استخر فریمی مستطیلی با پمپ فیلتری

bestway 56474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته فریمی مستطیل با ابعاد 732 در 366 در 132 به همراه پمپ تصفیه فیلتری یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته 2018 شرکت بست وی بوده که دارای کاربرد بالایی نسبت به مدل های کوچکتر می باشد. این استخر از نظر ابعاد دومین استخر بزرگ پیش ساخته بست وی محسوب شده تا علاوه بر تفریحات آبی به عنوان استخر صنعتی نیز به کار می رود. این استخر از دو قسمت اصلی تشکیل شده که یکی بدنه اصلی بوده و ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد. قسمت دوم بدنه فریم های آلومینیومی ضد زنگ بوده که برای نصب بدنه اصلی مورد استفاده قرار می گیرند.

بدنه این استخر دارای مقاومت و کیفیت بالایی در برابر عوامل مختلف مانند شرایط جوی مختلف داشته تا با خیال راحت در فضای باز نیز قابل استفاده باشد. این استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت توکار و رو کار داشته که توسط کارشاناسان شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن با ضمانت و خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی خواهد شد. این محصول به همراه خود لوازم های جانبی از جمله پمپ تصفیه با قدرت تصفیه آب 9463 لیتر در ساعت ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز داشته و یک پکیج آموزشی تصویری نیز برای آشنایی بیشتر با استخر برای آن در نظر گرفته شده است.

راهنمای خرید استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته از نظر طراحی عمدتا به سه شکل مربعی ، مستطیلی و گرد هستند که پر فروش ترین و محبوب ترین آن ها استخر های پیش ساخته مستطیلی هستند . قبل از خرید استخر پیش ساخته نیاز است که فضای در دسترس جهت راه اندازی استخر را بر آورد کنید . با توجه به ابعادی که این استخر پیش ساخته دارد نیاز است که فضای کافی در ابعاد 9 در 5 متری را داشته باشید تا بتوانید استخر فوق را راه اندازی کرده و بتوانید از آن استفاده کنید . این استخر قابلیت راه اندازی بر روی زمین یا زیرزمین را دارد ، بنابراین آن را می توانید حتی بر روی پشت بام نیز راه اندازی کنید ، اما در نظر داشته باشید که در صورت راه اندازی این استخر بر روی پشت بام ، ساختمان استحکام کافی را داشته باشد .

استخر های پیش ساخته فریمی از مقاوم ترین نوع استخر های آماده شرکتی هستند که از استخر های ایزی ست بسیار مقاوم تر می باشند . در نظر داشته باشید که همواره استخر های پیش ساخته خود را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری کنید زیرا کیفیت استخر پیش ساخته اورجینال بالا بوده و با اطمینان خاطر می توانید آن را خریداری کنید . استخر فوق نیز توسط برند بست وی طراحی و تولید شده است که به عنوان یک استخر پیش ساخته اورجینال شناخته می شود زیرا بست وی از اولین و باتجربه ترین برند های تولید کننده استخر آماده می باشد که در بسیاری از کشور ها اقدام به فروش استخر پیش ساخته با بالاترین سطح کیفی می کند .

پمپ تصفیه آب

شرکت بست وی با توجه به عمق و ابعاد بالای این استخر پیش ساخته که توانایی ذخیره بسیار زیادی آب دارد ، در کنار محصول پمپ تصفیه آبی قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانید به صورت مستمر آب موجود در استخر را بدون نیاز به تعویض ، تصفیه کرده و به آب زلال و شفاف تبدیل کنید . راکد ماندن آب در یک محل و استفاده طولانی از آن و همچنین وارد شدن و ریختن گرد و خاک ، شاخ و برگ درختان و ... کثیف شده و در به مرور غیر قابل استفاده خواهد شد بنابراین وجود پمپ تصفیه می تواند بسیار لازم و ضروری باشد . بست وی برای این استخر پیش ساخته از پمپ تصفیه فیلتری 9463 لیتری در نظر گرفته است که با قدرتی که این پمپ دارد می تواند کل حجم آب را در کمتر از 4 ساعت تصفیه کند . قدرت تصفیه این پمپ ، 9463 لیتر در ساعت می باشد .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

با توجه به لوازم و تجهیزات ضروری مانند پمپ تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش و نردبان ، شما می توانید از لوازم و تجهیزات جانبی دیگری برای استخر پیش ساخته خود استفاده کنید ، ازجمله این لوازم که می توانید برای این استخر استفاده کنید می توان به هیتر یا گرمکن آب استخر ، قرص کلر و شناور قرص کلر ، جارو اسکیمر اشاره کرد . با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی همواره یکسان نبوده و در فصول سرد سال می توان شاهد سرد شدن آب استخر شد ، شما می توانید با استفاده از هیتر استخر ، آب داخل استخر را تنظیم کرده و دمای آن را گرم و بیشتر کنید . با استفاده از جارو اسکیمر نیز می توانید آشغال های درشت و یا دیوار ها و کف استخر را تمیز نمایید .

تعمیرات و خدمات پس از فروش

استخر های پیش ساخته ممکن است در صورت عدم نگهداری صحیح دچار آسیب دیدگی شوند ، بنابراین توصیه می شود که به خوبی از استخر نگهداری کنید . از دلایلی که می تواند سبب آسیب دیدن استخر پیش ساخته شود ، عدم راه اندازی اصولی می باشد ، به همین منظور فروشگاه اینتکس نصاب هایی را برای نصب استخر به کار گرفته است که مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند . در صورت آسیب دیدن استخر پیش ساخته شما می توانید نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایید ، برای اینکار می توانید از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید. برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره با فروشگاه تماس بگیرید .

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی با پمپ فیلتری

استخر فریمی مستطیلی با پمپ فیلتری از سری استخر های آماده از قبل طراحی شده است که می توانید آن را پس از خرید در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید . این محصولات ، استخر های بی دردسری هستند که در مقایسه با مدل های بتنی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند . استخر فریمی مستطیلی با پمپ فیلتری توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی شده است که در دسته محصولات اورجینال می باشد که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را با ضمانت اصالت و سلامت برای فروش گذاشته است . با توجه به ابعادی که این استخر پیش ساخته دارد در کنار محصول پمپ تصفیه قرار داده شده است به وسیله آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا خواهیم کرد .

ساختار و طراحی استخر فریمی

همانطور که از نام این استخر پیش ساخته شرکتی مشخص است نوع سازه آن فریمی بوده و برخلاف استخر های بادی هیچ بخش بادی در آن وجود ندارد ، بلکه استخر به کمک فریمی که دارد می تواند به صورت ایستاده قرار گرفته و مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهدارد . استخر های پیش ساخته فریمی الترا یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نوع استخر های آماده هستند که می توانید سال های سال از آن ها استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای استخر پیش بیاید . با وجود پایه های بسیار مقاوم این استخر نیاز به هیچگونه پایه و یا نگهداره ندارد . 

نوع طراحی این استخر بدین گونه است که پایه ها وارد بدنه شده و می تواند به بدنه پارچه ای استخر فرم بدهد . پایه ها نیز قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند به همین دلیل شما می توانید استخر را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . این ویژگی موجب شده تا این استخر پرتابل و قابل حمل باشد . بر روی بدنه استخر دریچه هایی به منظور تخلیه آب و همچنین نصب پمپ تصفیه وجود دارد که می توانید از آن طریق اتصالات خود را انجام دهید و حتی با استفاده از پمپ های مکنده آب ، سریع تر استخر را پر و یا تخلیه نمایید . برای این استخر نیز می توان به مانند سایر استخر های خانگی از لوازم و تجهیزات اضافی دیگر مانند هیتر یا جارو اسکیمر و ... نیز استفاده کنید .

جنس استخر فریمی

بست وی برای ساخت استخر فریمی مستطیلی از pvc برزنتی با الیاف شمعی استفاده کرده است که یکی از مقاوم ترین نوع پارچه در برابر فشار آب و همچنین رطوبت می باشد . پی وی سی ها از سری مواد لاستیکی و بسیار انعطاف پذیر است که در ساخت استخرهای بادی و سایر محصولات بادی از آن استفاده می شود ، با توجه به آسیب پذیری این جنس در برابر اجسام تیز و برنده ، بست وی از لایه های دیگری چون پارچه های شمعی برزنتی استفاده کرده است که ضخامت بدنه را افزایش داده و دوام آن را بسیار بیشتر کرده است . لازم به ذکر است که این جنس در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و در دراز مدت افت کیفیت نخواهد داشت .

و اما برای ساخت فریم این استخر پیش ساخته از فلز بسیار خوب و مقاوم آلومینیوم استفاده شده است ، آلومینیوم یکی از فلزات بسیار سبک است که در عین حال که سبک بوده و چگالی پایینی دارد به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن آب مقاوم باشد . همچنین این فلز در مقایسه با آهن در برابر زنگ زدگی مقاومت بیشتری داشته و سال های سال می تواند به خوبی وزن بالای آب را تحمل کند . وزن سبک آلومینیوم سبب شده تا وزن کلی محصول افزایش نداشته باشد تا بتوانید به راحتی استخر را جابجا و حمل کنید .

راه اندازی و توصیه های مهم

راه اندازی این استخر پیش ساخته به صورت تقریبی کمتر از 1 ساعت زمانبر خواهد بود ، چه بسا شما می توانید با مشاهده دی وی دی های آموزشی که در کنار محصول قرار داده شده است به خوبی استخر را راه اندازی و استفاده کنید . شما می توانید جهت راه اندازی از نصاب های فروشگاه اینتکس نیز استفاده نمایید . بهتر است از زیراندازی که در کنار محصول قرار گرفته شده است استفاده کنید زیرا استفاده از آن سبب می شود که کف استخر آسیبی در دراز مدت ندیده و ساییده نشود . زمینی که قرار است استخر را بر روی آن راه اندازی کنید کاملا تمیز و جارو کنید ، سطح زمین باید صاف و بدون شیب باشد . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند سبب آسیب دیدن استخر شود .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب30045 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 9463 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...