مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس

MBL-029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
4,000,000
15%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس

مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد که از کیفیت و زیبایی منحصربفردی برخوردار است . رویه این مبل شنی به صورت طرح دار و به رنگی مشکی می باشد و در بخش کناری و کف آن نیز از رنگ مشکی ساده استفاده شده است که در کل طراحی زیبایی را به بدنه این مبل شنی داده است . در بخش بالایی تکیه گاه این مبل شنی یک عدد دستگیره نیز تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید وزن 5 کیلو گرمی این مبل شنی را مهار نمایید و از همین رو با توجه به سهولت در جا به جایی مناسب برای فضاهایی که نیاز به جا به جایی متعدد می باشد مناسب است . جنس رویه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین در بخش کناری و کف این مبل شنی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش فزایش دهد . لازم به ذکر است که در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت خُرد شده استفاده شده است که حالت قرارگیری مبل های راحتی خانگی را برای بدن شما فراهم می آورد . همچنین در بخش کف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که امکان تعویض ساختار داخلی این محصول را برای شما فراهم می آورد . مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید

مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت و در عین حال زیبای عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد . این مبل شنی دارای ساختاری شبیه به مبل های چوبی می باشد و با توجه به وزن سبکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط هایی با فضای کم باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس همراه ما باشید تا شما را با این مبل شنی زیبا بیشتر آشنا نماییم ....

طراحی و آرگونومی ساخت :

مبل های شنی دارای استانداردهای خاصی نمی باشند و با توجه به خواسته های مشتریا ن و هواداران مبل های شنی و هپی چیر ها ساخته می شوند . این مبل شنی نیز با توجه به ساختاری که دارد همانند مبل های شنی چوبی است و از همین رو می تواند گفت به خوبی با آرگونومی بدن انسان تطابق پیدا کرده و بهترین حالت را برای بن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ مشکی مخملی با رویه طرح دار را برای شما فراهم آورده ایم که به خوبی توانسته است جای خود را در میان جوانان خوش سلیقه باز کند . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید در صورت لزوم اقدام به تعویض ساختار داخلی این مبل شنی نمایید . همچنین در بخش بالایی این مبل شنی یک عدد دستگیره نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی این محصول نیز نمایید .

جنس بدنه :

در ساخت مبل شنی از انواع پارچه ها به صورت ترکیبی استفاده شده است تا استحکام این محصول را تا حد ممکن بالا ببرد . جنس سطح نشیمنگاه این مبل شنی از پارچه مخمل نیز می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که ازخود به نمایش می گذارد دارای نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی نیز است . همچنین در بخش های کناری و کف این محصول از پارچه طرح چرم استفاده شده است تا به خوبی بتواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . لازم به ذکر است که این مبل شنی شامل گارانتی 2 ساله فروشگاه اینتکس می باشد که از این رو با خیالی راحت می توانید اقدام به خریداری و استفاده از این محصول نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس به مشخصات ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 95 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) است که نشان از ابعاد ایده آل آن برای استفاده توسط یک نفر دارد . همچنین وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک و استاندارد بودن وزن این محصول دارد و به راحتی قابل جا به جایی نیز است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 130 کیلو گرم است که در بین مبل های شنی و هپی چیر ها تقریبا ایده آل به نظر می رسد و به راحتی می تواند پاسخگوی وزن یک نفر باشد .

جمع بندی :

این مبل شنی یکی از برترین و پر فروش ترین مبل های شنی موجود می باشد که با توجه به ساختار زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی باز کند . جنس رویه این محصول از پارچه مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است . علاوه بر آن یک زیپ در بخش کف این مبل شنی تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول نمایید . مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید ..

مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس از مبل های بی نظیر و بسیار زیبایی است که شما می توانید آن را به سادگی خریداری کنید . این مبل ها با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند ، از جمله محبوب ترین مبل هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید . به طور مثال مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس و یا سایر مبل های شنی به صورت تک به فروش می رسد و شما نیازی نیست که برای داشتن مبل های شنی حتما یک دست 5 نفره یا 7 نفره و حتی بیشتر خریداری کنید . در صورت علاقه نیز می توانید تعداد بیشتری از مبل های شنی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . این مبل های شنی حتی برای استفاده در محل کار و سایر مکان ها مانند مغازه و نمایشگاه ها و ... قابل استفاده خواهد بود . برای اینکه بیشتر با این محصولات شنی آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید . 

مبل های شنی معمولا به صورت یک نفره و دو نفره ساخته شده اند و در بسیاری از جستجو های خود مشاهده خواهید کرد که مدل های چند نفره در این محصولات وجود نداشته و شما می توانید مبل شنی یک نفره و دو نفره را در تعداد بیشتری خریداری کنید تا آن را به یک سرویس کامل تبدیل کنید . همچنین ویژگی های ظاهری که مبل های شنی دارند ، اصلا در میان سایر مبل ها دیده نمی شود . به طور مثال این مبل ها قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای را دارند و شما می توانید با نشستن بر روی مبل شنی آن را فرم بدهید و آن طور که دوست دارید از مبل شنی استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که مبل های شنی می توانند وزنی فوق العاده سبک داشته باشند که شاید ویژگی مهم بعدی این محصولات شنی ، همین سبک بودن آن ها باشد . 

وزنی که مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس دارد ، تنها 5 کیلوگرم بوده و شما می توانید به سادگی آن را جابجا کنید . به همین منظور است که در بالای مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس یک دستگیره قرار داده شده است و در تصویر نیز قابل مشاهده است . شما با گرفتن دستگیره به راحتی می توانید مبل را برداشته و آن را جابجا کنید . این مبل ها به دلیل حجم بزرگی که دارد ، برای استفاده در مسافرت مناسب نبوده ولی پرتابل و قابل حمل هستند . این مبل شنی ضد تعریق بوده و شما می توانید برای مدت طولانی بر روی مبل شنی نشسته و از آن استفاده کنید ، بدون اینکه بدن شما عرق کند . این ویژگی برای این است که رویه مبل شنی و دقیقا محلی که برای نشستن است ، به صورت مخملی است ، رویه های مخملی می تواند جریان هوا را در میان الیاف خود داشته باشند و از آن جا که خاصیت لاستیکی ندارند ، از عرق کردن بدن به بهترین شکل ممکن جلوگیری می کنند . حتی بخش های پایینی مبل شنی نیز از جیر است . 

دوخت مبل شنی از مهم ترین دلایلی است که می تواند در کیفیت مبل شنی موثر باشد ، بنابراین تنها جنس و متریال استفاده شده برای ساخت مبل شنی ملاک نبوده ، بلکه نوع دوخت مبل نیز بسیار مهم است . برای همین است که فروشگاه اینتکس توصیه دارد تا مبل های شنی خود را از برند های معتبر و از فروشگاه ها و یا تولیدی مبل شنی بزرگ و شناخته شده خریداری کنید ، تا اینچنین با اطمینان خاطر از مبل شنی استفاده کنید . معمولا مبل های شنی می توانند وزن های بسیار بالاتری نسبت به وزن افراد بزرگسال تحمل کنند و برای همین مشکلی برای مبل به وجود نمی آید . برای همین است که شما با هر وزنی که باشید ، باز هم می توانید از مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس استفاده کنید . فروشگاه اینتکس ، مبل شنی مخملی تک نفره اینتکس را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند .

طول 110 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...