استخر ایزی ست اینتکس قدیمی

intex 28164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس قدیمی

استخر ایزی ست اینتکس در سایز ۴۵۷ در ۹۱ سانتی متر در واقع یکی از استخر های اتوماتیک در خانواده استخر ایزی ست بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد. این کالا که همانند هم نوعان خود از قابلیت راه اندازی خودکار بهره برده می توان به دلیل داشتن وزن مناسب در هر مکانی حمل نمود. به علاوه اینکه این محصول از لوازم کامل نیز بهره مند می باشد. استخر اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه و DVD آموزش نصب ( قبل از اقدام به نصب حتماً مشاهده بفرماييد ) نحوه نصب استخر پیش ساخته esyset : کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسب خود استخر را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. سپس با استفاده از يک پمپ هوای برقی که همراه پکیج استخر میباشد ، تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن لبه ، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب بالای استخر باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. این استخر محصول شرکت intex میباشد. این محصول را با قیمت شرکتی از نمایندگی تهران اینتکس بخواهید. استخر های پیش ساخته تخصص ماست. همانطور که پیش از این اشاره کردیم این محصول ساخته اینتکس و از سری ایزی ست می باشد که به سرعت در هر زمان که تمایل داشته باشید قابل استفاده می باشد. در کناره های این استخر هیچ نوع پایه نگهدارنده ای قرار داده نشده و با استفاده از آرگونومی خاص خود می ایستد و قابل استفاده می شود. قسمت بالایی آن قطر کمتری نسبت به قسمت پایینی آن دارد که مهمترین دلیل استحکام آن است.

نقد و بررسی استخر ایزی ست اینتکس قدیمی

استخر ایزی ست اینتکس

استخر بادی ایزی ست اینتکس با قطر ۴۵۷ سانتی متر یکی از بزرگترین استخر های بادی پیش ساخته اینتکس بوده که از کاربرد های فراوانی بهره می برد. این محصول با وجود داشتن قطر ۴۵۷ در سه سایز مختلف تولید شده که از لحاظ ارتفاع به هم متفاوت هستند. این استخر نوع کوچک ایزی ست اینتکس در میان ایزی ست های ۴۵۷ سانتی متر می باشد. محصولی که همانند دیگر همنوعان خود از ویژگی های بسیار خوبی مانند راه اندازی اتوماتیک برخوردار بوده و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات آبی و همچنین سایر کاربرد های مهم باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...


طراحی و ساخت

طراحی استخر ایزی ست اینتکس به صورت گرد با لبه بادی می باشد. استخری که تنها از این دو قسمت ذکر شده طراحی شده و نقطه اصلی راه اندازی آن لبه بادی تعبیه شده در بدنه اصلی می باشد. استخری که بر روی بدنه خود از دو دریچه مخصوص تخلیه آب برخوردار بوده که می توان به وسیله آنها انواع پمپ تصفیه آب را نیز به استخر وصل نمود. گرچه این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که می تواند جوابگوی تصفیه آب این محصول باشد.

جنس بدنه و لبه استخر

بدنه اصلی استخر ایزی ست اینتکس ساخته شده از الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC بوده که از ضخامت و مقاومت بالایی بهره می برد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب، نور و گرمای آفتاب و همچنین در برابر ساییدگی مقاوم بوده و امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کننده می دهد. این بدنه انعطاف خوبی داشته که هنگام جمع کردن آن حجم کمی را به خود گرفته و در نهایت حمل و نقل آن آسوده تر می شود. اما جنس قسمت لبه استخر نیز از نوع PVC بادی بوده که تمام رویه ای از طرح چرم دارد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد این استخر پیش ساخته معادل استاندارد بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده یک خانواده پر جمعیت به منظور تفریحات آبی می باشد. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر می باشد. اما عمق مفید این محصول حدود ۸۰ سانتی متر بوده که شامل حجم ۸۰ الی ۹۰ درصدی استخر می شود. این حجم بدنه ظرفیت آبی برابر ۱۱۷۷۲ لیتر را به همراه داشته که ظرفیت آب بسیار خوب می باشد. این استخر با وجود داشتن چنین ابعاد و ظرفیت آبی علاوه بر تفریحات آبی می تواند برای صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی استفاده شود. اما وزن بسته بندی این کالا به همراه سایر تجهیزات خود به ۳۸ کیلوگرم رسیده که به مراتب وزن خود استخر کمتر خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر های ایزی ست راهی آسوده در پیش خواهید داشت. تنها کافیست محلی مناسب برای پهن کردن بدنه پیدا کرده و در نهایت اقدام به باد زدن لبه بادی استخر نمایید. در انتها با جاری نمودن آب درون استخر خواهید دید که این کالا به صورت خودکار شکل گرفته و راه اندازی خواهد شد. توجه داشته باشید در صورت استفاده از این استخر در فضای باز و بر روی زمین بهتر است از زیرانداز مخصوصی که برای این کالا در نظر گرفته شده استفاده کرد. این زیرانداز در جعبه بسته بندی استخر قرار داده شده است. زمانی که قصد استفاده نکردن از استخر را به مدت کوتاه نداشتید می توانید از روکش یا درپوش همراه این کالا برای پوشاندن آن استفاده کنید. این درپوش نیز استخر را همراهی می کند. برای جمع کردن استخر هم می توانید از دو روش استفاده کنید: ابتدا خالی کردن باد لبه استخر و سپس خالی شدن آب درون استخر و یا عمل بلعکس آن.

جمع بندی

استخر ایزی ست اینتکس یکی از مناسب ترین گزینه های خرید در میان استخر های پیش ساخته بادی با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که قابل استفاده در هر مکانی بخصوص در فضای باز خواهد بود. محصولی که دارای ویژگی هایی همچون قابلیت نصب پمپ های تصفیه آب بوده و از تجهیزات محافظت از استخر و پمپ تصفیه برخوردار می باشد. این کالا می تواند به عنوان یک استخر کاری نیز استفاده شده و به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا شود. مصحولی که دارای ضمانت بوده و توسط شرکت اینتکس با خدمات پس از فروش به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب11772 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن38 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...