استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

Intex 28107EH

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس از نمونه استخر های طراحی شده با ابعاد کوچک می باشد که اینتکس برای استفاده خانوادگی به همراه کودکان طراحی کرده است که با توجه به عمق کمی که دارد ، کودکان نیز به سادگی می توانند از آن استفاده کنند . استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس اگرچه ابعاد نسبتا کوچکی دارد ، اما در مقایسه با استخر های بادی بسیار مقاوم تر و مناسب تر برای استفاده طولانی مدت داشته و به همین دلیل نیز اینتکس برای محصول پمپ تصفیه آبی در نظر گرفته است که می توانید با متصل کردن آن به بدنه حتی برای مدت طولانی از آب استخر استفاده کرده و آن را تصفیه کنید تا آلوده و کثیف نشود . ساختار این استخر به صورت ایزی ست بوده و با توجه به طراحی بی نظیر خود به سادگی قابل راه اندازی و استفاده است . لبه های استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس به صورت بادی طراحی شده است که تنها با باد کردن آن می توانید داخل استخر را با آب پر کنید . شما می توانید از پمپ تصفیه آب نیز به صورت دلخواه استفاده کنید و یا دریچه را مسدود کرده حتی از پمپ استفاده نکنید . جنس ساخت بدنه استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس بسیار بالا بوده و کاملا مقاوم در برابر رطوبت ، تغییرات آب و هوایی ، نور خوشید و ... بوده و آسیبی نخواهد دید . فروشگاه تهران اینتکس با موجود کردن انواع استخر های پیش ساخته ایزی ست و فریمی در ابعاد مختلف ، سعی بر این داشته است تا مشتریان گرامی بتوانند به راحتی مدل مورد نظرشان را خریداری کنند .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس از مدل های پرطرفدار و پر فروش برند اینتکس و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با توجه به ابعاد کوچک خود می تواند توسط تمامی سنین به خصوص کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرد . با توجه به اینکه استخر های ایزی ست نسبت به استخر های بادی از بدنه ضخیم تر و با دوام تری برخوردار هستند ، بیشتر مشتریان استخر های کوچک ، استخر های ایزی ست را خریداری می کنند که از نظر دوام و کیفیت نمره بالایی داشته و همچنین راه اندازی بسیار ساده ای را دارند . با توجه به این موضوع و علاقه مشتریان به خرید استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس و استفاده از آن ، در ادامه با نقد و بررسی بیشتر به ویژگی های دیگر استخر خواهیم پرداخت .


ساخت و طراحی استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

ساخت و طراحی استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس نسبت به استخر های فریمی و یا بادی تفاوت عمده ای داشته و به همین دلیل آن را می توان به عنوان استخری مجزا با ساختار متفاوت در نظر گرفت . با توجه به تصاویر استخر میبینیم که این استخر دارای لبه بادی بوده که در واقع حلقه بادی بزرگی است که در بخش بالایی استخر قرار داده شده است ، همچنین ساختار استخر های ایزی ست با توجه به داشتن حلقه بادی به صورت گرد می باشد ولی در برخی از موارد به صورت بیضی نیز ساخته شده است . اما دیواره استخر غیر بادی بوده و جنس بسیار مقاومی دارد . با توجه به اینکه حجم استخر فوق نسبتا زیاد است ، شرکت اینتکس برای آن نیز پمپ تصفیه آب در نظر گرفته است و به همین دلیل در بدنه استخر دریچه هایی به منظور نصب قرار داده است .

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

برای ساخت لبه استخر پیش ساخته ایزی ست به مانند ساخت بسیاری از محصولات بادی و استخر های بادی موجود شرکت اینتکس از pvc استفاده شده است ، پی وی سی ها موادی پلاستیکی با انعطاف پذیری بسیار بالا هستند که از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است و آسیبی به محیط زیست و سلامت پوست نخواهد رساند به همین دلیل نیز از بهترین اجناس برای تولید این نوع از محصولات قرار داده شده است ، به طوریکه شرکت های تولیدی دیگر نیز از همین جنس استفاده می کنند . البته در ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس با توجه به اینکه دیواره های غیربادی دارد ، اما برای ساخت این بخش نیز از پی وسی سی برزنتی استفاده شده است که علاوه بر ضد آبی ، دوام خوبی در برابر وزن بالای آب دارد .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

استخر های پیش ساخته ایزی ست و یا فریمی به دلیل اینکه حجم بالایی از آب را در داخل خود نگهداری می کند ، استفاده مکرر از استخر می تواند موجب کثیف شدن آب گردد که بر این اساس نیاز است که آب را تعویض کرد ، اما با توجه به حجم بالای آب تعویض آن کاری غیر معقول بوده و بهتر است که از پمپ های تصفیه آب استفاده شود . از این رو شرکت اینتکس با توجه به ابعاد استخر ، پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قابل تعویض قرار داده است .

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس بسیار ساده است زیرا استخر های ایزی ست نیز به دلیل راه اندازی بسیار ساده خود معروف شده و دلیل نام گذاری آن ها با نام استخر ایزی ست یا فست ست نیز به همین دلیل است . برای راه اندازی تنها بایستی بخش لبه بادی را باد کرده و پمپ تصفیه را نصب کنید ، سپس استخر را با آب پر کنید تا به صورت اتوماتیک راه اندازی شود . 

مراقبت ها و تعمیرات استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس

بهتر است از استخر های خود به خوبی مراقبت و استفاده کنید تا آسیبی نبیند ، عمده آسیب هایی که استخر های پیش ساخته ایزی ست می بینند ، سوراخ شدن و پارگی استخر در اثر برخورد اجسام تیز می باشد . زمانی که استخر دچار آسیب شد بهتر است بلافاصله آب استخر را تخلیه کرده و سپس با استفاده از برچسب های تعمیراتی نسبت به تعمیر استخر استفاده کنید و یا از فروشگاه تهران اینتکس برای تعمیرات بهتر و تخصصی کمک بگیرید .

  • استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 اینتکس
  • قطر: 244 سانتی متر
  • ارتفاع: 61 سانتی متر
  • وزن : 12 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC برزنتی
  • جنس لبه : PVC بادی
  • ظاهر شیک و زیبا جهت استفاده در ویلا و باغ
  • قابلیت نصب پمپ تصفیه
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • مناسب سنین مختلف
  • دارای نردبان همراه و زیرانداز
  • قابل استفاده برای پروش ماهی
  • راه اندازی سریع و ساده
  • برند تولیدی : اینتکس
  • کد محصول: Intex 28107EH

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...