استخر پیش ساخته مستطیلی با پمپ فیلتری بست وی

bestway 56481

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی با پمپ فیلتری بست وی

استخر پیش ساخته مستطیلی با پمپ فیلتری بست وی را می توان یکی از محصولات فوق العاده با کیفیت این شرکت دانست که به دلیل داشتن قابلیت های بی نظیر و همین طور قیمت مقرون به صرفه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از خصوصیات خوب این محصول این است که می توان از ان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده نمود. هم چنین به دلیل داشتن پمپ تصفیه اب فیلتری و همین طور زیر انداز و درپوش فوق العاده پر فروش شده است. در کنار این موارد باید به نردبان این محصول هم اشاره نمود که عبور و مرور به داخل استخر را برای شما بسیار راحت کرده است. این استخر در برابر ضربات تا حدود زیادی مقاوم بوده و از ان در هر مکانی می توانید استفاده کنید. هم چنین پایه های این محصول هم از جنس الومینیومی می باشد که در اب و هوا های مختلف می توانید از ان استفاده نمایید. این استخر بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته مستطیلی با پمپ فیلتری بست وی

استخر پیش ساخته مستطیلی با پمپ فیلتری بست وی

استخر پیش ساخته مستطیلی با پمپ فیلتری بست وی از محصولات مقاوم و با کیفیت این شرکت می باشد که طراحی و ارگونومی ساخت ان به صورت مستطیلی شکل است. رنگ اصلی این محصول هم به صورت خاکستری بوده که همین عامل باعث خریداری ان و جلب توجه این محصول توسط مشتریان شده است. در ادامه قصد داریم شما را به طور کامل با این محصول اشنا کرده و جزئیات کاملی از این محصول را برای شما بازگو کنیم پس ما را تا انتها دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در بخش ابتدایی به ان اشاره شد ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه این محصول به صورت ساده و یکدست طراحی شده که از این بابت شاید شبیه به اکثر استخر های مشابه است. هم چنین در کناره های این محصول نیز ستون های اصلی این کالا قرار گرفته اند. در همین ارتباط  باید عنوان نمود که دو عدد پایه در جلو و عقب این پایه بوده و در کناره های این محصول هم چهار عدد ستون در دو سمت قرار گرفته است. هر یک از این ستون ها نیز دارای دو پایه بوده و متصل به هم هستند و باعث شده تا این استخر به صورت مقاوم و ایستا ثابت بماند. علاوه بر این ها بر روی بدنه این محصول هم نام تجاری این کالا هم حک شده است. در کنار این محصول یک عدد درپوش نیز قرار دارد که ساخته شده از رنگ یکدست ابی بوده و به صورت کامل بر روی این محصول قرار می گیرد. هم چنین این محصول زیر انداز هم دارد که باید در زیر استخر قرار دهید تا اسیب نبیند. تمام این موارد نشان از طراحی اصولی این محصول دارد.

جنس بدنه

یکی از خصوصیات مهم این محصول جنس بدنه ان است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه ای از جنس PVC برزنتی دارد که مقاومت بالایی داشته و در صورت رعایت یک سری اصول به هیچ عنوان اسیب نخواهد دید. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم از نوع الومینیومی ضد زنگ بوده که مقاومت و استحکام بالایی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول باید عنوان کرد که طول این محصول 488 سانتی متر و عرض ان نیز 274 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 122 سانتی متر است که بسیار اصولی و مناسب است. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت اب 13177 لیتر بوده که حجم بالایی است و نشان از ظرفیت خوب این محصول دارد. علاوه بر این ها وزن کلی این کالا 113.4 کیلو گرم است که حمل و نقل ان مقداری سخت است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید تمام تجهیزات این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس زیر انداز این محصول را بر روی سطحی صاف که قصد دارید استخر در ان جا راه اندازی شود پهن می کنید. پس از ان بدنه استخر را بر روی زیر انداز قرار داده و میله ها و ستون های اصلی این محصول را در داخل بدنه این استخر قرار می دهید تا بدنه اصلی این کالا شکل اصلی خود را بگیرد. در مرحله بعد بست های بدنه اصلی این محصول را باید نصب کنید که این استخر به صورت مقاوم و ایستا بر روی زمین قرار گیرد. در مرحله اخر پمپ تصفیه این محصول را نصب کرده و اقدام به پر کردن این کالا با اب می کنیم. هم چنین می توانید نردبان این محصول را هم در کنار ان قرار دهید تا عبور و مرور به داخل این استخر به سادگی انجام گیرد. البته در کنار این محصول یک عدد DVD اموزشی هم قرار دارد که می توانید اموزش های لازم را از طریق ان و یا دفرتچه راهنما این محصول مشاهده کرده و سپس اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید از ضربه زدن به بدنه اصلی و پایه های این محصول خودداری کنید. هم چنین بهتر است اشیا نوک تیز و یا هر جسمی که امکان اسیب رساندن به این کالا را دارد از کنار ان دور کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته مستطیلی با پمپ فیلتری بست وی یک محصول منحصر به فرد می باشد که قابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی را هم دارد. هم چنین این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش رکت تهران اینتکس هم می باشد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب13177 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...