ساخت استخر خانگی

ES-00200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر خانگی

ساخت استخر خانگی ارزان با بهترین قیمت و کمترین زمان ، امروزه ساخت استخر های خانگی در دنیا و حتی در کشور عزیزمان ایران مرسوم شده است و بسیاری از افراد که محیطی ایده آل برای داشتن یک استخر خانگی دارند اقدام به ساخت استخر خانگی با سلیقه خود می کنند . در ابتدا قبل از هر اقدامی لازم است تا فضای ایجاد و ساخت استخر خانگی را در نظر داشته باشید و با نتیجه گیری استخر مد نظرتان را بسازید . شما می توانید استخر های فایبرگلاسی را حتی به صورت تو کار و رو کار بسازید ، استخر های توکار استخر هایی هستند که در داخل زمین قرار می گیرند اما استخر های رو کار بر روی زمین طراحی و ساخته می شوند ، در حالت روکار نیازی به حفاری نیست اما در حالت تو کار شما بایستی با توجه به عمق استخر حفاری لازم را انجام دهید ، لازم به ذکر است که حفاری بایستی بسیار عالی و مهندسی شده انجام شود ، همواره در نظر داشته باشید که ابعاد حفاری بایستی نیم متر الی یک متر عریض تر از طول و عرض استخر خانگی مد نظرتان باشد . اگر قصد ساخت استخر به صورت روکار هستید دیگر نیازی به این حفاری ها نیست ، البته ایجاد استخر های روکار نیازمند راه ورودی به داخل استخر هستند که اغلب توسط نردبان صورت می گیرد ، در کنار استخر های شرکتی از قبل آماده شده و یا فایبرگلاسی نردبان های همراهی از جنس آلومینیوم قرار دارد که با استفاده از آن ها می توانید برای وارد شدن و خارج شدن از استخر کمک بگیرید ، همچنین برخی از افراد به دلیل ذوق هنری و نیز ایجاد فضای شیک و دلنشین در لبه های کناری استخر مانند تصویر بالا اقدام به ایجاد پله و سکو های چوبی می کنند تا هم استخر خود را زیبا تر کنند هم مسیری راحت را برای ورود به استخر داشته باشند . وقتی سکو هایی در کنار استخر و با ارتفاع همسطح با استخر ایجاد می شود می توانید این حس را داشته باشید که استخر شما به صورت توکار طراحی شده است در حالی که هیچ حفاری صورت نگرفته است . شما می توانید روند ساخت استخر خانگی خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید . این مرکز با تجربه کاری بسیار بالای خود می تواند در کمترین زمان استخری با دوام بالا و مناسب برای مصارف خانگی طراحی کند ، همچنین فروشگاه اینتکس ساخت استخر خانگی شما را با ضمانت اجرایی انجام می دهد به طوری که در ادامه نیز می توانید از خدمات پس از فروش این فروشگاه برخوردار شوید ، پس اگر به دنبال ساخت استخر خانگی زیبا و با کیفیت بالا هستید همین حالا تلفن را بردارید و با کارشناسان فروشگاه مرکزی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

ساخت استخر خانگی

استخر های خانگی از بهترین استخر هایی هستند که شما می توانید به طور منظم از آن نگهداری کرده و آب داخل استخر را همواره تمیز نگه دارید ، همچنین این استخر ها به دلیل اینکه همیشه در دسترس شما می باشند ، می توانید به طور دائمی از آن استفاده کنید . بنابراین اگر فضای بزرگی را در حیاط خلوت خود یا هر جای دیگری دارید می توانید استخری برای خود بسازید و یا از استخر های آماده شرکتی استفاده کنید که ما به شما استفاده از استخر های آماده را پیشنهاد می کنیم ، برای اینکه ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود را داشته و می توانند یک استخری فوق العاده برای شما باشند . استخر های آماده که با نام استخر پیش ساخته نیز شناخته شده اند ، می توانند کارایی همانند استخر های بتنی را داشته باشند و چه بسا شرایط بهتری را برای استفاده شما فراهم کرده و مزیت های بسیار زیادی دارند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد . 

استخر های پیش ساخته را می توانید در فضاهای سرپوشیده مانند زیرزمین و یا پارکینگ خانه نصب کنید و همچنین می توانید در صورت دلخواه ، آن را در فضاهای باز راه اندازی کنید . بنابراین محدودیتی در این باره نبوده و شما می توانید در هر جایی که شرایط محیا است ، این استخر ها را راه اندازی کنید . استخرهای پیش ساخته در حالت های گرد و مستطیلی شکل طراحی شده اند که انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای است . در تصویر نیز شما یک نمونه از استخر پیش ساخته را مشاهده می کنید که طراحی گرد داشته و در فضای باز راه اندازی و نصب شده است . استخر های پیش ساخته کیفیت ساخت فوق العاده بالایی را دارند و می توانند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرند و اصلا یک استخر چند بار مصرفی نیستند . این استخر ها عمدتا از طول دو متر ساخته شده و به ده متر نیز می رسند . 

البته استخر های پیش ساخته گرد و دایره ای شکل کمی کوچک تر از استخر های مستطیلی هستند و اگر علاقه دارید که از استخر های سایز بزرگ و ده متری استفاده کنید ، بهتر است که به سراغ استخر مستطیلی شکل بروید . یک ویژگی بسیار خوبی که استخر پیش ساخته دارد این است که شما می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید و دیگر نیازی نیست که زمین را حفاری کنید . با این وجود حتی قابلیت راه اندازی آن در داخل زمین نیز وجود دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این استخر گرد و دایره ای شکل تا نیمه بدنه خود در داخل زمین قرار داده شده است و بخش دیگری از آن بالای زمین است . این استخر ها بایستی در یک سطح صاف راه اندازی شوند ، برای اینکه شیب دار نیستند و تمامی قسمت های استخر دارای یک عمق مشخص می باشند . 

اگر قصد دارید که استخر هایی با شیب داشته باشید که قسمتی از آن عمیق تر سایر قسمت ها باشد ، باید به سراغ استخر های فایبرگلاسی آماده بروید و یا ساخت استخر خانگی بتنی را پیش بگیرید . استخر های پیش ساخته از یک بدنه و یک پایه تشکیل شده اند که پایه ها در واقع فریم استخر را تشکیل می دهند و موجب شکل گیری استخر خواهند شد و معمولا برای ساخت این قسمت از استخر ها ، از فلز هایی همچون آلومینیوم یا استیل استفاده می شود که دوام بسیار خوبی را دارد . همچنین جنس بدنه استخر پیش ساخته از برزنت چند لایه و بسیار ضخیم می باشد . استخر های پیش ساخته سایز بزرگ به همراه خود ، پمپ تصفیه آب دارند و شما می توانید برای تمیز نگه داشتن آب استخر ، از این پمپ ها استفاده کرده و آن را به طور دائم تمیز نگه دارید . قیمت استخر پیش ساخته در مقایسه با هزینه ای که بابت ساخت استخر خواهید پرداخت ، بسیار ارزان تر خواهد بود .

  • ساخت استخر خانگی
  • دارای ستون های فلزی
  • رویه قوی از جنس فایبرگلاس
  • بدنه برزنتی با الیاف شمعی
  • پیاده سازی صفر تا صد پروژه
  • آماده سازی سریع
  • ضمانت استخر و خدمات پس از فروش محصول
  • به همراه لوازم همراه نردبان ، درپوش و ...
  • دارای پمپ تصفیه قدرتمند
  • هزینه ساخت پایین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...