تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 56

bestway 69014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 56

تشک بادی یک کمپینگ ارزان قیمت 2018 بست وی با عرض 56 سانتی متر یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین تشک های بادی مسافرتی شرکت بست وی بوده که به دلیل وزن و حجم بسیار کم خود در بین تشک های بادی کمپینگ بسیار معروف می باشند. این تشک های بادی در سه سایز مختلف تولید شده اند که این مدل کوچکترین سایز تولید شده از تشک های بادی کمپینگ می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه جیر و طرح چرم بوده که از انعطاف بسیار بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کمتری بهره مند است. تشکی که برای تمامی سنین قابل استفاده بوده و به راحتی در کوله پشتی ها نیز برای جا به جایی و حمل جای خواهد گرفت. در قسمت فوقانی بدنه یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که از طریق دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های خوب این تشک بادی می توان به قابلیت باد شدن آن در کمترین زمان ممکن به وسیله کوچکترین پمپ های بادی دستی اشاره کرد که نوعی مزیت بزرگ برای مصرف کنندگان در مسافرت ها محسوب می شود.

تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 56

تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 56 محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که در عین سادگی طرفداران زیادی دارد. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و از ان بر روی اب هم می توان استفاده کرد. این محصول دارای سطح شیار دار می باشد و به صورت ضد تعریق تولید شده است که از خصوصیات خوب این محصول است. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را ارائخ دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید و این مطلب را دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

از نظر طراحی و ارگونومی ساخت این تشک در دسته ساده ترین و شکیل ترین تخت های موجود در بازار قرار گرفته است. این محصول ظاهری مستطیلی شکل دارد و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. در رابطه با نوع طراحی این محصول هم باید عنوان کرد که خطوطی موازی و صاف از بالا تا پایین این محصول قرار گرفته اند که باعث شده تا سطح شیار دار و نرمی را شاهد باشیم. هم چنین تعداد این خطوط چهار عدد می باشد که رویه این تشک را به پنج بخش مساوی تقسیم کرده است. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد ناحیه بالایی این تشک است که یک خط عرضی ان را از بدنه اصلی جدا کرده است. بر روی بخش بالایی این تشک که مناسب برای استفاده به عنوان بالشت را دارد نیز چهار خطوط در جهات مختلف کشیده شده است که ان نیز به صورت نرم و لطیف طراحی شده است. در ارتباط با رنگ بندی این محصول هم باید این مسئله را خاطر نشان کرد که رویه این محصول به صورت ساده و یکدست ابی رنگ می باشد که فوق العاده چشم نواز است. هم چنین زیره این تشک نیز کرم رنگ است که ان نیز بسیار زیبا طراحی شده است. این موارد باعث شده تا یک تشک زیبا با طراحی ساده و شکیل را مشاهده کنیم.

جنس بدنه

از موارد مهمی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه این محصول است که ان را از موارد مشابه متمایز کرده است. این تشک دارای جنس رویه PVC جیر بوده که بسیار مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این تشک ساخته شده از جنس PVC طرح چرم هستند. در کنار این موارد باید به کف این تشک نیز اشاره کرد که ان هم ساخته شده از نوع PVC دو لایه می باشد. این موارد باعث شده تا این محصول فوق العاده مقاوم تولید شده باشد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول نیز باید این مسئله را عنوان کرد که طول این تشک 184 سانتی متر و عرض ان نیز 56 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول 11.5 سانتی متر است. این موارد باعث شده تا این تشک مناسب برای استفاده یک نفر تولید شده باشد. هم چنین این محصول می تواند تا 110 کیلو گرم وزن را تحمل کند که بسیار معقول است. از دیگر مواردی که باید بهان اشاره کرد وزن بسته بندی این تشک است که تنها 1.2 کیلو گرم وزن دارد و بسیار ساده می توان ان را با خود حمل و نقل کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی و نصب این محصول نیز باید گفت که این عمل فوق العاده اسان بوده و در عرض چند دقیقه انجام می گیرد. در ابتدا شما کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح مسطح قرار دهید تا بتوانید به سادگی ان را باد کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند اقدام به باد کردن ان کنید. این عمل از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول صوت می گیرد. رعایت این نکته بسیار مهم است که این تشک را بیش از اندازه باد نکنید چون از تحمل وزن ان کاسته شده و امکان اسیب رسیدن به ان نیز بالا می رود. علاوه بر این ها برای مراقبت بیشتر از این محصول نیز بهتر است در مواقعی که از ان استفاده نمی کنید باد این تشک را تخلیه کرده و ان را جمع اوری نمایید تا در معرض اسیب قرار نگیرد. هم چنین اشیا نوک تیز و مواد اشتعال زا را از کنار این تشک دور کنید چون باعث سوراخ شدن و یا اتش گرفتن این تشک شده و ممکن است اسیب های جدی ه ان وارد کنند. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد عدم جامپینگ بر روی این تشک می باشد که نباید بر روی ان این عمل را انجام دهید چون در طولانی مدت از کیفیت ان می کاهد. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول جذاب استفاده نمایید. در کنار این محصول دفترچه راهنما  نیز قرار گرفته است که در هنگام نصب و در صورت برخورد با هر گونه مشکل می توانید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. هم چنین داخل بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در مواقع لزوم و در صورت اسیب دیدن می توانید از ان هم استفاده کنید و به سادگی مشکل را رفع نمایید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کمپینگ 2018 با عرض 56 محصولی ساده و زیبا می باشد که دارای رویه مواج ضد تعریق است و از ان می توانید بر روی اب نیز استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای بالشت بادی سر خود می باشد که از خصوصیات منحصر به فرد این تشک است. اگر قصد خرید یک تشک بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 11.5 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...