چادر بادی بازی کودک اینتکس

intex 57429

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی بازی کودک اینتکس مخصوص کودکان و همچنین خردسالان محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از اشکال کودک پسندانه ای بر روی این کالا استفاده شده است تا در روحیات فرزندان شما تاثیر خوبی بگذارد. اما این محصول دارای کف بادی بوده و فضای داخل آن به گونه ای است که می توان آن را از آب یا توپ پر نمود. علاوه بر این ارگونومی ساخت این چادر به صورت کلبه بوده به همین دلیل از نورگیر بهره مند است.

چادر بادی بازی کودک یکی از جذاتب ترین و بهترین چادر های بازی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که از طرح کلبه ای بهره مند است. این محصول که به صورت یک کلیه و یا خانه بادی طراحی شده توسط PVC مقاوم با روکش طرح چرم ضد آب ساخته شده است. کالایی که با داشتن ابعاد (طول: 142 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) وزنی برابر 4 کیلوگرم داشته که می تواند به خوبی بر روی آن نیز شناور بماند. استفاده از رنگ بندی شاد و اشکال هک شده بر روی این کالا باعث افزایش علاقه فرزند شما نسبت به این محصول خواهد شد.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 142 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 وزن 4 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای سایه بان بادی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بادی بازی کودک اینتکس

چادر بادی بازی کودک یکی از شیک ترین و بهترین چادر های بازی شرکت اینتکس بوده که دارای ساختار بادی می باشد. این کالا دارای رنگبندی و طرح رویه بسیار کودک پسندانه ای بوده به همین دلیل همیشه از فروش بالایی برخوردار بوده است. این چادر بازی قابل استفاده به عنوان استخر توپ یا استخر آب در هر محل مورد نظری خواهد بود به همین دلیل بازه استفاده و کاربرد های این کالا نسبت به بسیاری از چادر های بازی بیستر می باشد. ویژگی های بسیار خوبی در این محصول تعبیه شده تا  فرزندان شما هنگام استفاده از این چادر بازی بادی نهایت لذت را ببرند...


طراحی و ساخت

طراحی چادر بازی کودک اینتکس به صورت کلبه بادی بوده که هیچ کدام از قسمت های تشکیل دهنده بدنه آن از هم جدا نمی شوند، بنابراین این چادر دارای ساخت بدنه یکدستی می باشد. بدنه ای که دارای کف عمق دار بوده تا به عنوان استخر آب یا استخر توپ نیز قابل استفاده باشد. قسمت کف چادر بادی به صورت مواج و بادشو بوده تا هنگام نشستن یا ایستادن در آن احساس راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. بدنه ای که دارای دو درب و دو پنجره چهارخونه بوده که با زیبایی تمام روی بدنه اصلی طراحی و تعبیه شده اند تا بیش از پیش این کالا را زیبا کند. به دلیل ساختار کلبه ای، این چادر بازی کودک دارای سقف بادی بوده تا در برابر بارش باران و تابش نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. طراحی و نوع ساخت بدنه این کالا به گونه ای بوده که قابلیت استفاده روی آب های کم عمق و آرام را به همراه خواه داشت. بنابراین این محصول به عنوان یک کالای تفریحی شناور نیز قابل استفاده خواهد بود.

جنس بدنه چادر بازی

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای چادر بازی بادی کودک اینتکس همانند بسیاری از محصولات بادی تفریحی کودکان از نوع پلاستیک PVC بوده که از روکش کاملا طرح چرم برای آن استفاده شده است. روکشی که خود دارای طراحی زیبا و رنگبندی جذاب بوده تا مورد پسند فرزندان شما قرار بگیرد و در روحیه آن تاثیر مثبت بگذارد. این جنس بدنه دارای مقاومت کافی در برابر دمای مختلف آب ، برخورد نور و گرمای آفتاب و همچنین استفاده روی آب داشته و به دلیل انعطاف بالای آن به راحتی در حجم و ابعاد کمی جمع می شود. قابلیتی که سبب می شود تا به راحتی این کالا را در هر محلی جای داده و یا حمل و جا به جا نمود. تنها حساسیت اینگونه محصولات بادی به اشیای تیز و بسیار داغ بوده که برای آنها امری طبیعی خواهد بود. اما ویژگی بسیار خوب آنها قابلیت تعمیر با ضریب اطمینان بالا توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد چادر بازی بادی کودک اینتکس معادل (طول: 142 سانتی متر ، عرض: 117 سانتی متر ، ارتفاع: 112 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین کودکان و حتی خردسالان خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سقف می باشد. البته ابعاد مفید قسمت داخل چادر مقداری کمتر از ابعاد کلی بوده اما با این وجود به راحتی برای استفاده دو یا سه کودک به شکل همزمان وجود خواهد داشت. ظرفیت آب قسمت کف این چادر بازی کودک حدود 20 لیتر بوده که مقداری مناسب برای تفریحات آبی در داخل این محصول خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز به 4 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب و قابل قبولی می باشد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این چادر بازی باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. این نوع پمپ های باد توسط شرکت اینتکس به صورت مجزا عرضه شده که در انواع دستی ، سوزنی ، برقی و پدالی تولید شده اند. پس از تهیه پمپ باد این محصول باید با توجه به اندازه دریچه باد این کالا ، نازل پمپ باد را به این دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. تا زمانی باید این کالا را باد کرد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه اصلی نباید از باد زیاد حالت سفت به خود بگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. برای خالی کردن باد این محصول نیز باید به دو صورت دستی و یا توسط پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند عمل کرد.

جمع بندی

چادر بازی بادی کودک اینتکس یکی از پر فروش ترین و جذاب ترین محصولات تفریحی کودکان بوده که دارای کیفیت و قابلیت های مناسبی برای سرگرم شدن بیشتر کودکان می باشد. این کالا به دلیل داشتن وزن کم و باد شو بودن خود قابل حمل در هر مکان بخصوص در مسافرت های نیز خواهد. چادر بازی کودک با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...