تشک بادی کمپ یک نفره بزرگ TexSport

TexSport 22205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ یک نفره بزرگ TexSport

تشک بادی کمپ یک نفره بزرگ محصولی جدید از شرکت TexSport می باشد که با استفاده از جدید ترین و بهترین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده است. این محصول از لایه های PVC ساخته شده است و قسمت رویه آن از بخش مجزای مخملی بهره مند شده که در کنار رویه مواج باعث به وجود آمدن سطح ضد تعریق از این رویه می شود. این محصول از دو دریچه تخلیه مجزا بهره مند است که یکی از آنها برای باد کردن محفظه اصلی تشک و دیگری برای سفت کردن سطح رویه آن استفاده می شود که دریچه دوم سطح کوچکتری داشته و از خروج هوا جلوگیری می کند به علاوه باید برای باد کردن توسط پمپ باد برقی یا دستی از تبدیل کوچک استفاده کنید. ابعاد این محصول بسیار بزرگ است و در صورت استفاده توسط دو شخص با جثه کوچک می توان از آن به عنوان تشک بادی دو نفره نیز استفاده نمود.

تشک بادی کمپ یک نفره بزرگ

تشک بادی یک نفره کمپ در سایز بزرگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت ها و بخصوص در چادر های سفری بوده که دارای طراحی و ساختار بدنه ارگونومیک می باشد. این محصول در انواع مشابهی توسط شرکت TexSport اسپورت تولید شده که کمی از نظر طراحی قسمت بیرونی بدنه با هم متفاوت می باشند تا هر کدام از ویژگی های خاصی بهره مند باشند. تشک هایی که توسط شرکت TexSport تولید و عرضه شده می توانند جزو بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشند. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مدل از تشک های کمپینگ به بررسی بیشتر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به شکل مستطیلی بوده که از رویه ای با سطح مواج و مشبک برخوردار می باشد. این نوع طراحی صورت گرفته در قسمت رویه موجب می شود تا به خوبی اعضای بدن را در بر گرفته و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان شود. البته در قسمت فوقانی تشک نیز یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با باد زدن به این تشک این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. یکی از تفاوت های اصلی میان این تشک بادی با همنوعان خود در داشتن بالش بادی سرخود می باشد. اما طراحی لایه های درونی به صورت گرد و منظم بوده که برای هر قسمت مشبک از سطح رویه لایه های مخصوصی در داخل بدنه تعبیه شده تا موجب افزایش استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن آن هنگام استفاده شود. در واقع وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد خواهد بود. در قسمت دیواره افقی تشک نیز یک دریچه باد با سیستم Dual Lock قرار داده شده که در صورت باز بودن درب این دریچه هوایی از تشک خارج نخواهد شد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه این محصول با دیگر تشک های مشابه خود تفاوت خاصی نداشته و تولید شده از نوع پلاستیک PVC با ضخامت و کیفیت بالا می باشد. این تشک نیز از سطح رویه ای با روکش جیر برخوردار بوده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای استراحت های طولانی و خواب تا حدودی نیز در برابر تعریق بالا مقاومت لازم را داشته باشد. همچنین برای سایر قسمت های بدنه از جمله قسمت کف و دیواره ها از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. به همین دلیل امکان استفاده روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها را به عنوان تشکی تفریحی فراهم خواهد ساخت تا باعث افزایش کاربرد و کارایی این محصول شود. یکی از ویژگی های پر مزیت این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که همیشه کمک شایانی در حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول خواهد کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده معادل (طول: 188 سانتی متر ف عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 12 سانتی متر) بوده که ابعاد رایج استفاده شده در بسیاری از تشک های بادی بخصوص کمپینگ ها می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این تشک بوده که در صورت جمع کردن آن این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. البته گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای آن تا سطح رویه تشک بوده و ارتفاع بالش سرخود آن محاسبه نشده است. با وجود اینکه این تشک یک نفره خوانده شده اما عرض آن به مقداری بوده که می تواند تا دو نفر را نیز در خود جای بدهد. این تشک تحمل وزن 200 کیلوگرمی داشته که برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال مقداری بسیار مناسب محسوب می شود. البته در صورت بیش از اندازه بودن باد بدنه یقینا به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی تحمل وزن این تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این نوع تشک بادی می بایست یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس برای این کالا تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. این تشک را باید تا زمانی باد بزنید که شکل و استحکام لازم را به خود گرفته باشد. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط انواع پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند عمل تخلیه را انجام داد. این تشک بادی همانند دیگر محصولات بادی نیاز به مراقبت داشته که با توجه به بادی بودن خود مسئله ای طبیعی خواهد بود تا باعث افزایش عمر آن شود. از جمله روش های مهم برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن استاندارد باد زدن بوده و می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد. علاوه بر این خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه نیز از دیگر موارد مهم برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تشک خواهد بود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره بزرگ کمپینگ محصولی از شرکت TexSport از سری تشک های بادی بالش دار برای استفاده در چادر های مسافرتی بوده که دارای قابلیت استفاده روی آب استخر ها نیز خواهد بود. این تشک ساختار بدنه و کیفیت بسیار مناسبی داشته و از حجم کوچکی در حالت جمع شده برخوردار است تا به راحتی قابل حمل و استفاده باشد. این تشک با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...