کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم

intime 089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تحمل وزن: 90 کیلوگرم ، جنس بدنه از PVC طرح چرم ، دارای تشک تاشو سرخود ، قابلیت چند کاره ، مناسب سنین بزرگسال ،دارای بدنه ضد آب ، قابل استفاده در مسافرت و چادر های سفری

کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم از سبک ترین و مناسب ترین کاناپه های بادی مخصوص استفاده در منزل و مسافرت بوده که دارای تشک بادی متصل به بدنه اصلی می باشد. این تشک از قابلیت تاشو برخوردار بوده که باعث می شود تا از این کالا به عنوان مبل بادی ، تخت بادی و تشک بادی استفاده شود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته که از دوام و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول بدنه کاملا ضد آب داشته به همین دلیل قابلیت استفاده در فضای باز بخصوص مسافرت ها را امکان پذیر خواهد کرد. این کاناپه دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده که باعث می شود تا هنگام نشستن یا دراز کشیدن اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد. این محصول را می توان توسط هر گونه پمپ باد محصولات بادی در کمترین زمان راه اندازی کرد.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل و سفر
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تیکه گاه مخصوص سر
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم

کاناپه بادی یک نفره تاشو یکی از سبک ترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی یک نفره تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که دارای کیفیت و دوام بسیار خوبی می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین محصولات بادی برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که با کیفیت بسیار مناسب خود از قیمت مقرون به رصفه ای نیز برخوردار می باشد. این محصول در رنگ دیگری نیز تولید شده و می توان از در چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود. از ویژگی های بسیار خوبی این کاناپه بادی داشته قابلیت چند کاره آن بوده که در ادامه به توضیحات کامل آن برای آشنایی بیشتر با محصول مورد نظر خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت مربعی بوده که از یک تشک تاشو برخوردار می باشد. این کاناپه به دلیل داشتن تشک تاشو از قابلیت چند کاره برخوردار بوده تا امکان استفاده از این محصول به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار فراهم خواهد بود. این قابلیت یکی از مهمترین ویژگی هایی بوده که در برخی از کاناپه های بادی به کار رفته شده تا بازه حالت های استفاده مصرف کننده از این محصول افزایش پیدا کند. اما طراحی رویه این کاناپه به صورت مواج بوده که هنگام خواب و یا نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی در گیر خود می کند تا جریان هوا به خوبی عبور کند و در نتیجه از تعریق بالا جلوگیری لازم را داشته باشد. در هر قسمت از بدنه یک دریچه باد تعبیه شده که به وسیله آن می توانید به شکل جداگانه هر قسمت از کاناپه را راه اندازی کنید.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. این بدنه کاملا ضد آب بوده و در صورت استفاده در فضای باز و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف خوبی بوده به همین دلیل در حجم و اندازه بسیار کمتری قابل جمع شدن خواهد بود تا به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد. این جنس بدنه بر خلاف تفکر بسیاری از مصرف کنندگان از نوعی بوده که قابلیت تعمیر تضمینی خواهد داشت. در صورت آسیب دیدن بدنه کافیست از بسته های مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس استفاده نمایید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت یک نفر خوهد بود. ابعادی که برای حالت باد شده این کالا بوده و طول ذکر شده برای آن نیز برای حالت باز شده تشک تاشوی این کاناپه خواهد بود. این ابعاد هنگام جمع شدن بسیار کوچکتر شده به صورتی که در هر محل مورد نظری جای خواهد گرفت. تحمل وزن این کالا 90 کیلوگرم بوده که در صورت استاندارد باد کردن این محصول 10 کیلوگرم افزایش تحمل وزن خواهد داشت. وزن بسته بندی آن نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل و جا به جایی این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست از انواع پمپ های باد دستی  پدالی و یا برقی استاده نمایید. برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که فشار بیش از حد به این کالا وارد نکنید زیرا در غیر اینصورت به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن خودداری نمایید.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم یکی از سبک ترین و مناسب ترین کاناپه های بادی برای استاده در منزل و بخصوص در مسافرت بوده که دارای یک تشک تاشو با قابلیت چند کاره می باشد. این محصول دارای کییت بدنه مناسبی بوده و کاملا ضد آب می باشد. کاناپه ای که دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...