مبل بادی یکنفره جدید

intex 68579

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره اینتکس اورجینال و اصلی اینتکس از سری مبل های فانتزی و همچنین پذیرایی شرکت اینتکس که مناسب استفاده های بزرگسالان و نوجوانان تولید شده است. این مبل که بدنه ای از جنس PVC داشته از روکش تمام مخمل برای آن استفاده شده است. این کالا با داشتن ابعاد (طول: 104 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) قادر است تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل کند به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای مصارف داخل منزل و همچنین مکان های کاری باشد. همچنین به دلیل پایین بودن وزن این مبل می توان در هر مسافرتی از آن استفاده نمود.

مبل بادی یکنفره شرکت اینتکس با رویه تمام جیر با رنگ نوک مدادی جدید ترین مبل شرکت تهران اینتکس ، با کیفیت و راحتی عالی ، با تحمل و مقاومت وزن تا 90 کیلوگرم ، جنس داخلی  مبل بادی از پی وی سی و روکش مخملی و کبریتی.

نقد و بررسی مبل بادی یکنفره جدید

مبل بادی یکنفره جدید از سری مبل های بادی بسیار راحت و شیک تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن طراحی شده است. این مبل در واقع دارای طراحی بدنه راحتی بوده که می تواند هنگام استفاده احساس بسیار راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. محصولی که برای استفاده تمام سنین بخصوص بزرگسالان ساخته شده و هیچ تفاوت سنی برای استفاده از آن وجود نخواهد داشت. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این مبل بیشتر شبیه مبل بادی مخمل بوده که حالتی گرد را دارد. این مبل به دلیل داشتن نشیمنگاه مواج و کمی گود می تواند به خوبی اعضای بدن در خود جای داده و احساس لذت و راحتی بسیاری را به کاربر مصرف کننده منتقل کند. تکیه گاه های مخصوص دست و کمر نیز همانند همنوعان خود به هم متصل شده بوده و با باد کردن بدنه به شکل خودکار راه اندازی می شوند. قسمت کف این مبل نیز کمی گود بوده که هنگام استفاده بر روی انواع کاشی ها به زمین متصل شده و هیچ حرکتی را نخواهد داشت.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برابر (طول: 107 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار خوب برای استفاده تمام سنین خواهد بود. ابن ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. ابعاد مبل مخمل در حالت باد شده به اندازه ای بوده که حجم کمتری را از مصرف کننده خواهد گرفت. اما طبق این ابعاد و جنس بدنه مبل تحمل وزن این محصول معادل 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی قابل قبول و مناسب برای این کالا خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه که از آیتم های مهم برای خرید و استفاده محصوب شده در این کالا نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش مخمل بوده که علاوه بر ایجاد سطحی بسیار راحت و دلنشین سبب می شود تا در برابر تعریق بالای مصرف کننده نیز مقاوم باشد. این جنس بدنه در برابر شرایط جوی مختلف در منزل و همچنین برخورد آب تا حدودی مقاوم خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های این جنس بدنه انعطاف بالا در زمان جمع کردن بدنه می باشد. همین مسئله موجب می شود تا هنگام حمل این کالا جایگیری کمتری را داشته باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی اینگونه از مبل های بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف پهن نموده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که حالت بسیار سفت به خود نگیرد، زیرا به درز های آن به مرور زمان آسیب وارد خواهد کرد. اما این مبل نیز می تواند توسط هر گونه پمپ باد در مدت زمان بسیار کم راه اندازی شود. برای خالی کردن باد بدنه می توان از دو طریق دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. اما روش های آسوده و مطمئنی برای مراقبت از این نوع کالا ها وجود داشته که یکی از مهمترین انها دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه می باشد. در واقع تنها حساسیتی که محصولات بادی دارند به اشیای تیز می باشد که این امر نیز امری طبیعیست. خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی محصول و روش راه اندازی و استفاده نیز می تواند در مراقبت از این مبل بادی بسیار تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

مبل بادی یکنفره مخمل محصولی ساخته شده توسط شرکت اینتکس در مدل بوده که از کیفیت و راحتی بسیار خوبی بهره مند است. این نوع مبل ها بیشتر برای استفاده در فضای داخل منزل و حتی مسافرت ها طراحی شده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم از قیمتی بسیار مناسب نیز بهره مند است. کالایی که توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود. 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت استفاده در مسافرت های مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...