شناور بادی کودک طرح ماهی

bestway 34085 k

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح ماهی از شناور های بسایر خوب و با طراحی بسیار زیبا می باشد که هم برای کودکان دختر و هم برای کودکان پسر قابل استفاده است. بخش اصلی این شناور بادی دارای رنگ بندی آبی و زرد می بتاشد که بیشتر قسمت های رویه را آبی و قسمت های زیرین و داخل شناور را نیز رنگ زرد تشکیل داده اند. جنس بدنه نیز در تمامی قسمت های از وینیل تشکیل شده است. وینیل ساخته شده برای این محصول دارای ضخامت 0.22 میلی متری بوده و می تواند فشار وارده را به خوبی برای وزن های کودکان سه تا شش سال تحمل کند. همچنین پرس های روی بدنه برای جلوگیری از باز شدن با ترکیب چسب و حرارت انجام شده است که نتیجه رضایت بخشی را به همراه دارد. از این رو می توانی آن را برای زمان های طولانی مدت بدون هیچگونه مشکلی مورد استفاده قرار داد. شناور بادی طرح ماهی را می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی حمل کرده و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهید. 

 نوع تفریحی
 طول 107 سانتی متر
 عرض 98 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 408 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 3 - 6 سال
مشابه قایق
 اقلام همراه-

شناور بادی کودک طرح ماهی از دیگر لوازم شنا و تفریحات آبی برای استفاده سنین 3 تا 6 سال است که می تواند شناور بسیار خوبی برای آن ها باشد تا اینچنین بتوانند لحظات شاد و دوست داشتنی را در کنار دوستان خود رقم بزنند ، توجه داشته باشید که این شناور های بادی به خوبی می توانند بر روی آب باقی بمانند و با توجه به ساختاری که دارند تعادل خوبی را بر روی آب حفظ خواهند کرد . فروشگاه تهران اینتکس سعی دارد تا در قالب یک نقد و بررسی ، به صورت کامل به نقد و بررسی شناور بادی کودک طرح ماهی بپردازد تا شما خریداران عزیز بتوانید خرید های خود را به بهترین شکل انجام دهید .

تولید و طراحی شناور بادی کودک طرح ماهی

شناور بادی کودک طرح ماهی طراحی شبیه به قایق های بادی دارد با این تفاوت که ساختار آن به صورت عروسکی بوده و اینچنین بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد و می تواند برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد . توجه داشته باشید که یک شناور بادی برای یک رده سنی خاصی طراحی شده است و در هنگام خرید بایستی به تحمل وزن آن توجه داشته باشید.

با توجه به طراحی شبیه به قایق این محصول ، کودکان می توانند با اطمینان بیشتری از محصول استفاده کنند . استفاده از باله ها و دم انتهایی و همچنین طراحی چاپی بر روی بدنه توانسته به خوبی یک شکل بسیار زیبای ماهی را ایجاد کند تا کودکان احساس خوبی را در هنگام استفاده داشته باشند . توجه داشته باشید که دیواره های بلند شناور بادی کودک طرح ماهی به خوبی می تواند از ورود آب به داخل شناور جلوگیری کند .

جنس بدنه شناور بادی کودک طرح ماهی

برای تولید تمامی بخش های مختلف شناور بادی کودک طرح ماهی از جنس پی وی سی استفاده شده است . حتی بخش داخلی شناور بادی کودک طرح ماهی که رنگ زرد دارد . ولی برای اینکه بدنه محصول مقاوم تر شود از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است و بخش زیرین آن همچنین دارای ساختاری دو لایه است . این جنس کاملا ضد آب است و برای تولید محصولاتی همچون شناور های بادی روی آب و لوازم شنا و تفریحات آبی نیاز است تا از اجناسی ضد آب استفاده شود . 

راه اندازی شناور بادی کودک طرح ماهی

برای راه اندازی و استفاده از شناور بادی کودک طرح ماهی شما می توانید محصول را از کارتن خود خارج کرده و به صورت کاملا باز شده بر روی زمین پهن کنید ، پهن کردن شناور بادی بر روی زمین می تواند روند راه اندازی را به مراتب سریع تر کند ، همچنین توجه داشته باشید که شما می توانید برای راه اندازی از پمپ های باد نیز کمک بگیرید که بهترین مدل برای راه اندازی همان پمپ های باد دستی می باشد . یک دریچه باد بر روی بدنه قرار دارد که از آن طریق می توانید کل شناور بادی کودک طرح ماهی را راه اندازی کنید .

برند تولیدی شناور بادی کودک طرح ماهی

برند تولیدی شناور بادی کودک طرح ماهی شرکت بزرگ بست وی است . نام بست وی را حتما در جستجو های خود در میان محصولات بادی بسیار شنیده اید ، این برند یک برند آمریکایی می باشد که تولیدات خود را در کشور چین انجام می دهد تا اینچنین هزینه های تولید خود را کاهش دهد . همچنین این برند به عنوان یکی از پر فروش ترین برند ها شناخته می شود که می توانید با خیالی راحت محصولات اورجینال این شرکت را خریداری کنید .

سخن پایانی

فروشگاه تهران اینتکس نیز با توجه به کیفیتی که برند بست وی دارد و همچنین تولید موفق و بسیار عالی که در ساخت شناور بادی کودک طرح ماهی استفاده کرده است ، این محصول را موجود کرده است تا علاقه مندان به شناور های بادی کودک ، بتوانند این محصولات را به راحتی از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان تهیه کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...