مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس

MBL-027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس

مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس یکی از زیبا ترین مبل های شنی با ساختاری ایستاده می باشد که مناسب برای استفاده در محیط های کاری و یا اتاق های پذیرایی می باشد . این مبل شنی با توجه به ساختار ایستاده ای که دارد فاقد تکیه گاه می باشد که این امر می تواند یکی از نقاط ضعف تین محصول به حساب بیاید . در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت و یا فوم خرد شده مخصوص ساخت مبل شنی و هپی چیر استفاده شده است که ساختاری مستحکم و منعطف را به خود اختصاص داده است . در بخش رویه این مبل شنی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که از جنس های رایج در ساخت محصولات بادی به شمار می آید و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در بخش کف این مبل شنی از یک عدد زیپ استفاده شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی این محصول نمایید . همچنین این مبل شنی یکی از سبک ترین مبل های شنی تولیدی در فروشگاه اینتکس می باشد که وزنی بالغ بر 3.8 کیلو گرم را دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس

مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس از سری مبل های شنی با ظاهری متفاوت می باشد که بدون تکیه گاه است و در اکثر موارد به منظور استفاده در اتاق های خواب و یا مکان هایی با فضای کم استفاده می شود زیرا به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ظاهری این محصول نمایید . ساختار این مبل شنی به صورت استوانه ای شکل می باشد که در بدنه آن از رنگ سفید به همراه برگ های سبز استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختالف بدن به شما دست ندهد . یکی از معایب این محصول را می توان عدم استفاده از تکیه گاه در بخش پشتی دانست . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل شنی از پی وی سی می باشد که یکی از محبوب ترین جنس ها در ساخت محصولات بادی است و این محبوبیت بالا به دلیل کیفیت و مقاومت ایده آل در کنار نرمی و انعطاف پذیری قابل قبول می باشد . از همین رو از پارچه پی وی سی در ساخت مبل های شنی نیز به ندرت استفاد می شود و تا به اینجای کار به خوبی توانسته است توجه هواداران مبل های شنی و هپی چیر را به خود جلب نماید . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس به مشخصات ( طول : 95 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای نشستن یک نفر فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 110 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می تواند وزن یک نفر بزرگسال را بر روی خود تحمل نماید . همچنین از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به سبک بودن آن اشاره کرد . این مبل شنی وزنی بالغ بر 3.8 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این مبل شنی از سری مبل های شنی با کیفیت و مقاومت در برابر فشار و ضربه می باشد که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 110 کیلو گرم را دارد . این محصول به صورت گرد و فاقد تکیه گاه می باشد که از همین رو طرداران خاص خود را دارد و مناسب برای استفاده به عنوان نشیمنگاه در اتاق های پذیرایی و یا اتاق های خواب می باشد . جنس رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم است که به صورت متداول در ساخت محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد . وزن این مبل شنی بالغ بر 3.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . مبل شنی تکنفره طرح دار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 95 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 80 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...