بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس

MBL-041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس

بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس یکی دیگر از بین بگ های راحتی می باشد که مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا پذیرایی می باشد و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . در ساخت رویه این بین بگ از پارچه مخمل استفاده شده است . پارچه مخمل به صورت متداول در ساخت مبل های شنی و بین بگ ها مورد استفاده قرار میگیرد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطف پذیری ایده آل می باشد . همچنین پارچه استفاده شده در ساخت این محصول به صورت کامل قابل شستشو است فقط در هنگام شستشو این محصول بهتر است از آب سرد استفاده نمایید .

در بخش داخلی این بین بگ از فوم خُرد شده استفاده شده است که استحکام بالایی را در مهار وزن افراد استفاده کننده از بین بگ از خود به نمایش گذاشته است . این بین بگ دارای قابلی تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . لازم به ذکر است که این بین بگ دارای ضمانت 2 ساله و همچنین خدمات پس از فروش می باشد که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس

بین بگ ها از سری محصولات پر طرفدار و محبوب در میان جوانان می باشند که در سال های اخیر توجه بسیاری به آن ها شده است و این امر باعث شده شاهد تنوع بسیار بالای ین محصولات در بازارهای جهانی باشیم . بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس از سری بین بگ های با کیفیت و محبوب می باشد که با توجه به راحتی و طرح زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختاری این بین بگ در ابعاد بزرگ می باشد که طرفداران خاص خود را دارد . رنگبندی این محصول به صورت متنوع در فروشگاه اینتکس موجود است که قدرت انتخاب بالایی را در اختیار شما می گذارد . در بخش زیرین این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید در صورت لزوم اقدام به تویض یا کم و زیاد کردن ساختار داخلی نمایید . پارچه استفاده شده در ساخت این محصول تا حد امکان به صورت یک تکه می باشد و در بخش زیرین آن از دوخت الماسی استفاده شده است تا از باز شدن درزهای این بین بگ به خوبی جلوگیری به عمل آورد . شایان ذکر است که این محصول شامل ضمانت 2 ساله می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کامل از بابت محصول راحت می کند . 

جنس بدنه :

جنس رویه این بین بگ از پارچه مخمل می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار وضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین ین پارچه علاوه بر مقاومت بالا دارای نرمی ایده آلی می باشد که باعث جلوگیری از ساییدگی در هنگام کشیده شدن بر روی پوست بدن می شود . در ساختار داخلی این محصول از فیبر یا همان یونولیت خُرد شده استفاده شده است که از استحکام بسیار برخوردار است و با توجه به انعطاف پذیری ایده آلی که از خود به نمایش می گذارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 125 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای نشستن یک الی دو نفر بر روی خود فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید بین بگ و یا مبل شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این بین بگ برابر با 7 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد معقول می باشد .

جمع بندی :

این بین بگ زیبا در رنگبندی های متنوع روانه بازارهای جهانی شده است که از کیفیت ساخت بالا به همراه قابلیت تحمل وزن 130 کیلو گرمی برخوردار است . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از پارچه مخمل می باشد و در ساختار داخلی آن از فوم خُرد شده استفاده شده است . بین بگ یک نفره بزرگسال بنفش اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 125 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه بنفش
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت , الیاف
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...