کاناپه بادی تخت خواب شو یکنفره

bestway 67278

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره

کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو در رنگ آبی سومین نوع کاناپه های بادی یک نفره شرکت بست وی از لحاظ رنگ بندی بوده که برای سنین بزرگسال و جوانان طراحی و تولید شده است. این کالا با داشتن کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه در میان پر فروش ترین کاناپه های بادی قرار گرفته است. این کالا در واقع برای انواع استراحت های سطحی و پذیرایی های معمولی طراحی شده که از ویژگی های خوبی نیز در خود بهره مند است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا به صورت مربعی بوده که از یک تیکه گاه مخصوص کمر و دو تیکه گاه برای دست ها بهره می برد. تکیه گاه هایی که به صورت سرخود به بدنه متصل بوده و هنگام باد کردن بدنه به شکل خودکار راه اندازی خواهند شد. قسمت کف این کالا به شکل مواج بوده که علاوه بر این ایجاد سطحی راحت برای نشستن در برابر تعریق بالا نیز مقاومت مناسبی را خواهد داشت. قابلیت های مهمی در طراحی این کاناپه بادی وجود داشته که عبارتست از چند کاره بودن بدنه که در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه کاناپه بادی یک نفره بست وی یکی از مناسب ترین جنس های بدنه را داشته که علاوه بر استفاده در فضای بسته در فضای باز نیز قابل مثرف خواهد بود. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش مخمل و طرح چرم بوده که در دو قسمت بدنه استفاده شده است. از روکش مخمل برای رویه و نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه ها و از روکش طرح چرم برای قسمت کناری و زیرین استفاده شده است. در واقع روکش مخمل در ایجاد سطح راحت و جلوگیری از تعرق و همچنین روکش طرح چرم نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این بدنه به دلیل داشتن ضخامت مناسب برای استفاده در مسافرت ها نیز بسیار مناسب خواهد بود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی برابر (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که برای استفاده یک نفر بسیار مناسب خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. این ابعاد در واقع قابلیت کم و زیاد شدن داشته که در نهایت سبب می شود تا از این کالا هم به عنوان کالایی برای نشستن و هم برای خوابیدن استفاده نمود. طبق این ابعاد تحمل وزن این کاناپه معادل 120 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد خواهد بود. تحمل وزنی که می توان تا 20 کیلوگرم گرم نیز در صورت باد نمودن استاندارد بدنه به آن افزود.

قابلیت چند کاره

قابلیت چند کاره و تاشو بودن بدنه اصلی از مهمترین ویژگی های این کاناپه بادی بست وی بوده که سبب می شود تا مصرف کننده از این کالا به عنوان مبل بادی، تخت بادی و تشک بادی پشتی دار استفاده کند. قابلیتی که توسط تشک بادی مجزایی که به بدنه اصلی متصل شده به وجود آمده است. این تشک بادی توسط لایه ضخیمی از PVC به نشیمنگاه اصلی وصل شده و جنس بدنه نیز از جنس بدنه اصلی می باشد. در صورت تا کردن این تشک بادی ارتفاع نشیمنگاه افزایش یافته و در صورت باز نمودن نیز قسمت نشیمنگاه طویل خواهد شد. این قابلیت سبب می شود تا استفاده از این کالا را کاربردی تر کرده و سفر ها نیز استفاده کرد.

نحوه راه اندازی کاناپه

برای راه اندازی این کاناپه بادی کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس در انتها باید با توجه به اندازه دریچه باد نازل پمپ باد مربوطه را به این قسمت متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. تا زمانی باید به باد زدن این کاناپه بادی ادامه داد که به صورت کامل شکل گرفته باشد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه خودداری کرد زیرا که به درز های آن آسیب جدی خواهد رساند. این کاناپه بادی به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب به آسانی قابل راه اندازی خواهد بود. برای جمع نمودن آن نیز بهتر است توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند و یا توسط دست این را انجام داد.

شیوه مراقبت از کاناپه

بهترین راه مراقبت از این کاناپه بادی دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. همچنین در صورت استفاده مدام از این کاناپه بادی بهتر است از انواع روکش های مخصوص بدنه استفاده نمود. علاوه بر این محل راه اندازی و استفاده از این کالا می تواند در حفاظت بیشتر از این محصول در برابر اتفاقات ناگهانی جلوگیری به عمل آورد.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو بست وی در رنگ آبی محصولی برای استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و همچنین محل کار بوده که از قابلیت هایی همچون چند کاره و ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. این کالا در میان مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی قرار گرفته که در فروشگاه و نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...