مبل شنی بزرگسال نارنجی

bin-3920

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال نارنجی

مبل شنی بزرگسال نارنجی از سری مبل های شنی با کیفیت و متفاوت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم نرم و منعطف استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی برخوردار است . یکی از مهمترین ویژگی های این مبل شنی قابل تعویض بودن اجزای داخلی آن می باشد که یی از ویژگی های کلیدی به شمار می آید و در بالا بردن طول عمر این محصول نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین پارچه وریه این مبل شنی نیز قابل شستشو می باشد . علاوه بر آن وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی بزرگسال نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . 

از مزیت های خرید مبل شنی سایز بزرگ می توان در وهله اول به راحتی و جادار بودن آن اشاره کرد . با توجه به داشتن فضای زیاد ، به طور حتم می توانید در شرایط فوق العاده بهتری از مبل شنی استفاده کنید . مبل های شنی برخلاف ظاهری که دارند ، وزن بسیار سبکی دارند که به شما اجازه جابجا کردن را خواهد داد ، حتی اگر بزرگترین مبل شنی را تهیه کنید ، باز هم حمل و جابجایی آن آسان تر است . کیفیت مبل شنی بزرگسال نارنجی بسیار بالاست و دوختی که دارد ، به بهترین شکل انجام شده است ، زیرا فروشگاه اینتکس تولید کننده مبل شنی بزرگسال نارنجی می باشد . رنگ نارنجی این مبل را خاص و بسیار زیبا کرده است ، برای همین شما عزیزانی که به دنبال مبل های فانتزی و زیبا هستید ، می توانید این مبل را انتخاب نمایید . 

البته انتخاب شما از نظر رنگ مبل شنی ، محدود نیست و چه بسا می توانید مبل های شنی را در رنگ های روشن و خاص دیگری همچون آبی ، قرمز ، صورتی ، بنفش ، سورمه ای و هر رنگ دیگری خریداری کنید . در ضمن شما می توانید نوع جنس رویه مبل را نیز تعیین کنید ، به طور مثال جنس این مبل مخملی است ، ولی می توانید جنس هایی مانند چرم و یا پارچه های خزدار را انتخاب کنید که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود را دارند . شما عزیزان می توانید مبل های شنی خود را سفارشی خریداری کنید ، یعنی می توانید انتخاب کنید که حتی داخل مبل از الیاف باشد . الیاف سبب نرمی خاص تر مبل شده و همچنین می تواند از افت و نشست مبل شنی در دراز مدت جلوگیری کند .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال نارنجی

مبل شنی بزرگسال نارنجی یک کالای با دوام با ابعادی مناسب می باشد که به صورت فوق العاده راحت و دقیق طراحی شده و مناسب برای استفاده در منازل مسکونی می باشد. این محصول هم چنین در رنگ بندی های شاد و زیبا هم به بازار عرضه شده است که شما می توانید بسته به سلیقه خود بهترین رنگ را انتخاب کرده و ان را سفارش دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال نارنجی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

یکی از دلایلی که این کالا را از نمونه های مشابه متغیر کرده است شکل ظاهری و نوع ساخت این کالاست. در همین خصوص باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت استوانه ای شکل است. رویه اصلی این کالا به صورت یکدست طراحی شده است که از رنگ نارنجی طراحی شده است. البته همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم این محصول در رنگ بندی های مختلف عرضه شده است که دست شما را در خرید باز گذاشته است. هم چنین شما می توانید در هر نقطه از این کالا نشسته و به استراحت بپردازید که این بدین معناست که بخش نشیمنگاه ان انعطاف پذیر بوده و می توانید از نقاط مختلف ان هم برای نشستن استفاده کنید. این خصوصیات و هم چنین مشاهده تصاویر این محصول خود گواه بر زیبا بودن این کالا می باشد.

جنس بدنه :

در خصوص جنس این محصول در همین مطلب چندین بار به صورت جزئی صحبت شد اما قصد داریم در این قسمت به طور کامل ان را بررسی کنیم. در همین خصوص باید گفت که این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم از جنس پلی استر دارد که این پارچه به صورت فوق العاده زخیم و با کیفیت تولید وعرضه شده است. هم چنین مواد داخلی این کالا هم از نوع یونولیت یا همان فیبر خورد شده طراحی و تولید شده است.

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

طول و عرض این مبل شنی به صورت هم اندازه می باشد که هر دو 100 سانتی متر هستند. هم چنین ارتفاع این کالا هم 84 سانتی متر است که مقدار قابل قبولی بوده و به صورت استاندارد طراحی شده است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا قادر است تا 100 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. هم چنین خود این محصول هم تنها 5 کیلو گرم وزن داشته و مناسب برای استفاده یک الی دو نفر می باشد.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

شما در این مطلب باید تنها نکاتی را در ارتباط با نحوه مارقبت از این محصول یاد بگیرید و نیازی به راه اندازی این کالا ندارید. این بدین معناست که این محصول به صورت اماده تولید شده و هیچ وسیله یا ابزاری برای راه اندازی نیاز ندارد. در ارتباط با نحوه نگهداری از این محصول هم چند نکته و گام اساسی را باید رعایت کنید. در اولین اقدام سعی کنید تا این محصول را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس از نزدیک کردن و فرو کردن اشیا و وسایل نوک تیز به داخل بدنه و رویه اصلی این کالا هم جلوگیری کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دور کردن اشیا داغ و سوزان است که ممکن است به بدنه اصلی این کالا اسیب جدی وارد کنند. هم چنین سعی کنید وسایل سنگین تر از 100 کیلو گرم را هم بر روی این مبل شنی قرار ندهید. با رعایت همین نکات ساده شما می توانید بدون ذره ای افت کیفیت با خیال راحت از این کالا استفاده کنید.

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال نارنجی یک محصول با دوام ، زیبا و جذاب است که مناسب برای استفاده در منزل و یا حتی در محیط کار نیز می باشد . این کالا کیفیت فوق العاده بالایی داشته و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید . جنس بدنه این مبل شنی از پارچه پلی استر می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای استحکام ایده آل در برابر ساییدگی نیز است . وزن این محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزنی برابر با 100 کیلو گرم دارد که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده محصول دارد . هم چنین این کالا دارای ضمانت شرکت تهران اینتکس نیز می باشد که این عامل هم یکی دیگر از نقاط قوت این محصول بوده و با اطمینان خاطر بیشتری می توانید با کمترین قیمت ممکن آن را  از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و لذت ببرید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه نارنجی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...