استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی

bestway 56597

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته در سایز جدید بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت و طراحی خود همانند دیگر مدل های تولید شده می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی بوده و از پایه های ضد زنگ و مقاومی برخوردار می باشد. این کالا که دارای ابعاد جدیدی در میان استخر های گرد بوده می تواند برای تفریحات آبی و همچنین برای پرورش ماهی گزینه بسیار مناسبی باشد. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده تا برای پاک سازی سطحی آب مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در صورتی که این استخر توسط کارشناسان شرکت اینتکس نصب شود استخر مربوطه از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد که در سال جدید روانه بازار شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالاای برخوردار است و توانسته است تا رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. این استخر یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب برای تمامی افراد می باشد که می توان از آن در حیاط منزل و یا محوطه در نظر گرفته شده برای استخر استفاده کرد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت استخر :

از اصلی ترین کرهایی می باشد که برای تولید یک محصول باید انجام داد. این کار تمامی ابعاد محصول را در نظر گرفته و از تمامی جوانب باید آن را مورد بررسی قرار داد. از ابتدایی ترین کار که طراحی است تا انتهایی ترین کار که مرحله تولید نهایی ست. شکل کلی این استخر به صورت گرد بوده و دارای رنگ بدنه آبی می باشد که زیبایی بسیار خاصی به آن بخشیده است. دیواره داخلی و کف این استخر دارای طرح کاشی استخر می باشد که در جذابیت آن تاثیر بسزایی دارد. این محصول توسط تعدادی ستون یا پایه به زمین متصل می شود که این ستون ها از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و از واژگون شدن استخر جلو گیری می کنند.

جنس و کیفیت بدنه استخر :

مهمترین نکته ای است که تمامی افراد برای خرید یک محصول مد نظر دارند و دوست دارند محصولی را بخرند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این استخر تمامی این نگرانی ها را برطرف سازد و محصولی را به مشتریان خود ارائه کنید که بسیار مرغوب بوده و دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی می باشد. بدنه این محصول از جنس الیاف ابریشمی برزنی بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب، گرما، نور خورشید و انواع دمای آب دارد و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و تغییر حالت نمی شود. 

ابعاد، وزن و کیفیت بدنه استخر :

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که شما می توانید به راحتی آن را نصب و راه اندازی کنید و به آسانی نیز از آن استفاده کنید. این محصول در ابعادی از جمله قطر: 427 سانیتی متر و ارتفاع 84 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. وزن آن نیز 35.7 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 10220 لیتر می باشد که جزو استخر های پیش ساخته پر ظرفیت محسوب می شود. بدنه این استخر دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد که شما می توانید هنگامی که درون استخر هستید به راحتی به آن تکیه داده و نگران واژگون شدن آن نباشید.

لوازم جانبی همراه استخر :

این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه بوده که شما می توانید به وسیله آن آب درون استخر را تصفیه کرده و دیگر نیاز به تخلیه کردن آب درون آن ندارید. با این کار شما می توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و آن را برای پر کردن و یا خالی کردن استخر تلف نکنید. تعائی ستون بر روی این محصول موجود می باشد که به وسیله آن ها می توانید استخر را برپا کنید. این ستون ها از جنس آلومینیوم بوده که ضد زنگ می باشند و از استحکام بسیار بالایی نیز بهره می برند. علاوه بر این وسایل یک عدد پمپ فیلتری نیز بر روی آن وجود دارد. با وجود این وسایل شما دیگر نیاز به خرید وسایل جانبی ندارید و این گونه در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید.

جمه بندی :

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی یک وسیله بسیار کاربردی و تفریحی آبی مناسب برای تمام سنین می باشد که می توانند از آن در حیاط منزل خود و یا محیط دلخواه استفاده کنند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان کم
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
اقلام همراهDVD آموزشی، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...