مبل بادی کودک طرح حیوانات

B 0027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح حیوانات

مبل بادی کودک طرح حیوانات محصولی جدید و با کیفیت مناسب برای کودکان می باشد که با رنگ های شاد و طرح های جذاب ، توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد . بدنه این محصول از پی وی سی مستحکم می باشد که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشد . ابعاد مناسب این محصول سبب این شده است تا بتوان از این مبل بادی در هر مکانی ( حتی اتاق های کوچک ) به راحتی استفاده نمود و با مشکل فضا روبرو نشد . بخش رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که به سبب استفاده از این نوع بدنه ، بدن کودکان شما در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد . استفاده از این مبل برای تماشای تلویزیون و یا استفاده از آن در کلاس های آموزشی برای کودکان بسیار مناسب می باشد . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی ، می توانید با شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح حیوانات

مبل بادی کودک طرح حیوانات یکی از برترین و با کیفیت ترین مبل های بادی در زمینه ی تولید مبل های بادی کودک می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این مبل بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این مبل بادی بپردازیم و شما را در خرید مبل بادی کودک همراهی نماییم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی کودک طرح حیوانات همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی به گونه ای می باشد که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن کودک فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به آن دست ندهد . در ساخت این مبل بادی از دریچه ی باد دبل لاک استفاده شده است که از خروج به مورد هوای داخلی مبل بادی به خوبی جلوگیری کرده و باد استاندارد را درون خود نگهداری می نماید . قسمت نشیمنگاه این مبل بادی کودک به رنگ فیروزه ای و تکیه گاه آن به رنگ زرد می باشد که جذابیت منحصربفردی  را به آن داده است و به خوبی می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند . همچنین قسمت نشیمنگاه این محصول دارای رویه ای مواج می باشد که از تعریق بدن کودک به خوبی جلوگیری کرده و در بسیاری از فصول سال به وفوور مورد استفاده قرار می گیرد .

جنس بدنه :

جنس رویه این مبل بادی کودک از پی وی سی دولایه می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پی وی سی  از  جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در برابر نرمی و انعطاف پذیری منحصربفرد می باشد . همچنین برای بالا بردن استحکام این محصول در قسمت نشیمنگاه از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده و کیفیت ساخت بالای آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی در اندازه های استاندارد جهانی می باشد که فضای آیده آلی را برای استفاده ی کودکان عزیز فراهم می آورد . ابعاد مبل بادی کودک طرح حیوانات به مسخصات ( طول : 65 سانتی متر ، عرض : 45 سانتی متر و ارتفاع : 40 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با مبل های بادی مشابه از فضای قابل قبولی برخوردار است . همچنین از دیگر ویژگی هایی  که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه مبل های بادی باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که یکی از نکات کلیدی به حساب می آید ، این مبل بادی دارای قابلیت تحمل وزن 55 کیلو گرمی می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1 کیلو گرم میرسد که بسیار ایده آل و سبک است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول در مدت زمانی کوتاه و توسط انواع پمپ های باد نیز امکان پذیر است ، بدین منظور باید خروجی پمپ باد را به محفظه  ی باد محصول متصل کرده و باد را به درون آن  هدایت نمایید تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . همچنین برای مراقبت از  این محصول باید از برخورد اشیاء نوک تیز به آن جلوگیری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند ، اما برای این امر نیز راه حلی گشوده ایم و می توانید در صورت بروز مشکل از  برچسب  تعمییرات ما جهت رفع مشکل استفاده کرده و به روز زیبای ود ادامه دهید .

جمع بندی :

مبل بادی کودک طرح حیوانات یکی از برترین و جذاب ترین مبل های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این مبل بادی از جنس پی وی سی می باشد که برای بالا بردن استحکام آن در قسمت نشیمنگاه از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . مبل بادی کودک طرح حیوانات با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 45 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...