صندلی شنی چرمی بزرگسال

bestway 43764

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی بزرگسال

صندلی شنی چرمی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می گردد .بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . صندلی شنی چرمی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شریط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فرهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید صندلی شنی چرمی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی چرمی بزرگسال

صندلی شنی چرمی بزرگسال از صندلی های نرم و بسیار راحت است که با نام های دیگری مانند مبل شنی ، بین بگ و یا هپی چیر نیز آن را می شناسیم . صندلی شنی می تواند یک صندلی بسیار راحت برای نشستن باشد که با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد ، امروزه یکی از گزینه های بسیار خوب برای مشتریانی است که دوست دارند ساعت های زیادی را روی مبل بنشینند . این صندلی شنی نه تنها برای استفاده خانگی مناسب است ، بلکه شما می توانید از آن برای استفاده در ادارات ، نمایشگاه ها و مغازه های خود استفاده کنید . برای اینکه این صندلی ها تقریبا اسپورت و در عین حال شیک بوده و برای استفاده تک نفره کاربرد فوق العاده ای دارند . شما می توانید با استفاده از صندلی شنی چرمی بزرگسال ساعت ها به تماشای تلویزیون بپردازید و یا مدت های طولانی را بر روی آن نشسته و کتابی مطالعه کنید . 

از دلیل های مهم و بزرگی که راحت بودن صندلی شنی چرمی بزرگسال دارد ، این است که داخل این مبل ها از یونولیت های خرد شده و بسیار نرم و انعطاف پذیر پر شده است . برای همین است که به این صندلی ، صندلی شنی گفته می شود و محتوای شنی باعث نرمی فوق العاده خوب صندلی شده است . این صندلی به صورت گلابی شکل و یا مخروطی شکل است ، در ابتدا ظاهر این صندلی صاف بوده و این خود شما هستید که می توانید بخشی از آن را انتخاب کرده و بر روی آن بنشینید تا صندلی شنی شما حالت بگیرد . برای اینکه محتوای شنی و یونولیتی که در درون صندلی شنی چرمی قرار دارد این شناوری عالی در صندلی وجود داشته و شما احساس راحتی خوبی را خواهید داشت . 

برای ساخت رویه این صندلی شنی از چرم استفاده شده است و برای همین به آن صندلی شنی چرمی بزرگسال گفته می شود . این پارچه چرمی استفاده شده در ساخت صندلی در واقع از چرم مصنوعی بوده که یکی از بهترین نوع چرم ها می باشد . دلیل استفاده از چرم مصنوعی به جای چرم طبیعی ، نگهداری بسیار راحت تر صندلی شنی می باشد . نگهداری کردن از چرم طبیعی کمی سخت بوده و نیاز به رسیدگی بیشتری دارد . در حالی که صندلی شنی چرمی بزرگسال خیلی نیاز به نگهداری و مراقبت نداشته و حتی در برابر رطوبت نیز مقاوم تر از چرم های مصنوعی می باشد . همچنین هزینه ساخت صندلی شنی با چرم مصنوعی ارزان تر بوده و شما می توانید صندلی های شنی خود را با رویه چرمی و بسیار زیبا را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید . 

البته تنوع رنگی در صندلی های شنی که از چرم مصنوعی ساخته شده اند بسیار زیاد بوده و می توانید به راحتی این صندلی های دوست داشتنی را انتخاب و محصولات را خریداری کنید . امکان سفارش صندلی شنی با جنس و رنگ مورد دلخواه شما وجود داشته و می توانید این محصولات را با ضمانت چند ساله و با بهترین قیمت در رنگ و جنس سفارشی خود از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . شما می توانید خرید های خود را به صورت حضوری انجام دهید و یا به صورت اینترنتی و تلفنی اینکار را انجام دهید . خرید سفارشی این محصولات نیز با هر سه روش ممکن می باشد . ابعاد و اندازه ای که صندلی شنی چرمی بزرگسال دارد ، آن را برای استفاده سنین بزرگسال مناسب کرده است . 

طول و عرض صندلی شنی چرمی بزرگسال برابر با 80 سانتی متر است و این در حالی می باشد که ارتفاع صندلی شنی تا تکیه گاه 95 سانتی متر و تا نشیمنگاه محصول به 50 سانتی متر می رسد . رویه این صندلی قابلیت تعویض دارد و امکان جدا شدن رویه وجود دارد . شرکت سازنده آن بست وی بوده و از نظر کیفیتی و جنس پارچه فوق العاده می باشد . برای همین با خیالی راحت میتوانید آن را خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه سوال در رابطه با صندلی شنی چرمی بزرگسال می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید ..

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...