استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت

bestway 56488

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر گرد فریمی با ابعاد 457 در 107 سانتی متر با پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی مدل دیگر از استخر های پیش ساخته 2018 شرکت بست وی با طراحی گرد بوده که تنها تفاوت آن با مدل مشابه خود در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. استخری که دارای ابعاد بسیار خوبی برای تفریحات آبی خانوادگی بوده و از قابلیت نصب روکار و توکار برخوردار می باشد. استخری که از دو قسمت اصلی ساخته شده که شامل بدنه اصلی و پایه های نصب کننده می شود. بدنه اصلی این استخر دارای جنس بدنه از PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و جنس پایه ها نیز از آلومینیومی ضد زنگ خواهد بود. کیفیت بالای جنس بدنه و پایه ها موجب شده تا با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد. محصولی که نه تنها برای تفریحات آبی خانوادگی بلکه برای صنعت پرورش ماهی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری ، یک نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز قرار داده شده که می تواند برای این استخر بسیار کاربردی باشد.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت از نمونه استخر های پیش ساخته مجهز شرکت بست وی و فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که در سال های اخیر تولید شده و یکی از پر فروش ترین مدل های بازار می باشد . این استخر دارای قطری 4.5 متری می باشد که دارای عمق بسیار خوب یک متری می باشد ، به همین دلیل شما می توانید تا حدودی در داخل این استخر نیز شنا کنید . استخر گرد فریمی فوق مناسب برای تمامی سنین بوده و حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . وجود استخر در خانه می تواند وسیله ای بسیار جذاب و دوست داشتنی برای تفریحات آبی ، سرگرمی ، ریلکس کردن ، آب درمانی و ... باشد . در ادامه مطلب با نقد و بررسی استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت شما را در امر خرید راهنمایی خواهیم کرد .

طراحی و تولید استخر گرد فریمی

این استخر همانطور تصاویر آن را به صورت واضح در بالا مشاهده می کنید به صورت گرد طراحی شده است که یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل ها نیز ، استخر های گرد می باشند . این محصول مساحتی تقریبا 6 متر مربع نیاز دارد تا بتوانید آن را راه اندازی و استفاده کنید . قطر آن کمی بیش از چهار متر و نیم بوده و عمق آن نیز به صورت استاندارد 1 متر می باشد . عمق بیشتر مدل های پیش ساخته خیلی زیاد نبوده و محدودیت در آن ها وجود دارد چرا که فریم این محصولات قادر به طراحی ارتفاع بالا نیستند ، اما به دلیل مساحت بزرگ و استفاده ویلایی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی می باشد . 

این محصول از بدنه و فریم تشکیل شده است که بخش فریم آن یعنی بخش آبی رنگ آن پارچه ای بوده و می تواند به خوبی وزن بسیار بالای آب را تحمل کند . این بدنه انعطاف بالایی داشته و کاملا ضد آب است . نوع طراحی بدنه به گونه ای است که می توانید پایه ها را به آن متصل کنید تا چارچوب استخر تشکیل شود . وجود پایه ها در این محصول حکم تکیه گاه را داشته و دیگر نیازی به هیچ تکیه گاه و چارچوب دیگری نخواهد بود . ضخامت بسیار خوب پایه و همچنین جنس آن دوام و استحکام بالایی را به استخر بخشیده است تا اینچنین بتوانید از استخر برای طولانی مدت نیز استفاده کنید .

جنس استخر گرد فریمی

در هنگام خرید استخر پیش ساخته بایستی به جنس محصول و ویژگی های آن توجه داشته باشید چرا که جنس موثر ترین چیز در استحکام و کیفیت هر محصولی می باشد . بست وی همواره سعی کرده است تا با استفاده از بهترین اجناس ، کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرد و رضایت مشتری را جلب کند که در این امر کاملا موفق بوده است . بست وی برای ساخت بدنه استخر گرد فریمی از پارچه برزنتی با لایه های مقاوم pvc استفاده کرده است تا بدنه علاوه بر دوام و استحکام بالا ، کاملا در برابر رطوبت عایق باشد . برای ساخت فریم یا همان سازه این استخر نیز از آلومینیوم استفاده شده است که از مقاوم ترین فلزات و همچنین طول عمر بالا در برابر ساییدگی ، پوسیدگی و زنگ زدگی می باشد . آلومینیوم همچنین وزن سبک دارد که به همین واسطه بیشتر از این جنس برای ساخت استخر ها استفاده می شود .

پمپ تصفیه آب استخر فریمی

بست وی برای ساخت استخر های پیش ساخته بزرگ خود که ظرفیت بالایی دارد ، پمپ تصفیه در نظر گرفته است تا بتوانید با استفاده از آن به صورت مرتب آب داخل استخر را تصفیه کنید . بست وی برای استخر گرد فریمی 457 در 107 خود پمپ تصفیه 220 ولتی نوع فیلتری با قدرت 3028 لیتری در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن تمامی آب موجود در استخر را در کمتر از 5 ساعت تصفیه کرده و به آب زلال تبدیل کنید . توجه داشته باشید که فیلتر های این پمپ قابلیت تعویض داشته و در صورت کثیف شدن و عدم تصفیه دلخواه می توانید فیلتر آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و تعویض کنید . نوع فیلتر این محصول کاغذی می باشد که از بهترین فیلتر ها با جذب بسیار بالا می باشد .

نوعگرد
ظرفیت آب14970 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری 220 ولتی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...