استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 427 × 107

bestway 56664

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 427 × 107

استخر پیش ساخته لوکس ۲۰۱۸ با ابعاد ۴۲۷ در ۱۰۷ سانتی متر جدید ترین استخر پیش ساخته فریمی گرد تولید و عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای طراحی بدنه و رنگ بسیار شیک و لوکس می باشد. استخر پیش ساخته لوکس در دو سایز مختلف تولید شده که این مدل در واقع مدل کوچکتر بوده اما با توجه به ابعاد بزرگ خود به راحتی چند نفر را در خود جای خواهد داد از همین رو برای تفریحات آبی در منزل و فضای باز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این استخر ساخته شده از جنس PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که از این نظر تفاوتی با همنوعان خود نخواهد داشت. اما طراحی و رنگ مورد استفاده بخصوص برای قسمت بیرونی بدنه باعث شده تا استخری جدید در میان استخر های پیش ساخته به چشم بخورد که قطع به یقین یکی از بزرگ ترین تغییرات در ظاهر این استخر ها بوده است. همچنین فریم های آلومینیومی بدنه نیز هم رنگ بدنه ساخته شده که کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر وزن بالای آب خواهند بود. این استخر پیش ساخته نیز دارای لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که در مدل جدیدی تولید شده و از یک نردبان پیش ساخته نیز برخوردار می باشد. همچنین برای مراقبت و نگهداری بهتر از این محصول زیرانداز و درپوش نیز برای آن در نظر گرفته شده است. محصولی با ضمانت و خدمات پس از فروش از سوی فذروشگاه محصولات بادی اینتکس که امکان عرضه و نصب در تمامی نقاط کشور را فراهم کرده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 427 × 107

استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 427 × 107

استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 427 × 107 که یکی از محصولات آبی زیبا و لوکس شرکت فوق العاده و نامدار بست وی بوده که در سال 2018 ساخته شده و بسیاری از مشتریان شرکت های رقیب را جذب خود کرده است. این استخر که از همه لحاظ نکات مثبت و مزایای زیادی دارد را شما هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران که در پایین سایت مشاهده می شود رفته و حضوری خریداری نمایید یا همچنین می توانید از طریق همین سایت این محصول را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. اما پیشنهاد می شود تا قبل از خرید این محصول یک بار این مطلب را مشاهده و مطالعه بفرمایید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در همه جا مردم سعی می کنند محصولی که خریداری می کنند در قدم و وهله اول جنس و کارکردی خوبی داشته باشد و در قدم بعدی طراحی و ظاهری شکیل و چشم نوازی را همراه خود داشته باشد. به همین دلیل شرکت های سازنده سعی بر این دارند تا محصولاتی را که طراحی و تولید می کنند مناسب همه نوع ذائقه و سلیقه ایی باشد تا فروش محصول و تولیدشان بالا برود. اما همیشه به طور مداوم محصولاتی که بر روی مد هستند بعد از گذشت چند وقت دمده می شوند و دیگر کسی برای خرید آن ها اقدام نمی کند پس راه کار چسیت؟همیشه محصولاتی که طراحی ساده ایی را داشته اند نه تنها خریدار و مشتری زیادی را دارا نبوده اند، بلکه هیچوقت هم از مد نمیوفتند و هر شخصی با آن خرید می تواند به راحتی تا سالیان سال از آن محصول استفاده کند. همانطور که در تصویر این استخر پیش ساخته لوکس مشاهده می کنیدطراحی گردی را داشته و نسبت به استخر های مستطیلی شکل جای کمتری را می گیرد.همچنین رنگ این استخر زیبا و شکیل قهوه ای بوده و بدون شک شما با خرید این استخر از رفتن به استخر های عمومی با آب آلوده و در صف ایستادن برای خرید بلیط راحت می شوید. قابل ذکر می باشد که این محصول به غیر از یک استخر مزایا و استفاده های دیگری را نیز همراه به خود دارد نظیر، مکانی برای پرورش ماهی و جمع آوری مخزن آب برای آبیاری کشاورزی و مزارع.

جنس بدنه

اما جنس بدنه که اصلی ترین دلیل و مشخصه هر محصولی برای خرید می باشد بدون شک باید از بهترین و درجه یک ترین جنس های جهان ساخته شده باشد تا آن محصول طول عمری بالایی را داشته باشد. به همین منظور جنس بدنه این استخر پیش ساخته لوکس از pvc برزنتی با الیاف شمعی بوده ، همچنین جنس پایه های آن از آلمینیوم می باشد و دارای مقاومت و کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و به قطعیت می توان گفت که این محصول جنس بسیار عالی را داراست و سازندگان آن تمام این جنس های بدنه و طراحی را نسبت به استاندارد های جهانی ساخته اند.

ابعاد و وزن

ابدون شک برای خرید همچین استخری نیاز به داشتن اطلاعاتی نظیر ابعاد آن می باشد تا آن شخص بسنجد که چه محصولی مناسب حیاط ویلا و یا باغشان می باشد. به همین منظور ابعاد و ظرفیت آب این محصول به ترتیب عبارت است از: قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع : 107 سانتی متر، ظرفیت آب 13300 لیتر می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا زیر انداز آن را گذاشته، و در مرحله بعدی پایه های استخر را بر روی این زیر انداز نصب و تعبیه می کنند. سپس بدنه این استخر را بر روی این پایه ها نصب کرده و نردبان آن را بر روی بنده این استخر گذاشته تا شما بتواند از آن پس به آسانی و با خیالی راحت به یک تفریح آبی و لذت بخش خود، خانواده و یا دوستان خود را دعوت نمایید و یک خاطره زیبا را رقم بزنید. قابل ذکر بوده که همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب بوده تا دیگر آب این استخر را خالی نکنید و آب این استخر آلوده نشود. اما برای آلوده نشدن و نرفتن حشرات درون این استخر، یک درپش وجود دارد، و شما هر زمانی که تفریح آبلیتان به اتمام رسید آن درپوش را بر روی استخر بگذارید. برای نگهداری از این محصول شما می توانید در هوای سرد و فصل زمستان این محصول را به کلی جمع بکنید. اما اگر در هر زمان و یا مکانی اتفاق، مشکل و یا صدمه ایی به این محصول وارد شد شما می توانید با تماس به مشاوران ما با تماس تلفنی محصول خود را تعمیر کنید و یا متخصصان ما به منزل شما آمده و آن را تعمیر، و همانند روز اول آن را تحویلتان می دهند.

جمع بندی

استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 427 × 107 که از محصولات زیبا و شیک شرکت بست وی می باشد طراحی گرد و طرح چوبی را داشته و جنس بدنه آن از pvc برزنتی الیاف شمعی بوده که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. این محصول دارای زیر انداز، در پوش و نردبان می باشد و ظرفیت آب آن 13300 لیتر است که همراه آن یک پمپ تصفیه آب بوده تا آن را به آسانی تصفیه و از آلوده شدن آب جلوگیری کند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس ایران محصول خود را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت و نصب کنید.

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2574 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...