مبل بادی یک نفره توپ بسکتبال کودک

11231

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره توپ بسکتبال کودک

مبل بادی یک نفره توپ بسکتبال کودک از سری مبل های بادی طرح دار و شیک برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. محصولی با طراحی شیک و فانتزی که با رنگبندی شاد خود می تواند روحیه خوبی در فرزندان شما بگذارد. این محصول دارای نشیمنگاهی با طراحی ارگونومیک بوده تا هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد تا از خستگی بیشتر بدن جلوگیری کند. این مبل همانند دیگر مدل های خود قابلیت استفاده روی آب را دارد به همین دلیل می توان از آن به عنوان محصول بادی شناور نیز به کار برد. مبل بادی طرح بسکتبال در شرکت اینتکس با مقرون به صرفه ترین قیمت عرضه شده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره توپ بسکتبال کودک

مبل بادی یک نفره توپ بسکتبال کودک

مبل بادی یک نفره توپ بسکتبال کودک از سری مبل های بادی جذاب و زیبا برای رده ی سنی کودک و خردسال می باشد که مورد توجه بسیاری از طرفداران مبل های بادی کودک قرار گرفته است . رویه این مبل بادی کودک از جنس وینیل با رویه طرح دار می باشد که توجه کودک شما را به خوبی جلب می کند . همچنین قسمت نشیمنگاه این مبل بادی کودک دارای طراحی آرگونومیک می باشد که بدن کودک را در بهترین حالت ممکن قرار می دهد و مانع از درد در قسمت های مختلف بدن به هنگام استفاده ی طولانی مدت می شود که نشان از استاندارد بودن این مبل بادی دارد ، نکته بعدی دو لایه بودن نشیمنگاه این مبل بادی می باشد که کیفیت و مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش داده و خیال شما را از بابت آسیب پذیری محصول راحت می کند .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی کودک دارای استاندارد های جهانی می باشد که در رنگبندی و طرح های زیبایی به بازار عرضه شده است . همچنین قسمت نشیمنگاه این مبل بادی کمی فرو رفته می باشد که باعث می شود بدن در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و مانع از خستگی بدن شود همچنین رویه وینیل کار شده در این محصول دارای خصوصیت ضد تعریق می باشد که در فصول گرم سال از ویژگی های مهم و اساسی محصولات بادی به حساب می آید . این مبل بادی دارای تکیه گاهی گرد می باشد که علاوه بر اینکه می توانید به آن تکیه دهید ، برای استراحت دستانتان می توانید از آن استفاده کنید .

جنس بنده مبل بادی کودک :

جنس بدنه ی مبل بادی کودک از وینیل نرم و راحت می باشد که ظرافت خاصی در طراحی آن بکار برده شده است تا در هنگام استفاده ی کودک از آن حساسیتی به وجود نیاید و آسیبی به کودک شما نرسد همچنین بدنه ی تعبیه شده در این مبل بادی از جنس وینیل ضد آب می باشد که در تست های انجام شده بر روی این محصول مقاومت بسیار خوبی را از خود در برابر نفوذ آب نشان داده است و می توانید به عنوان یک شناور بادی روی آب نیز از آن با خیال راحت استفاده کنید . علت استفاده شدن از جنس وینیل در محصولات بادی مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد که خیال شما را از هر نظر راحت می کند اما باید از برخورد اجشام تیز به آن ها جلوگیری کنید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده بسیار بی دفاع هستند . در قسمت نشیمنگاه این مبل بادی از وینیل دو لایه استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی به اندازه های ( طول : 56 سانتی متر ، عرض : 60 سانتی متر ، ارتفاع : 40 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای کودک شما فراهم می کند و کودک می تواند هنگامی که بر روی این مبل بادی نشسته است به تماشای  کارتون مورد علاقه ی خود مشغول شود . وزن محصول به همراه بسته بندی قابل حملی که دارد حدود 0.5 کیلوگرم می باشد که این وزن پایین آن این محصول را به گزینه ی خوبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در اتاق کودک تبدیل کرده است . قابلیت تحمل وزن مبل بادی کودک 30 کیلوگرم می باشد که در حوزه ی محصولات بادی کودک از کیفیت بالایی برخوردار می باشد .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این مبل بادی توسط ابتدایی ترین پمپ های بادی دستی و یا اتوماتیک نیز امکان پذیر می باشد که اگر از یک پمپ بادی 110 ولت استفاده کنید این مبل بادی کودک در کمتر از 1 دقیقه باد می شود ، فقط کافیست محصول را بر روی یک سطح صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن وارد کنید تا قابل استفاده شود . نگهداری از محصولات بادی دارای یک سری قواعد و قوانین می باشد که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :  1 - محصولا بادی باید به دور از هرگونه اجسام تیز و برنده نگهداری شوند و از برخورد این اجسام با محصول جدا خودداری شود . 2 - محصولات بادی باید به اندازه  استاندارد باد شوند و از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن آن ها جلوگیری شود زیرا رعایت نکردن این موارد به محصولات بادی آسیب میزند . 3 - از پریدن و جامپینگ بر روی این محصولات بادی جدا خودداری کنید زیرا طول عمر این محصولات را به شدت کاهش می دهد .

جمع بندی :

مبل بادی یک نفره توپ بسکتبال کودک دارای طراحی زیبا و کودک پسند می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . این محصول بادی مناسب برای افرادی می باشد که علاوه بر کیفیت محصول ، قیمت آن را نیز مد نظر دارند . مبل بادی کودک با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 56 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای بدنه دو رنگ
 قابل استفاده بر روی آب
 دارای طرح های مختلف
 مناسب استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...