وان حمام بادی 4 نفره

intex 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام بادی 4 نفره خانوادگی اینتکس محصولی فانتزی و بسیار با کیفیت و شیک از این شرکت که برای مصارف خانوادگی طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم چند لایه بوده و قابل استفاده در فضای باز و همچنین فشای بسته می باشد. این وان بادی دارای چهار نشیمنگاه و تکیه گاه بادی بوده که استافده از آن را برای ما لذت بخش می کند. همچنین وجود دو حفره مخصوص در قسمت لبه برای قرار دادن بطری نیز در آن تعبیه شده است.

وان حمام بادی استخری intex با 4 صندلی متصل به وان ، محصول شرکت اینتکس در ابعاد طول 229 سانتی متر ، عرض 229 سانتی متر و ارتفاع تا بالای صندلی ها 66 سانتی متر ، با پمپ باد برچسب تعمیرات ، ابعاد بسته بندی 45*40*13 سانتی متر ، حجم آب 999 لیتر ، وزن پکیج 5 کیلوگرم ، نوع جنس از پلاستیک پی وی سی فشرده ، دارای دریچه تخلیه آب ، دارای دریچه تخلیه باد این وان بادی با طراحی زیبا و نوآورانه ساخته شده که کارایی آن را بالاتر می برد. این محصول برای استفاده چند نفری می باشد. وان حمام بادی محصول شرکت اینتکس می باشد که تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای آن است. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. پس از ثبت سفارش این کالا در کمتر از 2 ساعت در تهران و 24 ساعت در شهرستان ها به دست شما خواهد رسید.

 نوعخانگی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 229 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 ظرفیت 999 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 قابل استفاده برای تمام سنین
 ابعاد بسته بندی: 45*40*13 سانتی متر
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بادی
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان حمام بادی 4 نفره یکی دیگر از محصولات جدید شرکت اینتکس است که اخیرا روانه ی بازار جهانی شد . این محصول یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات وان بادی است و طرفداران زیادی را در بین علاقه مندان وان های بادی پیدا کرده است.با توجه به طراحی عالی و زیبا ، باعث شده است که مردم نگاه ویژه ای به این محصول داشته باشند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید وان بادی محبوبتان راهنمایی کنیم ، تا با خیال راحت و اطلاع از محصول اقدام به خرید کنید. پس با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این وان بسیار زیبا و چشم نواز است که به شکل مربع با اضلاع منحنی تولید شده است . دارای چهار صندلی در چهار گوشه ی وان باعث شده تا عزیزانی که از این محصول استفاده می کنند ، به راحتی بر روی صندلی نشسته و به گپ زدن و آب بازی بپردازند . وجود گودی در کف این صندلی ها باعث شده است تا افراد هنگام نشستن احساس راحتی کنند . وجود تکیه گاه و پشتی این صندلی ها کار نشستن را بسیار راحت کرده و می توانید به راحتی به این پشتی صندلی تکیه دهید تا از نشستن طولانی به کمرتان فشار وارد نشود .این محصول از دو حلقه بر روی هم استفاده شده است که با پرس به هم متصل شده و بسیار مقاوم است . قسمت داخلی بدنه ی وان به رنگ آبی مات است اما قسمت بیرونی آن شفاف است . همچنین رنگ کف استخر و قسمت بالای وان و تکیه گاه های صندلی به رنگ سفید است. هر طبقه ی این وان به صورت جداگانه دریچه ی ورود و خروج هوا دارد همچنین در قسمت نشیمنگاه هر چهار صندلی نیز این درچه ها به صورت جداگانه وجود دارد . وجود دریچه های جداگانه در هر قسمت وان روند باد کردن و راه اندازی  و همچنین تخلیه باد وان را سرعت می بخشد بنابراین زمان کمتری را صرف این کار خواهید کرد . وجود دریچه ی تخلیه آب در طراحی این محصول باعث شده است تا به راحتی ا آب را به بیرون هدایت کنید و روند تخلیه را به راحتی انجام دهید .در قسمت بالای این وان دو قسمت برای قرار گرفتن بطری یا لیوان طراحی شده است تا شما بتوانید به راحتی نوشیدنی های خود را در کنار خود داشته باشید .

جنس بدنه

یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب وان بادی جنس بدنه و کیفیت بالای ان می باشد .جنس بدنه رویه و همچنین بخش کناری  این محصول از pvc طرح چرم ساخته شده است و قسمت کف آن از پی وی سی دولایه تشکیل شده که مقاومت بهتری در برابر وزن آب و وزن افراد دارد . pvc  یکی از مقاوم ترین مواد در تولید وان های بادی و دیگر محصولات بادی است و اکثر تولید کنندگان از این جنس برای تولید محصولات خود استفاده می کنند .بنابراین بهتر است در هنگام خرید به این موضوع دقت داتشه باشید. چرا که کیفیت بالای بدنه می تواند طول عمر محصول را افزایش دهد .

ابعاد ، ظرفیت و وزن

این محصول در ابعاد (طول : 229 سانتی متر ، عرض : 229 سانتی متر و ارتفاع : 66 سانتی متر) طراحی شده است که این ابعاد از اندازه های استاندارد در تولید وان های بادی تبعیت می کند .ظرفیت وان 999 لیتر است . با این تفاسیری که گفته شد نتیجه میگیریم که این وان از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار است بنابراین مناسب برای استفاده ی تمام سنین است و به راحتی چهار نفر می توانند در آن بنشینند و از آب تنی خود لذت ببرند . وجود فضای خوب و عالی باعث شده که طرفداران وان های بادی نگاه ویژه ای به این محصول داشته باشند . تا بتوانند به همراه خانواده از این وان استفاده کنند و در کنار هم لحظات خوشی را تجربه کنند.  وزن کلی این محصول با بسته بندی شیک و کوچک به 5 کیلو گرم می رسد . که به راحتی قابل حمل است و می توانید در سفر های کوتاه خود این محصول را به همراه داشته باشید.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول به راحتی امکان پذیر است . هنگام راه اندازی ابتدا محل مناسبی را برای قرار گرفتن وان بیابید . مطمعن شوید که اجسام تیز و برنده در محل و زیر وان قرار نگیرد . هنگام باد کردن محصول بهتر است آنرا به طور کامل پهن کنید تا روند باد شدن لایه ها به سرعت انجام شود . به دلیل وجود دریچه های جداگانه ی هوا در هر قسمت های مختلف این وان می توانید به طور همزمان اقدام به باد کردن کنید . در صورت بروز مشکل در باد کردن می توانید به دفترچه ی راهنما مراجعه کنید . پس از راه اندازی در مراقبت از وان بادی کوشا باشید چرا که در برابر اجسام نوک تیز و برنده و حرارت های بالا بی دفاع هستند. از پریدن و ضربه زدن به دیواره های استخر خود داری کنید . در صورت بروز پارگی و سراخ شدن نگران نباشید ، شما می توانید با تهیه کردن برچسب های تعمیراتی که به عنوان بسته ی تعمیرات تعبیه شده است برای رفع این مشکل اقدام کنید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید و می دانید وان های بادی از پرطرفدارترین محصولات به شمار می آیند .چرا که استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود و همه ی افراد در هر سن دوست دارند این حس را تجربه کنند . به همین دلیل شرکت intex  بزرگ ترین فروشگاه محصولات بادی ، وان های بادی متنوعی را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا با خیال راحت و اطلاع کافی از کیفیت محصولات  اقدام به خرید کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...