استخر پیش ساخته متحرک

intex 28352

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته متحرک

استخر پیش ساخته متحرک یا موقت محصولی از شرکت اینتکس می باشد که با ابعاد و وزن مناسب آن به سادگی قابل حمل بوده و به اصطلاح پرتابل است. وزن این استخر پیش ساخته با توجه به حجم آب ۱۷۲۰۳ لیتری و ابعاد ۵۴۹ در ۲۷۴ سانتی متر تنها ۱۴۰ کیلو گرم بوده که می توان اجزاء آن را به قسمت های مختلف تقسیم و حمل کرد. برای مثال هر دام از پایه ها کمتر از سه کیلو گرم وزن داشته که به صورت جداگانه قابل جابجایی است. در حالی کلی می توان گفت که اجزاء استخر در صندوق عقب اتومبیل جای گرفته و به سادگی قال حمل می باشد.

این استخر در سال ۹۸ امکان این را پیدا کرده تا بتوان ابعاد آنرا طبق سفارش مشتری ساخت و تولید نمود اگر قصد خرید استخر پیش ساخته با پایه فلزی و برزنت را دارید میتوانید ابعاد خود را اعلام کرده تا بنا بر سایز دلخواه شما آنرا تولید کرده و سفارش برای شما در کمترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت در اختیارتان قرار گیرد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته متحرک

استخر پیش ساخته متحرک

استخر پیش ساخته متحرک یا موقت یکی از سری استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس بوده که از قابلیت جا به جایی و نصب در هر مکان مورد نظری برخوردار می باشد. این کالا یکی از بهترین وسیله های تفریحی آبی بوده که در ابعاد مختلفی تولید شده که این مدل در میان سایز های متوسط و میانه استخر های متحرک قرار می گیرد. این کالا دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده که می تواند جایگزینی مناسب و مقرون به صرفه برای استخر های بتنی و یا چوبی باشد. استخر های متحرک پیش ساخته دارای قابلیت های بسیار خوبی از جمله راه اندازی در کمترین زمان برخوردار بوده و به دلیل عمر بالای خود می توانند هم به صورت روکار و تو کار قابل راه اندازی و نصب باشند. البته برای آشنایی بیشتر با این نوع استخر پیش ساخته در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی بدنه و نوع ساخت این استخر تفریحی و کاربردی به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی تشکیل داده شده است. استخری که از لحاظ طراحی دارای یک بدنه اصلی و فریم های مخصوص نصب بهره مند می باشند. در صورتی که هر کدام از این قسمت های اصلی استخر وجود نداشته و یا ناقص باشند امکان نصب آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. این استخر دارای دو دریچه آب سرخود روی بدنه اصلی بوده که امکان پر و خالی کردن استخر از طریق این دو دریچه به راحتی امکان پذیر خواهد بود. البته از طریق این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به این استخر وصل کرد. طراحی قسمت داخل استخر نیز به شکل کاشی وار بوده که هنگام جاری نمودن آب درون آن ظاهر بسیار زیبایی به این کالا خواهد داد. اما لبه های این استخر از فریم های مخصوص خود برخوردار بوده که امکان نصب انواع لوازم های جانبی مانند چراغ های مخصوص استخر ، سایه بان و ... روی بدنه وجود خواهد داشت.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این استخر که یکی از مهمترین عوامل انتخاب و استفاده از یک استخر متحرک و پیش ساخته بوده در این محصول از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. استخری که بدنه ای با طراحی یکدست داشته و از نوع الیاف شمعی برزنتی با لایه ضخیمی از PVC می باشد. بدنه ای مقاوم با انعطاف بالا برای جمع کردن در حجم و اندازه کوچکتر که امکان حمل و جا به جایی این محصول را بیش از پیش آسوده تر خواهد کرد. این بدنه در برابر دمای مختلف آب ، نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده و در مقابل ساییدگی های سطحی نیز آسیبی نخواهد دید. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این استخر استفاده از یک لایه PVC نرم در داخل بدنه بوده تا هنگام استفاده به بدن مصرف کننده آسیبی وارد نکند. اما جنس فریم های این محصول از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده و از وزن سبکی بر خلاف مقاومت بالای خود بهره مند می باشد. فریم هایی که وظیفه اصلی در راه اندازی استخر داشته و تحمل وزن این استخر را عهده دار خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

همانطور که اشاره کردیم استخر های پیش ساخته متحرک در ابعاد مختلفی تولید شده اند که این مدل به عنوان استخری با ابعاد متوسط محسوب می شود. ابعادی برابر (طول: 549 سانتی متر ، عرض: 274 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) که کاملا محیطی مناسب برای انواع تفریحات آبی و همچنین استفاده به منظور استخری برای پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در صنعت کشاورزی به همراه خواهد داشت. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و خود استخر نیز شامل این ابعاد خواهد شد به جز پایه های نصب شده روی بدنه که به صورت استاده بر روی زمین قرار خواهند گرفت. اما ارتفاع ذکر شده برای این کالا که بزرگترین ارتفاع برای استخر های متحرک بوده تا لبه استخر می باشد. البته عمق مفید این محصول حدود 120 سانتی متر خواهد بود زیرا که در صورت پر نمودن کامل استخر آب درون بدنه لبریز خواهد شد. این مقدار ابعاد و عمق مفید ظرفیت آب 17203 لیتری به همراه خواهد داشت. ظرفیت آبی که شامل حجم 90 درصدی بدنه داخلی می شود. وزن کامل بسته بندی آن نیز 140 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل بدنه اصلی خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازی استخر های متحرک و پیش ساخته نیاز به آموزش و یا نصاب برای راه اندازی دقیق خواهد بود. برای این کار می بایست با توجه به اندازه و نوع فریم های نصب این استخر هر کدام در بدنه اصلی به کار روند ودر انتها استخر را از چهار طرف بر پا کرده تا این محصول شکل بگیرد. دقت داشته باشید که پایه های بیرونی کاملا بر روی زمین قرار بگیرد. اما بهترین روش برای نصب این کالا استفاده از نصاب های مجرب شرکت اینتکس بوده زیرا با توجه به تجربه بالای خود در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن استخر مصرف کنندگان را راه اندازی خواهند کرد. در صورت نصب استخر مربوطه توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 4 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد. البته یک پک مخصوص آموزش که شامل دفترچه راهنما و DVD آموزش تصویری بوده نیز در کنار استخر قرار داده شده است. 

جمع بندی

استخر پیش ساخته متحرک 5 متری یکی از پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته با قابلیت نصب در کمترین زمان ممکن به صورت روکار و یا توکار بوده که از بدنه بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد. این کالا دارای طراحی مستطیلی بوده که علاوه بر تفریحات آبی می توان برای پرورش ماهی و یا کشاورزی نیز قابل استفاده باشد. این محصول در صورت نصب توسط شرکت شامل یک سال ضمانت و 4 سال خدمات پس از فروش خواهد شد. این امکان در شهرستان ها به علاوه حمل آن نیز امکان پذیر بوده و قابل ارسال به تمامی نقاط کشور می باشد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپندارد
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
وزن: 140 کیلو گرم
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراه 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...