کاناپه بادی چند کاره با تشک بادی مجزا

Sofa-75050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره با تشک بادی مجزا از راحت ترین کاناپه های بادی تولید شده همراه با تشک بادی مجزا که برای استفاده در منزل گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این محصول دارای بدنه نرم و لطیف بوده و از نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بهره می برد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا مخمل یا همان جیر بوده که محلی راحت را برای نشستن ایجاد می کند. یکی از ویژگی های خوب روکش مخمل جلوگیری لازم از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد بود. از همین رو ارزش یک کاناپه بادی را از لحاظ کیفیت و قیمت بالا می برد. این کاناپه نشیمنگاهی تقریبا گود داشته که از یک تشک یا کوسن بادی مجزا برخوردار می باشد. این تشک بادی به شکل جداگانه راه اندازی شده و می تواند به صورت دلخواه برای ارتفاع کردن سطح نشیمنگاه از زمین استفاده شود. این کاناپه تنها در یک رنگ (صورتی) تولید شده و بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 125 کیلو گرم
 طول 88 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVCمخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک بادی مجزا در نشیمنگاه
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره با تشک بادی مجزا

کاناپه بادی چند کاره با تشک بادی مجزا یکی از راحت ترین و مناسب ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل به شمار می آید. این نوع کاناپه بادی همانند مبل های بادی یک نفره طراحی شده که از کیفیت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. این کالا دارای جنس بدنه قابل قبولی بوده و به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال باشد. این کالا به دلیل طراحی و رنگ خود می تواند تاثیر بسیار خوبی در دکوراسیون داخل منزل بگذارد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کالا همانند مبل های بادی یک نفره بوده از حجم بدنه بزرگی برخوردار است. این مبل از تکیه گاه های بزرگی برخوردار بوده و به دلیل طراحی مواج در سطح نشیمنگاه و تکیه گاه محلی بسیار راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. این نوع طراحی باعث می شود تا به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و در نهایت موجب عبور بهتر جریان هوا شود. این کار می تواند در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان تاثیر بسزایی داشته باشد. این کاناپه بادی دارای یک تشک بادی مجزا در قسمت نشیمنگاه خود بوده که برای ایجاد ارتفاع نشیمنگاه از سطح زمین استفاده می شود. تشکی که به شکل مواج طراحی شده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار خوبی به مصرف کننده خود بدهد. قسمت کف این کاناپه کمی گود بوده تا در طول مدت زمان استفاده روی زمین جذب شده و عمل هواگیری به خوبی انجام شود و از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه چند کاره بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر بوده که از کیفیت بدنه و ضخامت قابل قبولی برخوردار است. این بدنه به دلیل داشتن روکش تمام جیر و مخمل می تواند به خوبی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی مقاومت کند. همچنین این بدنه با داشتن چنین جنسی محلی بسیار راحت برای مصرف کننده خود به همراه خواهد داشت. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن این محصول در حجم و اندازه بسیار کوچکتر می باشد. این قابلیت امکان حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا را برای مصرف کننده خود به همراه خواهد داشت.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی یک نفره معادل (طول: 88 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در زمان جمع شدن و خالی کردن باد مبل ابعاد آن بسیار کاهش خواهد یافت تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. البته ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین به دلیل داشتن تشک بادی مجزا قابل تنظیم خواهد بود. اما تحمل وزن این محصول نیز 125 کیلوگرم بوده که نشان دهنده استحکام بالای لایه های داخلی و بدنه اصلی می باشد. البته هر چقدر باد این مبل را افزایش دهید به دلیل فشار روی بدنه از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول هم 2.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول به حساب می آید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی راحتی کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا به وسیله انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی انجام شده که برای این کالا پمپ های برقی نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اما دقت داشته باشید که بیش از حد استاندارد با این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی وارد خواهد شد. بهتر است تا زمانی این کاناپه را باد کنید که شکل و استحکام کافی را به خود بگیرد. همچنین باید برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این کاناپه بادی از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره با تشک بادی مجزا از سری کاناپه های بادی بسیار راحت با قابلیت ضد تعریق بوده که از وزن بسیار مناسبی برخوردار است. این کاناپه دارای تحمل وزن و استحکام خوبی بوده به همین دلیل امکان استفاده برای سنین بزرگسال را به راحتی فراهم خواهد کرد. کالایی که توسط شرکت اینتکس به مدت 48 ساعت مهلت تست و تعمیر داشته و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...