تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ اینتکس

intex 67730

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ اینتکس

تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ اینتکس یک محصول زیبا مناسب برای استفاده یک نفر بوده که به خاطر داشتن ابعاد استاندارد و اشغال کردن جای کم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول قادر است تا 135 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مناسب برای افراد سنگین وزن نیز می باشد. جنس رویه این محصول از نوع جیر ضد تعریق بوده که مناسب برای تمام سنین و تمام سلایق می باشد. جنس بدنه و کناره های این محصول نیز از نوع PVC بوده که بسیار محکم و مقاوم می باشد. رنگ بندی این تخت بادی نیز باعث شده تا این محصول جزو پر فروش ترین کالا های موجود در بازار باشد. در کنار این محصول پمپ باد وجود ندارد که می توانید به صورت جداگانه ان را تهیه کرده و اقدام به باد کردن این کالا در مدت زمان کوتاهی کنید. هم چنین این تخت خواب دارای کیف حمل و نقل می باشد که جا به جایی را بسیار اسان کرده است. قیمت این محصول هم بسیار مناسب بوده که می توانید برای خرید ان هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران اقدام کرده و از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

نقد و بررسی تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ اینتکس

تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ اینتکس یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول یک وسیله بسیار کاربردی است که می توانید جایگزین بسیار خوبی برای تخت های ثابت باشد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

یکی از ابتدایی ترین کار هایی که برای تولید یک محصول باید به آن پرداخت طراحی می باشد. یعنی باید همه ی فاکتور ها اعم از راحتی، زیبایی، کیفیت و ... را مد نظر داشت. قدم بعدی ساخت آن محصول است که باید با کیفیت بالایی این کار انجام شود. شرکت اینتکس توانسته با محصولات بادی با کیفیتی که تولید می کند رضایت تمامی افراد را جلب کرد و خود را تبدیل به یکی از معتبر ترین تولید کننده های محصولات بادی کند. فرم کلی این تخت بادی به صورت مستطیل بوده و دارای ترکیب رنگی سفید و سرمه ای می باشد. بدنه این محصول با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده و دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد.

جنس و کیفیت بدنه :

مهمترین نکته ای که تمامی افراد برای خرید یک محصول مد نظر دارند، جنس آن محصول است و طبیعی است که همه ی ما نگرانی هایی از بابت جنس محصول داریم. به عنوان مثال دوست داریم محصولی را که خریداری می کنیم دارای کیفیت بسیار بالایی باشد، تغییر حالت ندهد تا بتوانیم مدت زمان بسیاری از آن استفاده کنیم. اینتکس توانسته است تا با تولید این تشک با کیفیت رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند و محصولی با کیفیت را روانه بازار کند. جنس این محصول از وینیل تمام جیر بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و تا وزن 135 کیلو گرم را به خوبی تحمل می کند. رویه این تختخواب بادی از جنس جیر بوده که باعث نرم تر شدن و کم سر و صدا تر شدن سطح تخت شده است. رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده تا هنگامی که شما بر روی آن قرار می گیرید، هوا از بین فضای خالی بدن شما و تخت عبور کند و بدن شما دچار عرق کردن نشود. 

ابعاد و وزن :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد ها جهانی می باشد. معمولا محصولات بادی باید به گونه ای طراحی شوند تا فضای کمتری را نسبت به محصولات ثابت اشغال کند و همچنین وزن آن ها باید طوری باشد که به راحتی بتوان آن ها را جا ب جا کرد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع 48 سانتی متر می باشد. همچنین وزن آن نیز 4.5 کیلو گرم بوده که شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. یکی از مزیت هایی که این تخت دارد این است که دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی می باشد که شما می توانید در هنگام سفر، بدون هیچگونه اشغال فضایی آن را با خود ببرید تا در مسافرت ها هم از وجود همچین وسیله بادی راحتی بهره مند شوید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی ، شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که می توانید برای تهیه آن به سایت ایران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. معمولا برای محصولات بادی با ابعاد بزرگ می بایست یک پمپ باد برقی خریداری کرد. چرا که دارای سرعت بیشتری بوده و محصول شما را به سرعت باد می کنند و در نتیجه زمان کمتری را صرف عمل باد زدن می کنید. پس از تهیه پمپ باد ، تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب های ورودی دریچه هوا را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال باید منتظر بمانید تا تخت خواب بادی به اندازه کافی بادی شود. سپس درب دریچه هوا را بسته و می توانید از این تختخواب استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری:

یک تفاوتی که بین تخت خواب های بادی و تخت خواب های ثابت وجود دارد این است که این تخت خواب دارای حساسیت هایی می باشند که شما با رعایت این نکات می توانید مدت زمان طولانی تری ا آنها استفاده کنید. به عنوان مثال باید از برخورد هر گونه جسم نوک تیزی با بدنه آن جلو گیری کنید. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید. هنگام بادی زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و به مرور زمان درز های بدنه از یکدیگر جدا می شوند. همچنین به هیچ عنوان این تخت خواب را در معرض حرارت قرار ندهید.

نوعخانگی
تحمل وزن 135 کیلو گرم
طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس رویهجیر ضد تعریق
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC
پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...