وان بادی چند رنگ کودک بست وی

bestway 51028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
880,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی چند رنگ کودک محصولی جدید از شرکت بست وی برای تفریحات آبی و همچنین استحمام در حمام های بزرگ بوده که از طراحی گرد و زیبا بهره می برد. این وان بادی در واقع از جنس PVC با رویه ای شفاف و طرح چرم ساخته شده و از رنگ های مختلف در بدنه آن استفاده شده است تا به این کالا زیبایی بیشتری ببخشد. اما این وان بادی دارای ابعادی بزرگ با ظرفیت آب بالا بوده که قابل استفاده به عنوان استخر توپ در فضای باز نیز خواهد بود. علاوه بر این یک دریچه تخلیه اب نیز در کف آن قرار داده شده تا آب درون وان به راحتی خارج شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن کیفیت بدنه خوب و قابل قبول که در برابر دمای مختلف آب نیز مقاوم است اشاره کرد. همچنین وزن کم و انعطاف بالای بدنه آن نیز در حمل آسوده این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 نوع خانگی
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 ظرفیت 400 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف رنگی
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه ساده
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی چند رنگ کودک بست وی از جدید ترین محصولات شرکت بست وی می باشد و برای تفریحات آبی و یا استحمام مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار مناسب برای مصارف خانگی است.  به دلیل طراحی چند رنگ  این محصول به اسم رنگین کمانی نیز شناخته می شود و از محصولات پرفروش در بین وان های بادی است. چرا که با طراحی زیبا و چشم گیر و دایره ای شکل جوی شاداب و لذت بخش را برای مشتریان به همراه دارد . وجود رنگ های متنوع در این وان می تواند تاثیر زیادی در روحیه ی کودک شود و همچنین از این وان می توان به عنوان استخر توپ  استفاده کرد . در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول سعی داریم شمارا برای خرید وان بادی راهنمایی کنیم . پس با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

این محصول یکی از پرطرفدار ترین وان های سری جدید است . با توجه به شکل و رنگ های زیبا توجه مشتریان را به خود جلب می کند . از انجا که کودکان روحیه ی لطیف دارند ، بیشتر به دنبال طراحی های زیبا با رنگ های متنوع و شاد هستند تا تفریحی دلچسب را داشته باشند. در این طرح از چهار حلقه مقاوم که به هم متصل هستند تشکیل شده است و هر حلقه ی آن به صورت جداگانه دریچه ای برای ورود و خروج هوا دارد تا در صورت امکان اقدام به باد کردن همزمان هر لایه کرد . این کار باعث می شود سریع تر وان را باد کرده یا ان را تخلیه کنید. همچنین وجود دریچه ی تخلیه آب در این محصول کار تخلیه آب را راحت تر کرده و بدون دردسر آب از طریق این دریجه به بیرون هدایت می شود.  حلقه های دایره ای شکل محکم به هم پرس شده اند و و به هیچ عنوان درزی در آنها ایجاد نخواهد شد  به همین خاطر بسیار مناسب برای کودکان بالای 3 سال است . مطمعنا شما از خرید این محصول زیبا و چشم گیر رضایت کامل را خواهید داشت.

جنس بدنه و کیفیت

جنس بدنه ی این وان بادی از pvc می باشد چرا که این جنس یکی از مقاوم ترین ها در میان اجناس دیگر است و بسیاری از تولید کنندگان محصولات بادی بلاخص وان بادی از این جنس برای تولید محصولشان استفاده می کنند .جنس داخلی وان از پی وی سی شفاف رنگی استفاده شده که با وجود شفافیت آن وان بادی را دلباز تر و مساحت را بزرگتر نشان می دهد .جنس بیرونی وان نیز از پی وی سی رنگی تشکیل شده است . کفی این وان  از دو لایه ی مقاوم یک رنگ از جنس پی وی تولید شده و مقاومت بالایی را در مقابله با وزن آب یا شخص استفاده کننده  دارد. با این ویژگی ها که گفته شد به کیفیت بالای این وان پی میبریم . البته باید در حفط و نگهداری وان بادی نیز کوشا باشید چرا که این محصولات در مقابل اجسام تیز و برنده و همچنین حرارت بالا بی دفاع خواهند بود .اگرچه نا خواسته بدنه ی این محصول آسیب دید نگران نباشید بسته هایی با عنوان بسته ی تعمیرات در فروشکاه اینتکس وجود دارد که با استفاده از برچسب های تعمیراتی اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده کنید. در این محصول برچسب تعمیرات به همراه دفترچه ی راهنما به عنوان اقلام همراه ارسال خواهد شد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این محصول در ابعاد (قطر 196 سانتی متر : و ارتفاع : 53 سانتی متر ) تولید شده است . چرا که این مقیاس در تولید وان های بادی استاندارد بوده و اکثر تولید کنندگان وان های بادی از این استاندارد تبعیت می کنند. با این ابعاد گفته شده این محصول را مناسب برای افراد بالای سه سال کرده است چرا که محیطی باز را در اختیار کودکان بیشتر از سه سال تعبیه دیده و کودک به راحتی میتواند بازی کند و از آن  لذت ببرد . ظرفیت این وان بادی 400 لیتر است و با توجه به کیفیت و مقتاومت بالا به راحتی میتواند این حجم از آب را تحمل کند . وزن کلی این وان 3 کیلوگرم است و با این وزن کم می توان آنرا به راحتی حمل کرد . با این ویژگی شما می توانید در سفر های کوتاه و طولانی خود با توجه به بسته بندی کوچک و وزن پایین این محصول پرهیجان و لذت بخش را به همراه داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد امروزه وان بادی از ابزار های پرطرفدار برای بازی و حتی استحمام در سنین مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو شرکت intex بزرگ ترین فروشگاه محصولات بادی این وان های بادی و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا به راحتی و با خیال آسوده این محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری کنید و محیطی  شاداب و باطراوت را در کنار خانواده تجربه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...