تشک بادی کودک با تکیه گاه طرح عروسک

Mch-58022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک با تکیه گاه طرح عروسک

تشک بادی کودک با تکیه گاه طرح عروسک یکی از بهترین و کاربردی ترین تشک های بادی تولید شده تا کنون بوده که از طراحی متفاوت در قسمت تکیه گاه برخوردار می باشد. این محصول دارای رنگبندی ملایم در خود بوده و به دلیل داشتن کیفیت و دوام بالا در بدنه به یکی از بهترین تشک های بادی تبدیل شده است که برای تمامی سنین از جمله کودکان قابل استفاده خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده که با وجود مواج بودن قسمت نشیمنگاه از قدرت بالایی در برابر تعریق مصرف کنندگان مقاوم خواهد بود. اما قابلیت بسیار خوب این تشک بادی داشتن تکیه گاه بادی طرح عروسک بوده که علاوه بر داشتن ابعاد و تحمل فشار بالا، قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را نیز خواهد داشت. روی این تکیه گاه بادی دو جای مخصوص قرار گیری بطری تعبیه شده تا به عنوان محلی برای نگهداری اشیای ریز و قیمتی استفاده کنید. یک بالش بادی نیز به صورت سرخود روی تکیه گاه تعبیه شده تا گزینه خوبی برای خواب باشد. برای راه اندازی این محصول باید از پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. این نوع پمپ های باد در شرکت محصولات بادی اینتکس به صورت جداگانه در انواع مختلفی عرضه می شوند.

نقد و بررسی تشک بادی کودک با تکیه گاه طرح عروسک

تشک بادی کودک با تکیه گاه طرح عروسک

این روز ها محل خواب کودک و هم چنین فراهم کردن بستری ارام ، راحت و در حین حال جذاب برای او مقداری سخت و دشوار شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما به راحتی می توانید تشک بادی کودک با تکیه گاه طرح عروسک را برای کودک خود خریداری کرده و تمام شرایط ذکر شده در ابتدای مطلب را برای او به ارمغان اورید. هم چنین اگر با دیدن خصوصیات و عکس هی این محصول مشتاق شدید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول کسب کنید پیشنهاد می کنیم هم اکنون ادامه این مطلب را دنبال کنید تا به صورت کامل با این کالا اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا می توان این تشک را دسته خلاقانه ترین تشک های بادی موجود در بازار جای داد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد. لبه های پایینی و بالایی این محصول همگی به صورت گرد ساخته شده اند تا این تخت ظاهر جذاب تری به خود بگیرد. هم چنین بخش های کناری این محصول به صورت ساده و رویه اصلی ان نیز به صورت خطوط شیاردار و موازی ساخته شده است که کیفیت بالایی داشته و محلی نرم و ارام را برای کودک شما فراهم کرده است. در کنار این موارد باید به بخش بالایی این محصول هم اشاره کنیم. در این قسمت تصویر یک عدد خرس به چشم می خورد که فوق العاده زیبا و طبیعی بوده و کودک شما می تواند در حین نشستن بر روی تخت به ان تکیه دهد. هم چین در دو سمت این محصول و بر روی دست های خرس دو عدد جایگاه بطری هم قرار دارد که می توانید علاوه بر قرار دادن بطری اب ، اشیا ریز خود را هم در داخل ان قرار دهید تا گم نشود. هم چنین یک عدد بالش بادی سر خود هم در قسمت بالایی این محصول تعبیه شده است که شما و کودک را از این حیث بی نیاز کرده است.

جنس بدنه

ساختار کلی این محصول به صورت ضد تعریق می باشد. این بدین معناست که کودک شما با خیال راحت می تواند بر روی این محصول استراحت کند. هم چنین سطح مواج این کالا هم باعث فراهم کردن نرمی و لطافت بیشتر برای کودک شما شده است. در خصوص جنس بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که رویه این محصول مخملی بوده و از جنس وینیل ساخته شده است. هم چنین بخش های کناری این کالا و کف این محصول هم از نوع وینیل ساخته شده است که به ترتیب از نوع طرح چرم و دو لایه ساخته شده و استحکام بالایی هم دارند.

ابعاد و وزن

یکی از نکات قابل توجه این تشک تحمل وزن بالای ان است که باعث شده تا این محصول قادر بادش تا 240 کیلو گرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل کرده و قدرت خود را به رخ سایر محصولات مشابه بکشد. هم چنین طول این تشک 230 سانتی متر و عرض ان نیز 150 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 22 سانتی متر می باشد. نکته مهم دیگر در این بخش هم وزن کلی این کالاست که تنها 7 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول نحوه راه اندازی و مراقبت از این کالاست که هر دو به صورت کاملا ساده و اسان انجام می شود. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما در ابتدا این محصول را در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار دهید. سپس به راحتی و با استفاده از پمپ باد برقی که در داخل بسته بندی این محصول به چشم می خورد می توانید این کالا را به صورت اتوماتیک باد کرده و سپس از ان استفاده کنید. این کار نیز در عرض کمتر از پنج دقیقه صورت می گیرد که در وقت شما هم بسیار صرفه جویی می شود. هم چنین برای خالی کردن باد داخلی این محصول هم می توانید از همین پمپ باد استفاده کرده و این بار با استفاده از قدرت مکش این محصول این تشک را به صورت کامل خالی کرده و جمع اوری کنید. برای مراقبت از این محصول هم باید یک سری اصول ساده و راحت را رعایت کنید که اکثر ان ها در داخل دفترچه راهنما موجود بوده و می توانید به ان مراجعه کرده و این نکات را فرا بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی کودک با تکیه گاه طرح عروسک یک محصول با کیفیت و جذاب است که مناسب برای استفاده تمام سنین است. این محصول هم چنین دارای بالش بادی سرخود بوده و همین طور بدنه ای ضد تعریق دارد. علاوه بر این ها این محصول دارای جایگاه نگهدارنده بطری هم می باشد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 400 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 دارای تیکه گاه بادی بزرگ طرح عروسک
 دارای بدن ضد تعریق
 دارای جای مخصوص نگهداری بطری
 دارای بالش بادی سرخود
 ابعاد بسته بندی: 52 در 15 در 36 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...