استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ تصفیه شنی

intex 26324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ تصفیه شنی

استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ تصفیه شنی از دیگر مدل های تولید شده از استخر های پیش ساخته گرد 2018 اینتکس بوده که تنها تفاوت آن با مدل های مشابه در نوع پمپ تصفیه می باشد. این استخر پیش ساخته بیشتر برای تفریحات آبی تولید و عرضه شده که می توان برای مکان های شخصی و حتی ورزشی گزینه مناسبی باشد. گرچه طراحی و ساختار آن به علاوه ابعاد بزرگ باعث شده تا علاوه بر تفریحات آبی از این استخر برای پرورش ماهی و حتی ذخیره آب در کشاورزی نیز کاربردی باشد. این محصول ساخته شده از دو قسمت اصلی بدنه و فریم ها بوده که در صورت نبود هر کدام باعث عدم نصب و راه اندازی این کالا خواهد شد. این استخر بدنه ای با کیفیت بالا و ساختار سه لایه داشته که ترکیبی از PVC ، برزنت و الیاف شمعی می باشد تا در برابر شرایط جوی مختلف ، دما و فشار آب و حتی ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این استخر پیش ساخته توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده و زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. گرچه نصب این نوع استخر ها توسط شرکت اینتکس انجام شده و در نهایت شامل ضمانت و خدمات پس از فروش خواهد شد. به همراه این محصول علاوه بر پمپ تصفیه آب شنی یک درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته قرار داده شده تا از نظر لوازم های جانبی استخری کامل به بازار محصولات پیش ساخته عرضه شده باشد.

تا به اینجای کار سعی کردیم تا شما را با خصوصیات این استخر پیش ساخته فریمی گرد آشنا کنیم. قصد داریم تا در این مطلب به بررسی کامل این محصول پرداخته و قبل از خرید راهنمای کامل را در خصوص این محصول و ویژگی ها و اقلام همراه آن به شما ارائه کنیم. معمولاً قبل از خرید مهم ترین ویژگی یک محصول بحث کیفیت و جنس آن است که همین امر باعث می شود تا شما انتخاب بهتری را تجربه کرده و از خرید خود مطمئن شوید در همین راستا نیز اولین بخش از این مقاله را به بررسی کیفیت ، ساختار و ویژگی های مهم این استخر فریمی گرد اختصاص خواهیم داد پس با ما تا انتها همراه باشید.

کیفیت و ساختار محصول

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم مهمترین بحث در انتخاب یک استخر پیش ساخته کیفیت و نوع طراحی آن محصول خواهد بود. در همین راستا قطعاً در حین خرید شما در مورد جنس بدنه و همچنین اقلام در کنار این محصول برای راه اندازی آن تحقیق خواهید کرد. ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که بدنه اصلی این استخر از نوع پی ‌وی‌ سی برزنتی طراحی و تولید گردیده است. این جنس به گونه‌ ای تولید شده که شما با خیال راحت می‌ توان این محصول را تهیه کرده و از آن برای مصارف شخصی تجاری و صنعتی خود استفاده کنید.

در واقع این محصول فقط برای استفاده های تفریحی و همچنین  استفاده های شخصی طراحی و تولید نشده است و کاربردهای فراوان دیگری هم دارد. بحث کیفیت بدنه این محصول تنها به برزنتی بودن آن ختم نمی ‌شود و این ساختار برزنتی به صورت سه لایه و متشکل از الیاف ابریشمی تولید و عرضه شده است. در واقع شما می ‌توانید مشاهده کنید که این ساختار سه لایه با ضخامت فوق العاده زیاد به دست شما خواهد رسید  و از این بابت خیالتان قطعاً راحت خواهد بود.

در کنار بدنه اصلی این محصول باید به ساختار محتویات همراه و هم چنین وسایل موجود در کنار بسته بندی این استخر پیش ساخته هم اشاره کنیم. این مسئله بسیار مهم خواهد بود که محصول انتخابی شما به چه صورت راه اندازی شود و هم چنین برای این راه اندازی چه وسایلی مورد نیاز باشد. همین امر باعث می شود تا شما بتوانید با آگاهی کامل نسبت به این موضوع و با خیال راحت این استخر را انتخاب کنید. مهم ترین وسیله ای هم که باید در خصوص کیفیت آن در این بخش با شما صحبت کنیم ، پایه های موجود در کنار این کالا می باشد.

این پایه ها به گونه ای طراحی شده اند که با بهره گیری از جنس آلومینیومی با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده نموده و بدون هیچ گونه نگرانی از بابت افت کیفیت و ساختار این محصولات از آن ها استفاده نمایید. در واقع این آلومینیومی بودن پایه ها باعث می شود تا هم وزن این محصول کمتر شود و هم بتوانید به صورت ساده تر حمل و نقل این محصول را انجام دهید. در کنار این موارد باید به ضد زنگ بودن این محصولات و پایه ها هم اشاره کنیم. در واقع بسته به شرایط محیطی محل قرار گیری استخر و هم چنین شیوه استفاده از این محصول ، این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که محصول مورد نظر شما با کیفیت بالا و به صورت ضد زنگ طراحی و تولید شود که این استخر نیز از همین خصوصیت پیروی می کند.

قابلیت ها و شیوه راه اندازی و نصب

این محصول همان طور که می دانید قابلیت این را دارا می باشد که هم به صورت تو کار و هم به صورت رو کار طراحی و تولید شود. در واقع شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن و با توجه به محل قرار گیری این استخر و فضای مناسبی که برای این محصول در نظر دارید ، اقدام به نصب و راه اندازی این محصول کنید. ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث نصب آن است. در واقع شما با توجه به این که می توانید این محصول را به دو حالت مختلف راه اندازی کنید ، باید به این مسئله هم دقت کنید که راه اندازی این استخر کار سختی نخواهد بود.

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید این محصول را به چه صورت راه اندازی کنید؟ در واقع اگر قصد دارید تا این محصول را به صورت تو کار راه اندازی کنید باید به یک مسئله مهم یعنی شیوه صحیح حفاری و طرز دقیق قرار گیری این استخر در داخل زمین و فضاسازی مناسب این محصول دقت کنید. با توجه به این که این استخر دارای یک ساختار گرد می باشد ، پس شما می بایست به این مسئله دقت کنید که فضای حفاری را باید به صورت دقیق و معمولا بزرگ تر از قطر استخر پیاده سازی کنید. برای مثال با توجه به این که این محصول تقریبا دارای یک قطر 5 متری می باشد ، پس شما می بایست این فضا و هم چنین بخش بزرگتری را برای قرار گیری دقیق این محصول در داخل زمین فراهم کنید.

پس از فراهم کردن این شرایط حال می توانید به راحتی این استخر را در داخل زمین پیاده سازی نموده و مجدد فضای دور تا دور این استخر را به بهترین شکل ممکن بپوشانید تا فضای خالی باقی نماند. رعایت فضا و قرار گیری این مقدار برای قرار دادن پمپ تصفیه آب و اقلام همراه این محصول نیز باعث می شود تا شما با خیالی آسوده سعی کنید تا بدون نگرانی این تجهیزات را هم به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنید. نکته مهم دیگر در خصوص شیوه راه اندازی این استخر به صورت تو کار بحث دریچه تخلیه آب و هم چنین لوله کشی های مورد نیاز برای این استخر خواهد بود. در واقع باید به این نکته دقت کنید که شما می بایست به این مسئله هم دقت کنید که اگر قصد دارید تا در داخل این استخر از آب گرم استفاده نمایید و یا در زمان های مورد نیاز بتوانید به سادگی آب داخلی این استخر را هم تخلیه کنید ، می بایست سعی کنید تا سیستم لوله کشی درستی را برای این منظور پیاده سازی کنید.

از بحث راه اندازی این محصول به صورت تو کار اگر عبور کنیم ، به بحث قابلیت راه اندازی به صورت معمولی و یا همان رو کار خواهیم رسید. در حالت کلی قطعا میدانید که این محصول در کنار خود یک عدد DVD آموزشی را دارا می باشد. شما می توانید با استفاده از این DVD به سادگی آموزش های لازم را در خصوص این محصول مشاهده کرده و سپس سعی در راه اندازی صحیح این استخر کنید. نکته مهم در این بخش بحث اصول صحیح قرار گیری استخر ، نصب درست پایه ها و فریم ها و همین طور شیوه صحیح بهره مندی از دریچه تخلیه آب و نصب پمپ تصفیه آب می باشد. در واقع شما می بایست سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن در گام نخست پایه ها و بدنه اصلی این محصول را بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام این کار نیز با نصب درست و اصولی این محصول و هم چنین قرار گیری درست پمپ تصفیه آب این استخر ، شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را پر از آب نموده و از ان استفاده کنید.

اقلام همراه

در کنار بسته بندی این محصول یک سری وسایل و اقلام وجود دارد که شما با توجه به وجود این موارد از خرید مجزای آن ها بی نیاز خواهید بود. در واقع این موارد برای مواقعی قابل استفاده است که شما قصد استفاده شخصی و تفریحی از این استخر را دارید. این عامل باعث می شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی از این بابت بتوانید با خیال راحت در جهات تفریحی به بهترین شکل ممکن و با اقلام و وسایل کامل از این محصول استفاده کنید. در همین راستا سعی داریم تا به صورت تک تک به بررسی اقلام موجود در کنار این استخر بپردازیم.

نردبان پیش ساخته

یکی از مهم ترین وسایلی که در کنار این استخر قرار دارد و باعث می شود تا محصول به بهترین شکل ممکن قابل استفاده شود ، نردبان پیش ساخته می باشد. در واقع اگر شما این استخر را نصب و راه اندازی نمایید حال می بایست سعی کنید تا به راحتی و با فراهم کردن یک شرایط درست اقدام به عبور و مرور در داخل این استخر کنید. در همین رابطه نیز قطعا نیاز است تا شما یک عدد نردبان را در اختیار داشته باشید. شرکت اینتکس با علم به این موضوع سعی کرده تا در کنار این محصول یک عدد نردبان را قرار دهد. این نردبان به صورت پیش ساخته طراحی و تولید شده است.

در واقع این نردبان به صورت پیش ساخته و با یک ساختار آلومینیومی طراحی و تولید شده است که پایه های آن به صورت فاصله دار از هم قرار دارد در واقع شما می توانید به سادگی مشاهده کنید که فاصله این پله ها به قدری است که هر فردی می تواند به راحتی از ان استفاده کند. نکته ای که در خصوص این نردبان بسیار حائز اهمیت است بحث استفاده درست و هم چنین شیوه قرار گیری آن بر روی استخر خواهد بود. در واقع این نردبان به راحتی در هر بخش از این استخر قابل قرار گیری خواهد بود و قطعا با توجه به کیفیتی که دارد به صورت کاملا ثابت بر روی این محصول قرار خواهد گرفت و عبور و مرور شما را به داخل این محصول راحت تر می کند.

پمپ تصفیه آب شنی

در کنار نردبان که قطعا وسیله مهمی برای این استخر به شمار می رود ، بهره مندی از پمپ تصفیه شنی هم مسئله مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای کنید. در واقع این محصول با بهره مندی از یک عدد پمپ تصفیه آب شنی باعث شده تا خیال شما از بابت داشتن یک استخر کامل راحت شود. این پمپ در مقایسه با پمپ فیلتری کیفیت بالاتری دارد و همین امر خیال شما را راحت تر کرده است. در واقع با توجه به کیفیت بالای این پمپ و هم چنین ظرفیت های ان قطعا شما تنها نیاز به شن برای قرار گیری در داخل این پمپ خواهید داشت و در حالت کلی قطعا از بابت این محصول کامل لذت خواهید برد. راه اندازی این پمپ تصفیه آب نیز در کنار این محصول کاری ساده و آسان خواهد بود و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن این پمپ را راه اندازی نموده و از آن استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن آب موجود در داخل استخر را برای شما تصفیه کند.

زیر انداز

مسئله مهم بعدی در خصوص این محصول بحث دارا بودن یک عدد زیر انداز در کنار این کالا می باشد. در واقع این استخر گرد فریمی به گونه ای طراحی شده است که اگر شما قصد استفاده شخصی از این محصول را داشته باشید باید به چند نکته توجه کنید. یکی از همین نکات بحث محل استفاده از این استخر و هم چنین قرار گیری ان در یک فضای مناسب می باشد. در واقع شما باید به این مسئله توجه کنید که در وهله اول این استخر را در یک فضای نرم و راحت قرار دهید. هم چنین سطح کف استخر نیز در یک فضای صاف می بایست قرار بگیرد. پس از رعایت این نکات حال می توانید از این زیر انداز شما استفاده کنید. در واقع این زیر انداز باعث می شود تا فضای کف استخر کاملا نرم و راحت شود و در حین قدم زدن در کف استخر شما از نواحی پا نیز احساس راحتی داشته باشید که مزیت خوب این استخر پیش ساخته گرد به شمار خواهد رفت.

درپوش

اقلام مهم دیگری که در کنار این محصول قرار دارد درپوش می باشد. این درپوش به سادگی بر روی سطح اصلی این استخر قرار می گیرد و به صورت کامل قادر است تا فضای موجود بر روی استخر را پوشش دهد. در واقع در مواقعی که شما قصد استفاده از این استخر را ندارید و در عین حال نمی خواهید که این محصول را به صورت کامل جمع کرده و کنار بگذارید ، می توانید از این درپوش استفاده نموده و با قرار دادن آن به صورت کامل بر روی این استخر فضا را پوشش دهید. این کار عملا باعث می شود تا اگر پمپ تصفیه آب شما روشن باشد و نخواهید تا از استخر استفاده کنید ، به صورت کامل آب موجود در داخل استخر تمیز باقی مانده و هیچ گونه گرد و خاک و یا حشراتی بر روی آب قرار نگیرند و در هر زمان که قصد داشتید مجدد از این محصول استفاده کنید با یک کیفیت عالی از این استخر با یک آب صاف بهره مند شوید.

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در این مطلب به صورت کامل به آن اشاره کردیم و با توجه به این که شما می توانید در جدول توضیحات موجود در زیر این مطلب دیگر ویژگی ها نظیر ابعاد و ظرفیت های این محصول را مشاهده کنید ، پیشنهاد می کنیم که با توجه به قیمت ، کیفیت و هم چنین پس از مقایسه این استخر با سایر استخر های مشابه ، تصمیم درست را در جهت خرید یک استخر پیش ساخته گرفته و سپس خرید خود را انجام دهید.

استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ تصفیه شنی

استخر فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ تصفیه شنی محصولی زیبا و چشم نواز ساخت شرکت اینتکس می باشد که به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فردش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این استخر دارای مزایای زیادی می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به هر یک از ان ها اشاره کرده و این محصول را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول از نظر ارگونومی ساخت ظاهری گرد دارد و مانند بیشتر استخر های پیش ساخته موجود در دنیا می باشد. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری از این محصول را ارائه دهیم در ابتدا باید گفت که این محصول دارای پایه های مستطیلی شکل است که در فواصل مساوی و معین نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. این پایه ها به صورتی قرار گرفته است که انتهای هر یک بر روی زمین قرار می گیرد و به صورت گرد طراحی شده اند. هر یک از این پایه ها نیز با یک نوار مستطیلی شکل با رنگ خاکستری به بدنه این استخر چسبیده اند که باعث شده تا امنیت این محصول بیشتر شده و پایه ها نیز تکان نخورد. علاوه بر این ها خود پایه ها نیز با رنگ یکدست مشکی طراحی شده اند. خود بدنه این محصول نیز به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی شده است که مانند پایه های خود محصول می باشد. هر یک از پایه ها نیز از لبه استخر به داخل متصل می باشند که نشان از کیفیت بالای ان دارد. در ارتباط با رنگ داخلی این محصول نیز باید عنوان کرد که به صورت شطرنجی با خانه های ریز ابی رنگ طراحی شده اند که این محصول را بسیار چشم نواز کرده است. در لایه بیرونی این محصول نیز نام برند تجاری کارخانه تولید کننده این استخر یعنی اینتکس با رنک سفید و به صورت لاتین بر روی بدنه حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول فوق العاده کارا و زیبا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی دیگر از نکات مهمی که در ارتباط با این محصول باید مطرح کرد جنس بدنه این محصول می باشد. این استخر ساخته شده از PVC برزنتی می باشد که بسیار مقاوم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. علاوه بر این ها پایه های این محصول نیز از نوع الومینیومی ساخته شده اند که استحکام بی نظیری داشته و کیفیت بالایی دارد. هم چنین در کنار این محصول پمپ تصفیه شنی قرار گرفته است که ان نیز دارای کیفیت بالایی می باشد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول نیز باید عنوان کرد که قطر این استخر 488 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 122 سانتی متر می باشد. این دو عامل باعث شده تا هم زمان چندین نفر بتوانند به سادگی از این محصول استفاده کرده و از تفریحات ابی لذت ببرند. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت اب 19156 لیتر می باشد که ظرفیت بالایی بوده و نشان از بزرگی و عظمت این استخر می دهد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول در ابتدا باید عنوان کرد که کافی است تمام پایه ها و ملزومات این محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. سپس پایه های این محصول را به بدنه متصل کرده و اقدام به سر پا کردن این استخر کنید. لازم به ذکر است که در کنار این محصول DVD اموزشی نیز قرار گرفته است که می توانید اموزش های لازم را از ان فرا گرفته و خودتان این محصول را نصب کنید. این محصول قابلیت نصب به صورت رو کار و تو کار را نیز دارا می باشد که از مزایای ان است. هم چنین این استخر دارای دریچه تخلیه اب نیز بوده که در هنگام جمع اوری ان به سادگی می توانید اب داخل این محصول را خالی کنید. برای مراقبت از این محصول نیز بهتر است اشیا سفت و محکم را به بدنه و دیگر نقاط این محصول وارد نکنید و از ضربه زدن به قسمت های مختلف این محصول خود داری کنید. هم چنین پمپ تصفیه این محصول را نیز هر از چند گاهی تعویض کنید. با رعایت این نکات به سادگی می توانید تا سالیان سال از این استخر با کیفیت اولیه استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ تصفیه شنی محصولی بی نظیر از تولیدات شرکت اینتکس می باشد که دارای دریچه تخلیه اب بوده و قابل استفاده به عنوان پرورش ماهی نیز می باشد. هم چنین در کنار این محصول نردبان نیز قرار گرفته است که ورود و خروج به داخل استخر را راحت تر کرده است. این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده و برای خرید ان می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب19156 ليتر
قطر488 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراهDVD آموزشي، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...