تشک بادی کودک طرح انگری بردز

bestway 96114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک طرح انگری بردز

تشک بادی کودک بست وی محصول جدید این شرکت می باشد که از بدنه پی وی سی ضخیم ساخته شده است و مناسب برای کودکان شما می باشد . بدنه ی پی وی سی این محصول به طور کاملا ضد حساسیت می باشد که کودکان شما می توانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند . اندازه و ارتفاع مناسب این تشک نیز از ویژگی های آن به شمار می آید . همچنین طرح رویه ی این محصول می تواند توجه هر کودکی را به سمت خود جلب کند .وزن 2.2 کیلوگرمی این محصول نیز از نکات مثبت این محصول می باشد که می توان به راحتی آن را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال داد . بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در مواقعی که تشک آسیب دیده است و یا سوراخ شده است با استفاده از آن تشک را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

نقد و بررسی تشک بادی کودک طرح انگری بردز

تشک بادی کودک طرح انگری بردز یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که دارای ظاهری زیبا و منحصربفرد می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . جنس بدنه این تشک بادی کودک از پی وی سی با روکش طرح دار می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را تحمل نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کودک طرح انگری بردز همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی کمی متفاوت تر با سایر تشک های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد و دارای یک پتوی کودک است که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار می باشد . بر روی پتوی این تشک بادی کودک طرح کارتونی انگری بردز نیز حک شده است که جلوه ی ویژه ای را به این محصول داده است . این تشک بادی کودک در طرح ها و رنگبندی های گوناگنی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . همچنین به همراه این محصول برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به تعمیر این تشک بادی نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه استفاده شده در این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین در بخش هایی از این محصول که بیشترین وزن بر روی آن قرار می گیرد از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که به راحتی بتوند فشار وارده را مهار نماید . همچنین در بخش های کناری و زیرین این محصول از پی وی سی چرم نیز استفاده شده است که از استحکام بالاتری برخوردار می باشد و یکی از محبوب ترین جنس ها در میان هوادران محصولات بادی نیز می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی کودک به مشخصات ( طول : 132 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 20 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برای کودکان برخوردار است . همچنین وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.2 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای به همراه داشتن در سفرها به شما بیاید . یکی یگر ازویژگی های مهمی که در هنگام خرید تشک بادی به ویژه برای کودکان باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 55 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار می باشد .

جمع بندی :

این تشک بادی کودک یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . تشک بادی کودک طرح انگری بردز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح دار
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ-----
 وزن 2.2 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها رویه طرح دار
 مناسب کودکان
 ساخت شرکت بست وی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...