایه می باشد که در برابر فشار و وزن زیاد مقاومت بسیار خوبی از خود دارد. در بسته بندی این محصول دو پمپ پدالی و برقی تعبیه شده است که برای استفاده در محل هایی که دارای پریز برق هستند یا در منزل بهتر است از پمپ باد برقی و برای استفاده در شرایطی که به برق دسترسی ندارید از پمپ باد پدالی استفاده کنید. والف این تشک بادی نیز از نوع دابل لاک می باشد که از خروج نا خواسته هوا جلوگیری می کند و راه اندازی آن را بسیار ساده تر از حالت عادی می کند. 

نقد و بررسی تشک بادی داخل چادر GigaTent

تشک بادی داخل چادر GigaTent

تشک بادی دو نفره داخل چادر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت های کمپینگ بوده که تولید شده توسط شرکت Wenzel می باشد. این محصول که مشابه دیگر تشک های بادی دو نفره تولید شده قابلیت استفاده در منزل و محل کار را نیز خواهد داشت تا باعث افزایش کاربرد این محصول شود. کیفیت ساخت آن نیز با توجه به استفاده شدن در فضای باز بسیار مناسب بوده تا خیال هر مصرف کننده ای را از این بابت راحت کند. این نوع تشک بادی دارای ویژگی ها و قابلیت های خوبی بوده که در هر تشک بادی نیز دیده می شود. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت آن به بررسی دقیق تر این تشک خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی بدنه و ساخت این تشک به صورت مستطیلی بوده که از گوشه هایی با طراحی گرد برخوردار است. این تشک دارای طراحی رویه مواج و مشبک بوده که به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد تا موجب ایجاد فضایی راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت شود. این نوع طراحی کمک زیادی به عبور بهتر جریان هوا خواهد کرد تا در بسیاری از مواقع در برابر تعریق بالا مقاومت لازم را داشته باشد. یکی از مهمترین طراحی های صورت گرفته در این تشک قسمت داخل بدنه بوده که به شکل گرد برای هر کدام از سطح مواج تعبیه شده است تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. وظیفه اصلی این لایه ها در واقع تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد خواهد بود. در قسمت دیواره عمودی بدنه نیز یک دریچه باد تعبیه شده تا امکان باد زدن به آن توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی فراهم باشد.

جنس بدنه تشک

این تشک مسافرتی دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار است. استفاده از روکش جیر در سطح رویه این تشک باعث می شود تا علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب از تعریق بالا نیز تا حدودی جلوگیری کند. استفاده از روکش جیر در بسیاری از تشک های بادی و بخصوص تخت های بادی رایج بوده زیرا از مزیت ها خاص خود بهره مند می باشد. اما قسمت های کف و دیواره ها را روکش طرح چرم تشکیل داده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. این ویژگی موجب می شود تا امکان استفاده از این تشک بادی روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها به راحتی فراهم باشد. این نوع جنس بدنه انعطاف بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد تا حمل آن به هر مکان مورد نظری آسوده باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده که ابعاد رایج استفاده شده در بسیاری از تشک های بادی می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد باد شده این کالا بوده و در صورتی که این تشک را جمع کنید ابعاد ذکر شده نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر فضای مورد نظری جای بگیرد. بر اساس جنس بدنه و ابعاد، این تشک دارای تحمل وزن 285 کیلوگرمی بوده که تحمل وزن بالایی برای این محصول محسوب می شود. البته زمانی از این تحمل وزن کاسته خواهد شد که به این تشک بیش از حد باد زده شود تا درز ها و لایه های درونی تحت فشار بیش از اندازه باشند. وزن بسته بندی آن نیز 2.1 کیلوگرم می باشد که وزنی سبک به حساب می آید. در کنار این وزن سبک داشتن حجم کم در حالت جمع شده می تواند کمک شایانی در حمل راحت تر آن کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه این تشک از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. برای این نوع تشک ها بهتر است از پمپ های باد دستی و یا پدالی استفاده کنید تا تنظیم مقدار باد بدنه بر عهده مصرف کننده باشد. البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابراین استاندارد باد زدن به آن می توان کمک شایانی در جلوگیری از آسیب های احتمالی به این کالا بکند. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به تشک جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره چادر محصولی برای استفاده در مسافرت ها کمپینگ از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت Wenzel با رویه مواج و ضد تعریق بوده که قابلیت استفاده از آن روی آب های کم عمق مانند استخر ها را خواهد داشت. محصولی با وزن و حجم کم که به راحتی امکان استفاده در هر محل مورد نظری را فراهم ساخته و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. این تشک با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعکمپینگ، سفری
 تحمل وزن 285 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...