استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

intex 28314-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه آب 12 ولتی محصولی جدید از شرکت اینتکس برای انواع تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی بوده که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی می باشد. بدنه ای مقاوم در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب که از ضخامت بالایی نیز برخوردار است. این کالا به وسیله فریم های آلومینیومی ضد زنگ نصب شده و می تواند برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب باشد. یکی از ویژگی خوب این محصول داشتن پمپ تصفیه آب و همچنین نردبان بوده که از مهمترین تجهیزات همراه هر نوع استخر پیش ساخته محسوب می شود. این استخر به دلیل داشتن کیفیت و قابلیت های زیاد در میان مهم ترین استخر های پیش ساخته اینتکس محسوب شده و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

استخر پیش ساخته ، استخری جذاب و دوست داشتنی است که از نظر کیفیتی فوق العاده بوده و می تواند برای سال های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد . فرقی ندارد که شما تصمیم داشته باشید که از استخر پیش ساخته در فضای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید . بدنه با دوام استخر پیش ساخته که از پی وی سی برزنتی چند لایه است ، می تواند به خوبی در برابر سرما یا گرمای هوا ، نور آفتاب ، آب سرد یا گرم و موارد اینچنینی مقاوم باشد . بنابراین شما با یک استخر با دوام و حرفه ای طرف هستید . برند های زیادی در ساخت استخر پیش ساخته فعالیت دارند که بهترین آن ها برند اینتکس بوده و حتی در تحقیقات خود می توانید متوجه شوید که این برند یک برند جهانی و شناخته شده است که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند ، پس با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید .

فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز به عنوان مرکز فروش استخر پیش ساخته در ایران ، استخر هایی مانند استخر پیش ساخته اینتکس را با فروش بدون واسطه و با قیمت مناسب در دسترس شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید به سادگی آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . داشتن فریم در این استخر موجب شده تا استخر بتواند مدت طولانی ایستاده باقی بماند و حتی اگر داخل آن پر از آب باشد ، باز هم به خوبی بتواند وزن آب را تحمل نماید . طول سه متری این استخر پیش ساخته با عرضی 175 سانتی متری تولید شده تا شاهد یک استخر بزرگ و خانوادگی باشیم . حتی عمق 80 سانتی متری استخر به کودکان نیز اجازه خواهد داد تا وارد استخر شده و بتوانند بازی های شادی داشته باشند و حتی داخل آن شنا کنند . از نقاط قوت این استخر پیش ساخته می توان به جنس بدنه و پایه های آن اشاره کنیم .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر پیش ساخته سه متری

این محصول از سری دسته بندی های استخر پیش ساخته میباشد که شرکت اینتکس در سالهای اخیر پیشرفت زیادی در ساخت آنها داشته و با کمک فناوری های جدید کیفیت آنها را بهبود بخشیده است.محصولات سال 2017 این شرکت علاوه بر بهبود فناوری ساخت دارای کیفیت فوق العاده میباشد که در مقابل عوامل محیطی بسیار مقاومت بالایی دارند و در شرایط نامناسب هم کارایی خود را حفظ خواهند کرد.این استخر بادی در سرار کشور از استقبال بالایی برخوردار شده است و یکی از دلایل این موفقیت مناسب بودن قیمت آن در کنار کیفیت فوق العاده آن است که عمر مفید آنرا تا سالها افزایش داده است.همچنین اندازه این محصول در سایز بزرگ بوده و تا چندین نفر ظرفیت خواهی داشت.در ادامه این مطلب تمام ویژگی های آن را به صورت دسته بندی شده بررسی خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن :

این استخر پیش ساخته سه متری در ابعاد مناسبی عرضه شده است .در خصوص این استخر میتوان گفت که دارای 300 متر طول و حدود 175 متر عرض و ارتفاع آن از قسمت کف تا بالاترین قسمت بدنه 80 سانتی متر بوده که برای یک استخر تفریحی بسیار مناسب بوده و حتی میتوان از آن علاوه بر یک استخر معمولی به عنوان استخر پرورش ماهی و موارد مصرف دیگر استفاده نمود.همچنین این محصول قابلیت گنجایش بیشتر از 3500 لیتر آب را دارد که برای یک استخر بادی سه متری ایده آل میباشد.همچنین پر کردن آن زمان زیادی نخواهد گرفت و در مدت کوتاهی کاملا پر و قابل استفاده خواهد شد.علاوه بر این تخلیه آن نیز زمانبر نخواهد بود و با استفاده از دریچه های خروجی به سرعت خالی میشود و میتوانید آن را بسته بندی کنید.

جنس بدنه :

این محصول از جنس نوعی برزنت محکم به نام PVC است که در مقابل فشار های زیاد و ضربه های سطحی بسیار مقاوم عملکرده و مشکل خاصی برای آن به وجود نخواهد آمد.داخل آن نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است که مقاومت آن را در برابر فشار آب وضربه ها احتمالی که ممکن است از داخل به آن وارد شود افزایش داده است.علاوه بر این این استخر در برابر شرایط مختلف آب و هوا دچار مشکل نمیشود و تا سالها از خطر فرسودگی در امان خواهد بود و در صورت استفاده درست از آن عمر مفید آن نیز بیشتر از 5 سال میرسد.این محصول دارای پایه های آلومینیومی محکم و ضد زنگ میباشد که برای استفاده در محیط های بیرونی و شرایط مختلف آب و هوایی ساخته شده و نصب آنها در کمترن زمان ممکن میشود. و از این نظر مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.همچنین به کمک دریچه ها تعبیه شده روی بدنه آن به راحتی آب درون استخر را تخلیه کنید و این کار به سادگی صورت میگیرد. 

طراحی :

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت مستطیل بوده و ظاهر زیبا و عامه پسندی دارد که همین ظاهر زیبا یکی از دلایل فروش و استقبال بالای مشتریان است.این محصول نسبت به نمونه های قبلی آن کمی تغییر داشته و زیباتر شده است.علاوه بر تغییر رنگ بدنه و پایه ها ،کف آن نیز برای جلوگیری از سر خوردن به صوت مواج و لایه لایه طراحی شده است.همچنین در کنار همه ی ویژگی ها میتوانید از این استخر به عنوان یک استخر پرورش ماهی نیز استفاده کنید که از قابلیت های مهم این محصول میباشد که بسیاری از افراد استفاده از آن را به جای استخر های معمولی پرورش ماهی ترجیح میدهند. 

نحوه راه اندازی: 

راه اندازی این محصول کار دشواری نخواهد بود و هر کسی بدون آموزش قبلی  قادر خواهد بود در چند ساعت آن را برپا کند.همچنین در صورت تمایل همکاران ما راه اندازی آن را به عهده خواهند گرفت که با این کار استخر در کمتر از یک ساعت قابل استفاده میباشد.مرحله اول اقدام به پیدا کردن محلی مناسب برای  استخر است که باید توجه کرد که زمینی هموار و تراز و خالی از هر گونه سنگ ریزه باشد.پس از نصب استخر نوبت به پر کردن آب میباشد که زمان آن به فشار آب و قدرت پمپ بستگی دارد که طبق این پارامتر ها زمان پر شدن متغییر خواهد بود .مراقبت صحیح از این محصولات کار ساده ای بوده و رعایت برخی نکات جزئی باعث افزایش طول عمر آنها خواهد شد.یکی از موارد مهمی که باید به دقت آن را رعایت کرد دور کردن استخر از اشیای تیز میباشد.البته جنس بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و دربرابر این خطرات مقاومت خواهد کرد اما بهتر است برای دوری از دردسر تا حد ممکن آن از اشیای تیز دور کنید. در صورت سوراخ شدن استخر با کمک بسته ی تعمیراتی قادر خواهی بود در کمترین زمان ممکن آنرا تعمیر و مانند روز اول از آن استفاده کنید.

جمع بندی :

این استخر بادی نسل بعدی استخر های سه متری میباشد که با اندازه ای متوسط بیشترین فروش را در مقایسه با دیگر استخر های بادی مشابه داشته است.از دلایل این استقبال علاوه بر اندازه آن، میتوان به قیمت مناسب و کارکرد های مختلف آن اشاره کرد.همچنین دارای رنگ بندی های مختلف است که طبق سلیقه خود آنرا انتخاب کنید.در کنار این ویژگی ها میتوان به دارا بودن پمپ تصفیه آب مجهز به فیلتر و نردبان میباشد که استفاده از استخر ا ساده تر کرده اند که این اقلام همراه محصول به شما تحویل داده خواهد شد.در صورت بروز هرگونه مشکل یا دریافت اطلاعات میتوانید به DVD آموزشی که همراه محصول وجود دارد رجوع کنید یا با همکاران ما در شرکت اینتکس در اسرع وقت تماس بگیرید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3529 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (2271 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...