هپی چیر چرم راحتی با دستیگره

MBL-43014

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,386,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم راحتی با دستیگره

هپی چیر چرم راحتی با دستیگره محصولی مخصوص بزرگسالان بوده که ساختاری نرم و طبی با طول عمری بالا داشته و با قیمت ارزان توسط نمایندگی رسمی اینتکس تهران طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این هپی چیر از چرم مصنوعی استفاده کرده اند. زیرا این نوع پارچه ساختاری نرم و بادوام داشته و کاملا ضدتعریق و ضداب می باشد. شما می توانید با اسودگی خاطر روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. برای بخش داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده استفاده می کنند. زیرا مواد یونولیتی وزن کم و ساختاری انعطاف پذیر با قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد مواد یونولیتی مهیا شده است. این هپی چیر وزن بدنه کمی داشته و شما می توانید از طریق دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه به راحتی ان را حمل کنید. لازم به ذکر بوده محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید این هپی چیر می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت این فروشگاه استفاده نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر چرم راحتی با دستیگره

هپی چیر چرم با دستگیره از محصولاتی با زیبایی چشم نواز و جذاب بوده است که بار دیگر توسط شرکت محبوب و نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده می باشد و توجه مشریان خود را به سمت خود جلب کرده است . این محصول جز کالا هایی در دسته بندی محصولات راحتی در منزل بوده است که شرکت اینتکس آن را به بهترین نحو ممکن طراحی و روانه بازار کرده است . اگر می خواهید تا به طور کامل از صحت کیفیت و ارزش خریداری این محصول اطلاعات کاملی را داشته باشید این مقاله را مطالعه نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

درون این هپی چیر پر شده از فیبر ای بسیار نرمی بوده است که با نشستن بر روی آن آرامش را به روح و روان خود باز خواهید گرداند . همچنین به غیر از نرمی این محصول ، طراحی آن به صورت گرد ساخته شده که به رنگ زرشکی بوده و بر روی بدنه خود خط های به رنگ قرمز را خواهد داشت که بر جذابیت این محصول افزوده است . همچنین لازم به ذکر می باشد که در قسمت بالایی این هپی چیر یک دستگیره طراحی و تولید شده تا به سادگی آن را جا به جا نمایید .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این هپی چیر باید توضیح داد که کمپانی اینتکس ساختار بدنه این کالا را از چرم مصنوعی طراحی و ساخته ، که نمایان گر کیفیت ساخت این محصول بوده و قطعا کالایی مورد نظر شما طول عمر بسیار بالایی را داشته است .

ابعاد و وزن

امروزه منازل با کوچک تر شدن ابعاد خود ، نیاز به محصولاتی با سایز کوچک بوده اند که ابعاد ، تحمل وزن و وزن این کالا به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، تحمل وزن : 180 سانتی متر و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم خواهد بود که نمایان گر سبک بودن این هپی چیر  بوده است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این هپی چیر تنها کافیست تا بر روی این محصول نشسته تا فیبر های درون آن ساختار خود را به حالت بدن شما در آورده تا به آسودگی از آن استفاده کرده و لذت ببرید . همچنین در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه به صورت دو نفری از این محصول استفاده نکنید ، همچنین وسایلات تیز را به بدنه آن نزدیک نکرده تا صدمه ای به آن وارد نشود . لازم به ذکر خواهد بود که این هپی چیر دارای ضمانت دو سال پس از فروش بوده است و به همین دلیل تحت هر شرایطی برای این کالا صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

هپی چیر چرم با دستگیره از محصولاتی با طراحی زیبا و چشم نواز شرکت محبوب و نامدار اینتکس بوده است که با طراحی جذاب خود توانسته تا توجه خریداران و مشتریان را به سمت خود جذب بکند . طراحی این محصول به صورت گرد بوده است و به رنگ زرشکی می باشد که دارای جنس بدنه ای از چرم مصنوعی بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی را خواهد داشت . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...