مبل شنی یک نفره فانتزی

65541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره فانتزی

مبل شنی یک نفره فانتزی محصولی از شرکت اینتکس یکی از بهترین مبل های هپی چیر برای سنین بزرگسالان بوده که به منظور استراحت های سطحی در منزل و حتی محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا همانن دیگر مبل های شنی تولید شده از جنس پارچه چرم مصنوعی بوده که توسط موادی به نام یونولیت خرد شده پر شده است به همین دلیل این نوع مبل ها دارای انعطاف بسیار بالایی می باشند تا به هر حالت مورد علاقه مصرف کنندگان تبدیل شود. از قابلیت های خوب این مبل شنی فانتزی طراحی و رنگ شیک بوده که از قابلیت شستشوی پوسته نیز برخوردار خواهد بود. همچنین می توانید به اندازه دلخواه داخل این مبل را از مواد یونولیتی پر کرده و یا خالی کنید. مبل شنی فانتزی اینتکس دارای یک سال ضمانت از سوی فروشگاه اینتکس ایران بوده و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

مبل شنی یک نفره فانتزی محصولی جدی و زیبا با ظاهری متفاوت بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. ای محصول با وزن کم و در عین حال تحمل وزن بدنه بالا توانسته توقع مصرف کنندگان محترم ررا در زمان کوتاهی کسب کند. توجه داشته باشید این مبل شنی با یک ضمانت نامه یک ساله در اختیار عموم قرار می گیرد تا اسودگی خاطر ان ها را در پی داشته باشد. در این مطلب به تشریح کامل این مبل شنی از نمای زوایا دقیقتر خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید یک محصول متفاوت و منحصر به فرد را دارید تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل های شنی در زمان کوتاهی توانست رضایت گروه زیادی را به خود جلب کند. زیرا دارای ساختاری نرم و ایده ال بوده و برای استراحت یک انتخاب مناسب می باشد.  به دلیل ساختار زیبا و ساده این محصولات در زمان کوتاهی جایگزین مبل های کلیشه ای شد. البته ساختار این محصولات کالا ساده و در عین حال مشابه یکدیگر است. این محصول نیز دارای ساختاری دایره ای شکل بوده که هرچه به سمت بالا نزدیک شده از عرض ان کم می شود. بدنه دو رن این محصول نیز در رنگ های انتخابی شما قابل سفارش است. دسته ای در بالای این محصول تعبیه شده که برای جا به جایی یک انتخاب مناسب است.

جنس بدنه

زمانی که می خواهیم محصولی را خریداری کنیم همواره به دنبال یک کالای با طول عمر بالا خواهیم بود تا دغدغه ای برایمن ایجاد نشود. این محصول نیز از پارچه ای با جنس چرم مصنوعی ساخته می شود. دلیل این انتخاب برای حفط مقاومت کالا بیان شده زیرا این پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. البته توجه کنید در صورت کثیفی به راحتی می توانید این پارچه را شست و شو دهید. همچنین این پوشش قابلیت تعویض نیز دارد.

ابعاد و وزن

ساختار کف محصول دایره شکل بوده و طول و عرضی یکسان و برابر 90 سانتی متر می باشد. توجه داشته باشید این مبل شنی ابعاد نسبتا کوچکی در مقایسه با سایر نمونه های مشابه دارد. این محصول دارای ارتفاعی معادل 100 سانتی متر بوده که یک تکیه گاه نسبتا بلند برای استراحت شما ایجاد می کند. همانطور که پیشتر بیان شده این محصول با سهوت حمل و نقل همراه است. زیرا فقط دارای 4 کیلوگرم وزن بوده و انرژی زیادی را تلف نمی کند. البته این محصول به راحتی وزنی در حدود 110 کیلوگرم را تحمل می کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و نیاز به فرایند خاصی برای راه اندازی ندارد. در ابتدا محصول را از بسته بدی خارج رده و در فضایی مسطح قرار دهید. مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت بوده که در صورت اسیب قابل تعویض نیز می باشد. این مواد داخلی در اثر نشستن فرم استاندارد خود را می یابد و می توانید از نرمی و راحتی ان لذت ببرید. برای حفاظت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید. همچنین از وارد کردن ضربه سنگین به محصول پرهیز کنید.

جمع بندی

مبل شنی یک نفره فانتزی محصولی خاص و دو رنگ بوده که با یک ضمانت نامه یک ساله قابل تهیه می باشد. این محصول به قابلیت حمل و نقلی اسان قابل استفاده در منزل و محل کار است. شما نیز اگر قصد خرید این محصول زیبا را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به یک خرید انلاین کنید.

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره فانتزی

مبل شنی یک نفره فانتزی از سری بین بگ ها و مبل های راحتی و طبی فروشگاه اینترنتی اینتکس است که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب و با ضمانت خریداری کنید . مبل های شنی نسل جدیدی از مبل ها هستند که به واسطه محتوای داخلی یونولیتی خود وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی می توانید از آن در هر جای خانه استفاده کنید . این محصولات با توجه به این مزیت قابل استفاده در اتاق خواب ، پذیرایی ، آشپز خانه ، بالکن و حتی حیاط می باشند که می توانید با دست آن را حمل کنید ، در قسمت بالای محصول یک دستگیره قرار دارد که از آن طریق می توانید مبل را بلند کنید . این محصولات همچنین فرم پذیری بسیار عالی دارند که به شما اجازه می دهد تا در بهترین حالت بنشینید بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود داشته باشید .

این مبل شنی دارای نشیمنگاه نسبتا گود و همچنین پشتی و تکیه گاه مرتفی دارد تا به بهترین شکل تواند نشیمنگاه و همچنین کمر افراد را پوشش دهد و گودی کمر را پر کند تا اینچنین فشار بر روی اندام ها کاهش یافته و بتوانید مدت زمان طولانی تری را به نشستن ادامه دهید . بنابراین اگر به دنبال مبل های شنی هستید که بسیار نرم و طبی باشند ، به طور حتم مبل های شنی گزینه ایده آلی برای شما خواهند بود . در این بخش قصد داریم تا با بررسی بیشتر مبل شنی یک نفره فانتزی شما را با ویژگی ها و خصوصیات آنها آشنا کنیم .

انواع مبل شنی راحتی

مبل های شنی نیز به مانند بسیاری از مبل های دیگر دارای تنوع در ابعاد ، رنگبندی ، جنس و ظاهر می باشند که می توانید به نسبت سلیقه خود آن ها را خریداری کنید . مبل های شنی از نظر ابعاد به سه دسته کوچک ، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند که نمونه های کوچک آن برای کودکان و نمونه متوسط و بزرگ آن برای بزرگسالان و بالغین طراحی شده است . البته نمونه بزرگ یا جاینت این مبل ها دارای ابعاد بسیار بزرگتری هستند که حتی می توانید بر روی آن ها حتی دراز بکشید . هر سه نمونه در دسته بندی مبل شنی وجود دارد که می توانید تصاویر و اطلاعات آنها را مشاهده کنید .

برخی از مبل های شنی به همراه خود زیرپایی نیز دارند که می توانید پاهای خود را بر روی آن قرار داده و دراز کنید تا بهتر استراحت کنید . البته این زیرپایی ها به صورت مجزا نیز توسط فروشگاه به فروش میرسد که می توانید آن را خریده و در کنار مبل شنی خود استفاده کنید .از ویژگی های بسیار خوب مبل های شنی رنگبندی و طراحی متنوع آن هاست که می توانید به خوبی آن را با تم و دیزاین اتاق یا محل کار خود هماهنگ کنید . اگر دیزاین خانه شما تلفیقی از رنگ قرمز و مشکی است بدون شک این مبل شنی یک نفره گزینه بسیار عالی خواهد بود .

تعویض پارچه مبل شنی

شما می توانید در صورت نیاز حتی رویه مبل شنی خود را تعویض کنید . رویه این مبل شنی از جنس پارچه چرمی بوده که در ابعاد 90 در 90 سانتی متر با ارتفاع 1 متر ساخته شده است ، بنابراین شما می توانید در صورت آسیب دیدن بدنه و یا برای تنوع رویه آن را تعویض کنید . در قسمت زیرین مبل شنی زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید رویه را از آستری جدا کنید . وجود آستری می تواند به شما اجازه دهد تا رویه را از آستری جدا کنید چرا که در نبود آن ، محتوای شنی که در واقع یونولیت های خرد هستند پخش و پلا خواهند شد . شما می توانید به جای بدنه چرمی از بدنه های کتان ، خزه دار ، مخملی ، پلی استر و ... استفاده کنید . بنابراین حتی نیازی به تعمیر مبل شنی نیز نخواهد بود . اگرچه در صورت دلخواه می توانید بدنه آسیب دیده را دوخته و آن را تعمیر کنید .

خدمات پس از فروش مبل شنی

فروشگاه تهران اینتکس مبل شنی یک نفره فانتزی را با ضمانت دو ساله برای فروش گذاشته است ، همچنین فروشگاه خدمات پس از فروش مبل شنی را نیز ارائه کرده است که شامل تمامی مبل های فروشگاه می باشد . از سری خدمات ارائه شده می توان به تعمیرات بدنه ، آستری و همچنین شارژ محتوای شنی اشاره کرد . شما می توانید علاوه بر تعمیر هر بخشی از مبل شنی خود را تعویض کنید . مبل های شنی پس از مدت طولانی استفاده ممکن است کمی افت داشته باشد که در این حالت نیاز است تا محتوا را شارژ کنید . البته می توانید محتوا را به طور کامل نیز تعویض کنید تا مبل به مانند روز اول ، انعطاف پذیر و نرم شود . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...