قیمت ترامپولین خانگی 1 متری

iTS 01

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی 1 متری کوچک یکی از سبک ترین و مناسب ترین وسیله ها برای تفریحات و جامپینگ بوده که از طراحی گرد بهره مند می باشد. جنس کف این ترامپولین از نوع پلی پرو پیلن بوده و از لایه ضخیمی از PVC برای لبه های آن استفاده شده بیشتر برای محافظت از فنر ها به کار رفته است. این محصول از پایه های آلومینیومی مقاومی برخوردار بوده که در برابر برخورد آب و زنگ زدگی دارای مقاومت کافی خواهد بود.

این ترامپولین دارای کفی ضد ضربه و ضد سایش بوده که در صورت استفاده در شرایط جوی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد. محصولی که می تواند به عنوان وسیله تفریحی مهیج در منزل و همچنین مکان های ورزشی استفاده شود. ارتفاع این ترامپولین تا سطح زمین 20 سانتی متر بوده که امکان استفاده برای سنین مختلف از جمله کودکان فراهم خواهد ساخت. داشتن حجم و وزن کم از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول بوده که امکان حمل و جا به جایی در هر مکانی را به آسانی فراهم خواهد کرد.

  • ابعاد: 1 متری
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس کف از نوع پلی پرو پیلن poly propylene
  • جنس لایه های کناری از PVC
  • جنس پایه ها از آلومینیوم ضد زنگ
  • قابل استفاده در مراکز ورزشی
  • مناسب سنین مختلف
  • دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
  • قابلیت حمل آسوده و کم جا
  • کد محصول: iTS 01

ترامپولین خانگی 1 متری از سری ترامپولین های دوست داشتنی و محبوب  شرکت i Tram است که در بالا ترین سطح کیفی تولید شده و مناسب برای استفاده خانگی می باشد ، با استفاده از این محصول می توانید بازی های با نشاطی را انجام دهید ، این وسیله علاوه بر شادی و هیجانی که دارد می تواند برای ورزش کردن نیز مناسب باشد ، استفاده از این ترامپولین می تواند باعث سوزاندن کالری و در نتیجه چربی سوزی بشود ، همچنین استفاده طولانی می تواند باعث تقویت پاها ، ساق ، کشاله ران و ... نیز بشود . در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول شما را با سایر ویژگی های ترامپولین خانگی 1 متری آشنا کنیم تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید ترامپولین مد نظر خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

ترامپولین خانگی فوق در طراحی بسیار عالی و منحصر به فرد ساخته و تولید شده است و می تواند با استحکام بالای خود مناسب برای تمامی سنین باشد . این ترامپولین به صورت گرد ساخته شده و قسمت های تشکیل دهنده آن نیز پایه و کف محصول می باشد ، کف محصول با استفاده از کش های مخصوص نانجی به پایه های مستحکم وصل شده اند ، تعداد پایه های این ترامپولین 4 عدد است و به دلیل قطر بالایی که دارد می تواند وزن افراد را به صورت مساوی بین پایه ها تقسیم کند تا فشار بر روی یک نقطه نباشد . همچنین روکش ضد آبی در بخش های کناری ترامپولین استفاده شده که می تواند مانع گیر کردن پا در کش و یا دیده شدن آن ها شود .

جنس

جنس صفحه و یا همان کف ترامپولین خانگی فوق از نوع پلی پروپیلن ( به لاتین : Poly Propylene ) ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، این جنس در برابر ضربه ، وزن ، فشار زیاد ، رطوبت ، نور خورشید و ... مقاوم است و پاره یا پوسیده نمی شود و از آن جا که قدرت کشسانی خوبی دارد می تواند به خوبی در جامپ و پریدن شما موثر باشد . این صفحه به کمک کش های نانچی به پایه ها متصل شده اند که این کش ها نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . اما پایه های این محصول نیز از فلز آلومینیوم ساخته شده است ، این فلز به کار گرفته شده کاملا ضد زنگ است و در برابر رطوبت و اکسیژن واکنش نشان نمی دهد و پوسیده نمی شود ، همچنین در برابر وزن های بسیار بالای افراد و ضربه ها مقاوم است . جنس لایه های کناری این محصول که قسمت کشی ترامپولین را پوشانده است نیز از pvc ضد آب می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد ترامپولین زیبا و دوست داشتنی خانگی فوق همانطور که در نام محصول نیز آمده است در قطر 100 سانتی متری یا همان 1 متری تولید شده و می تواند فضای ایده آلی را برای جامپ زدن شما فراهم کند . همچنین ارتفاع کف ترامپولین با سطح زمین نیز به 20 سانتی متر می رسد که این ارتفاع کاملا استاندارد می باشد . وزن کلی محصول در بسته بندی خود به 8.5 کیلوگرم می رسد و از آن جا که فضای کمی را اشغال می کند به راحتی قابل جابجایی و حمل است . شرکت itram تحمل وزن این ترامپولین را 100 کیلوگرم در نظر گرفته است و مناسب برای افراد سنگین وزن نمی باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این ترامپولین بسیار ساده است و نیازی به راهنمایی نیست ، اما پیشنهاد می شود که محصول را در محل هموار و صاف قرار دهید تا پایه ها تحت فشار قرار نگیرند و همچنین بتوانید در پریدن تعادل خود را حفظ کنید ، همانطور که گفته شد این محصول مناسب برای مصارف خانگی است اما با این حال شما می توانید از ترامپولین فوق در مراکز ورزشی نیز استفاده کنید . این محصول همانطور که گفته شد محدودیت سنی ندارد اما از نظر تحمل وزن دارای محدودیت است پس نبایستی افرادی که وزنشان بسیار بالاست از محصول استفاده کنند .

سخن پایانی

ترامپولین خانگی 1 متری مورد بحث ما بی شک یکی از برترین ترامپولین های موجود در فروشگاه اینتکس است که در بالا ترین سطح از نظر طراحی و کیفیت تولید شده است ، شما عزیزان می توانید با خرید آن بستر مناسبی برای تفریح و ورزش داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن کالری بسوزانید و حتی عضلات پا را قوی تر کنید . شما می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی و حتی به صورت حضوری محصول را از فروشگاه خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...