چادر خواب مسافرتی اوزتریل

CSW-BIK-D

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر خواب مسافرتی 1 نفره اوزتریل یکی از مناسب ترین چادر های مخصوص خواب در سفر های مختلف بوده که ساخته شده از جنس رویی PVC و داخلی کتان با قابلیت حفظ دماهای داخلی می باشد چرا که کتان ضخامت بیشتری را به بدنه داده و می تواند به مانند عایق عمل کند . کالایی که توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ و مقاوم راه اندازی شده و از یک پنجره در قسمت فوق و درب بزرگ همراه با پشه بند سرخود بهره مند می باشند. درب و پنجره هایی که از روکش همجنس بدنه برای پوشاندن کلی آنها بر روی خود برخوردار است . این روکش توسط زیپ مخصوص خود باز و بسته می شود. این کالا به همراه خود یک زیرانداز با ضخامت 5 سانتی متری از نوع فومی داشته که قابل شستشو می باشد . 

با خرید چادر مسافرتی یک نفره به سادگی می توانید چادر مسافرتی خود را حمل کرده و از آن در سفر ها و ماجراجویی های تک نفره و پیاده روی ها استفاده کنید . این چادر حجم بسته بندی بسیار کمی داشته و وزن آن نیز پایین است ، از این رو به سادگی می توانید چادر را در ساک حمل و یا کوله پشتی قرار داده و آن را به صورت دستی حمل کنید . همانطور که اشاره شد چادر خواب مسافرتی فوق دارای طراحی مدرن بوده که به شما اجازه می دهد تا از چادر مسافرتی خود هم در آب و هوای معتدل و گرم و همچنین در آب و هوای سرد استفاده کنید . شما می توانید محصول خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • تعداد نفرات: 1 نفر
  • تعداد پنجره: 1 عدد بزرگ
  • جنس بدنه: pvc با لایه داخلی کتان
  • ضد آب: بله
  • طناب مهار: دارد
  • نوع چادر سفری: حرفه ای (کوهنوردی)
  • برند: Oztrail

چادر خواب مسافرتی اوزتریل از سری چادر های مسافرتی پر فروش فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید . چادر های مسافرتی در تنوع بسیار بالایی تولید شده اند که هر یک از آن ها با توجه به شرایط جوی مختلف قابل استفاده هستند ، این چادر مسافرتی با توجه به طراحی ایده آل و استانداردی که دارد قابل استفاده در بیشتر شرایط جوی می باشد ، بدین ترتیب اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی برای استفاده یک نفره هستید ، فروشگاه اینتکس چادر خواب مسافرتی اوزتریل را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول همراه ما باشید .

تولید و ساخت

استفاده از چادر مسافرتی در سفر می تواند به مراتب سفر راحت تری را برای شما رقم بزند ، همچنین استفاده از یک چادر مسافرتی ایده آل و استاندارد می تواند تا حد زیادی از شما را از شرایط اطراف خارج کند ، به عنوان مثال اگر چادر مسافرتی شما ضخامت خوبی داشته باشد و بدنه چادر دارای دو پوشش مجزا باشد ، چادر نیز می تواند از شما در برابر سرما محافظت کند . این ویژگی بستگی به نوع طراحی چادر مسافرتی دارد . چادر خواب مسافرتی اوزتریل صرفا جهت خوابیدن طراحی شده است فلذا نشستن در آن کمی دشوار بوده تنها می بایست برای خوابیدن از چادر مسافرتی فوق استفاده کنید . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی دارای طراحی مخروطی بوده که در قسمت بالای آن پنجره بزرگی قرار گرفته است که دارای توری می باشد ، تا شما به صورت دلخواه بتوانید پنجره را باز و یا بسته نگه دارید . شما می توانید در آب و هوای گرم ، پنجره را باز گذاشته و توری را در حالت بسته بگذارید تا علاوه بر تهویه هوای بهتر از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری کنید . در محیط های بیرون همواره حشرات وجود دارند بنابراین وجود پشه بند یا توری در قسمت پنجره و درب چادر بسیار حائز اهمیت است . در ضمن توری چادر نیز به صورت زیپی بوده و شما می توانید آن را نیز باز کنید .

جنس محصول

شرکت های تولید کننده چادر مسافرتی به نسبت نوع طراحی چادر مسافرتی از اجناس مختلفی برای ساخت بدنه چادر مسافرتی استفاده می کنند . یکی از استاندارد های لازم در تمامی چادر های مسافرتی ضد آب بودن بدنه آن می باشد ، بنابراین شرکت های مطرح چون اوزتریل نیز با رعایت کردن این موضوع ، چادر خواب مسافرتی فوق را طراحی کرده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه دو لایه از جنس pvc و پارچه کتان می باشد که قسمت بیرونی آن را pvc و قسمت داخلی آن را کتان تشکیل داده است . پی وی سی جنس کاملا ضد آبی است که می تواند به خوبی چادر را در برابر بارش های شدید باران محافظت کند ، اما لایه های آن نازک است ، پس اوزتریل با استفاده از پارچه کتان در صدد ضخامت بیشتر بدنه و استحکام بالای pvc بر آمده است . این ضخامت که با استفاده از پارچه کتا نیز ایجاد شده است همچنین موجب شده است تا بدنه در برابر سرما مقاوم و عایق باشد ، همچنین در این نوع چادر مسافرتی هیچگاه بدنه عرق نمیکند .

راه اندازی ، تعمیرات و خدمات

این چادر مسافرتی بسیار ساده راه اندازی شده و چندان دشوار نیست . سازه محصول از نوع عصایی بوده و نیاز است تا دو میله را به صورت عصایی راه اندازی کرده و در ابتدا و انتهای چادر وارد بدنه کنید تا چادر راه اندازی شود . در کنار محصول دفترچه راهنمایی قرار گرفته است که با مطلعه آن می توانید چادر مسافرتی خود را به راحتی راه اندازی کنید . توصیه می شود تا چادر مسافرتی خود را بر روی زیر انداز راه اندازی کنید و همواره از راه اندازی چادر بر روی سنگ ریزه ها ، شاخ و برگ درختان و ... اجتناب کنید . همچنین محل مناسبی را برای راه اندازی انتخاب کنید ، به عنوان مثال استفاده از چادر در کنار رودخانه ، پرتگاه ، نقاط بهمن گیر و یا خطر ریزش سنگ بپرهیزید و از آن مناطق دوری کنید . چادر های مسافرتی قابل تعمیر هستند . بیشتر آسیب های احتمالی در بدنه چادر مسافرتی صورت می گیرد که می توان با دوخت بدنه ، اقدام به تعمیر بدنه محصول کرد . اما آسیب دیدگی در پایه ها اگر به صورت جدی باشد ، قابل تعمیر نیست .

سخن پایانی

استفاده چادر خواب مسافرتی اوزتریل در بیشتر شرایط جوی امکان پذیر است ، چرا که این چادر مسافرتی در دسه چادر مسافرتی حرفه ای یا کوهنوردی می باشد به همین دلیل شما می توانید به آسانی آن را در سفر های پیاده در کوله پشتی قرار داده و آن را حمل کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...