تشک بادی مسافرتی کودک بست وی

bestway 67602

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی کودک بست وی

تشک بادی مسافرتی کودک بست وی یکی از جدید ترین و متفاوت ترین تشک های بادی تولید شده برای مسافرت ها مختلف از جمله کمپینگ بوده که بیشتر در داخل چادر های سفری برای کودکان زیر 10 سال قابل استفاده خواهد بود. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و به دلیل داشتن طرتحی مواج و موازی باعث می شود تا علاوه بر پوشش اعضای بدن جریان هوا را نیز از خود عبور دهد تا در جلوگیری از تعریق بالا مقاومت لازم را داشته باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که از دو دیواره بادی نیز برای جلوگیری از خارج شدن کودکان در زمان خواب از تشک کمک زیادی می کند. این تشک روی بدنه خود یک ساک حمل به شکل سرخود داشته که با تخلیه باد تشک به راحتی می توان آن را در حجم بسیار کوچکتر در این ساک حمل جمع نمود. محصولی که در سه رنگ آبی ، سبز و نارنجی تولید شده که باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان شده است. به دلیل وزن و حجم بسیار کم این تشک بادی سفری کودک به راحتی توسط کوله پشتی ها نیز قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی مسافرتی کودک بست وی

تشک بادی مسافرتی کودک بست وی یکی از زیبا ترین و خلاقانه ترین تشک های بادی تولیدی در سال جاری می باشد که توسط برند محبوب و مطرح بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بی نظیری برخوردار است . این تشک بادی دارای یک ساک همراه سرخود می باشد که توسط آن می توانید محصول مورد نظر را در سفر های خود به همراه داشته باشید و روز زیبایی را برای خود سپری کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه و با تحلیل این تشک بادی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که برای کودکان زیر 10 سال روانه بازار شده است و از امنیت بالایی برای کودک در هنگام خواب برخوردار است . این تشک بادی علاوه بر سطح مسطح و همواری که دارد در طرفین خود دارای لبه هایی می باشد که هم می تواند برای  نگهداری دست بر روی آن استفاده کرد و هم اینکه در هنگام خواب از بیرون افتادن کودک از روی تشک بادی جلوگیری می کند که نشان از طراحی مهندسی شده ی آن دارد .همچنین این محصول در سه رنگبندی  نارنجی ، سبز و آبی موجود می باشد که از جمله رنگبندی های پرفروش این محصول به حساب آمده و از  محبوبیت بالایی برخوردار هستند .


جنس بدنه :

جنس بدنه تشک بادی مسافرتی کودک بست وی از  پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه از نرمی و لطافت خاصی نیز برخوردار است و خیال شما را از بابت راحتی و طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در برابر انطعاف پذیری و نرمی منحصربفرد می باشد که آن را به یکی از محبوب ترین جنس ها تبدیل کرده است . همچنین در بخش های کناری این مدل از تشک های بادی از جنس پی وی سی ساده و دو لایه استفاده شده است که استحکام آن را دو چندان کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی مسافرتی کودک بست وی به مشخصات ( طول : 145 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 18 سانتی  متر ) می باشد که در دسته بندی تشک های بادی از کیفیت ساخت ایده آلی برخوردار است و فضای خوبی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . از دیگر ویژگی های کلیدی در تشک های بادی می توان به  وزن محصول اشاره کرد زیرا تاثیر بسزایی در جا به جایی محصول در مسافرت های شما عزیزان دارد ، وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 2.5 کیلو گرم می باشد که ایده آل به نظر می رسد و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین یکی دیگر  از ویژگی های کلیدی در تشک های بادی قابلیت تحمل وزن می باشد که این محصول دارای قابلیت تحمل وزن تا 70 کیلو گرم است که در دسته بندی تشک های بادی نشان از کیفیت بالای آن دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این تشک بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر می باشد . برای این کار کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه باد تشک متصل کرده و باد را به درون این تشک بادی هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد و کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت به محصول فشار وارد شده و از طول عمر آن کاسته می شود . همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند که برای این مشکل نیز برای شما برچسب تعمییرات را نیز فراهم آورده ایم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن در جهت رفع مشکل اقدام نموده و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جمع بندی :

تشک بادی مسافرتی کودک بست وی از سری محصولاتی می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و از استحکام بالایی برخوردار است . این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا دارای نرمی و لطافت منحصربفردی نیز می باشد . تشک بادی مسافرتی کودک بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
 دارای دیوراه های بادی
 مناسب انواع مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...