مبل بادی یک نفره Emoji کودک

54960E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره Emoji کودک

مبل بادی یک نفره Emoji کودک یکی از جدید ترین مبل های بادی با تکیه گاه عروسکی بوده که در رنگ روشن و طراحی کودک پسندانه ای تولید شده است. این کالا مانند دیگر مبل های بادی کودک ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. به همین دلیل در فضای باز نیز قابل استفاده خواهد بود. این مبل بادی به گونه ای طراحی شده تا بر روی آب نیز به شکل شناور قابل استفاده باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن ورن بسیار سبک و حجم کم در زمان جمع کردن بدنه اشاره نمود. این محصول توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره Emoji کودک

مبل های بادی ابزار های دوست داشتنی و فوق العاده ای هستند که می توانند در سنین مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین گروه های کالایی در میان تمامی محصولات بادی مبل بادی کودک است که حدود 3 دهه است که از تولید اولین مدل آن می گذرد.  مبل های بادی کودکان طراحی بسیار زیبا و جذابی دارند و از رنگ بندی شادی در طراحی آنها استفاده شده است که باعث می شود نظر کودکان را به خود جلب کرده و یک ابزار پرتابل تفریحی و یا کاربردی برای راحتی کودکان باشد. در ادامه قصد داریم یکی از مدل های مدرن مبل بادی که با طراحی ایموجی 😎 تولید شده بررسی کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

همانطور که در بند اول به آن اشاره شد ظاهر مبل های بادی کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه کودکان نه به کیفیت و نه به کاربردی بودن محصول توجهی ندارند. و تنها به دنبال ظاهر زیبا و ابزاری برای بازی هستند که در این محصول نیز با توجه به رنگ زرد و ساختار هماهنگ بدنه تمامی این موارد برای استفاده کودکان رعایت شده است تا فرزندتان از ظاهر این مبل بادی رضایت کامل را داشته باشد. ایموجی پشتی نقش پشتی مبل را داشته و گودی کمر کودک را پر می کند که از نظر پزشکی کاملا مناسب است. به علاوه دسته ها حجم و اندازه استاندارد دارند که راحتی مبل را افزای می دهد. به علاوه به دلیل استفاده از ساختار مکشی قسمت زیرین با یک بار نشستن کودک بر روی مبل هوای قسمت زیرین ان تخلیه شده و از تکان های نا خواسته مبل جلوگیری می کند که برای یک محصول در این رده قیمتی یک میت به حساب می آید. 

ابعاد و وزن

مبل های بادی ساخته شده برای کودکان ابعاد، اندازه و وزن متفاوتی دارند، برخی از استخر های بادی ابعاد و حجم بزرگ تر و برخی دیگر ابعاد و وزن کوچکتری دارند، مبل بادی ایموجی در میان مبل های بادی متوسط بازار قرار می گیرد. طول این مبل بادی حدود 50 سانتی متر و عرض آن با احتساب دسته ها و بدنه آن 60 سانتی متر می باشد. ارتفاع آن نیز تا بالای پشتی آن 45 سانتی متر می باشد. این ابعاد مناسب استفاده کودک در سن بیشتر از یک سال بوده و تحمل وزنی معادل 40 کیلوگرم دارد. به علاوه با توجه به وزن بسیار کم 800 گرمی و حجم بسته بندی بسیار کم این محصول به سادگی می توان آن را درون کوله پشتی یا ساک حمل قرار داده و جابجا کرد

روش نصب

برای راه اندازی و نصب این محصول در ابتدا لازم است محلی صاف و مسطح که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را بیابید. در ادامه مبل را از بسته بندی و یا ساک حمل آن خارج کرده و بر روی محلی که در نظر دارید پهن کنید. در مرحله بعدی نوبت به باد کردن محفظه های باد مبل می رسد. بدنه اصلی مبل را با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی باد کنید. بد کردن مبل در حالت کلی حدود یک دقیقه زمان می برد. پس از باد شدن کامل بدنه دریچه های تخلیه باد را به صورت کامل ببندید، پط از اطمینان از بسته شدن دریچه تخلیه مبل آماده استفاده می باشد و کودکان می توانند از آن در شرایط متعادل مشابه استفاده کنند. در صورتی که باد مبل به مرور دچار کاهش شد می توانید با استفاده از بسته تعمیرات اینتکس آن را ترمیم کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 50 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودکان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
 دارای تکیه گاه عروسکی
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...