چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ساحلی

ch 7708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ساحلی یک محصول استثنایی با طراحی بدنه مناسب چهار فصل و قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی بوده که با ظرفیت داخلی خوابیده برای 3 نفر طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا در واقع فاقد پنجره بوده اما از هر طرف یک درب پرتابل دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از این درب ها با استفاده از زیپ باز کنید. هر ضلع این چادر مسافرتی دارای پایه چتری بوده که می توانید به راحتی روکش بدنه را باز کرده و به این پایه ها متصل نمایید. به این صورت شما دارای 4 عدد آلاچیق نیز خواهید بود. هر یک از این دیواره ها مجهز به یک توری pvc نیز بوده به همین دلیل اغلب استفاده از این محصول را برای مناطق گرمسیری و یا شرجی توصیه کرده اند. زیرا با باز کردن این دیواره ها و استفاده از توری pvc هم می توانید از نور کافی و هوای مطبوع بهره بوده هم از مناظر اطراف خود لذت ببرید. لازم به ذکر بوده جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه آکسفورد بوده پس به دلیل ساختار مقاوم و ضدآب این پارچه محصول یاد شده امکان استفاده در مناطق کوهستانی و یا بارانی را دارد. توجه داشته باشید سازه های استیل این چادر مسافرتی از نوع اتوماتیک بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. اگر قصد خرید چادر مسافرتی اصل را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه آکسفورد
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد درب 4
 سایر ویژگی هاظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ساحلی

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ساحلی یک محصول متفاوت مناسب روز های گرم تابستان و مناطق ساحلی بوده که با وزنی کم و در ابعاد کوچک تولید شده است. این چادر مسافرتی امکان استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی را داشته اما به دلیل طراحی ظاهری منحصر به فرد بدنه اغلب برای لذت بردن از تفریحات ساحلی توصیه می شود. البته شما می توانید متناسب با فصل و همچنین نیاز خود یک محصول مشابه را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید با چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ساحلی اشنا شده و تمامی ویژگی های فنی و ظاهری آن را مشاهده کنید. پس با ما همراه باشید.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی اتوماتیک با روکش بدنه ای از بهترین نوع پارچه کره ای آکسفورد تولید شده است. این نوه پارچه را اغلب به دلیل ساختار ضدآب و بهره مندی از طول عمر بسیار بالا انتخاب می کنند. پارچه آکسفورد کاملا مقاوم در برابر بارش برف و باران وزش باد بوده و در اثر استفاده مداوم در برابر تابش شدید نور خورشید دچار اسیب نمی شود. توری های این محصول نیز از نوع PVC هستند. این جنس توری می تواند از شدت تابش نور خورشید کم کرده و مانع از دید مستقیم افراد محیط اطراف به داخل این محصول شود. از طرفی به شما برای داشتن یک محیط خنک در روز های گرم تابستان کمک خواهد کرد. جنس سازه های این چادر مسافرتی از نوع استیل ضدزنگ هستند. این جنس بدنه به دلیل استحکام بالا در برابر باد و ضربه هایی احتمالی و همچنین وزن کم بدنه انتخاب می کنند. زیرا الویت اول بعد از جنس بدنه محصول مر بوط به وزن کم چادر مسافرتی بوده تا بتوانید آن را در زمان پیاده روی به راحتی همراه با خود داشته باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ساحلی از ابعاد ظاهری مربع شکل برخوردار بوده و بدنه ای کاملا مکعبی و با یک شیب ملایم در بخش دیواره تولید شده است. این محصول فاقد پنجره بوده اما بر روی هر یک از دیواره های آن یک درب بزرگ تعبیه شده تا بتوانید از محیط اطراف خود و فضای لب دریا لذت ببرید. هر یک از این درب ها مجهز به توری PVC بوده که به راحتی از طریق یک زیپ قابل استفاده خواهد بود. در دو سمت این چادر مسافرتی تعداد دو عدد سایبان نیز طراحی شده که از تابش عمودی خورشید جلوگیری کرده و همچنین می توانید با استفاده از یک زیر انداز در این بخش نشسته و از مناظر دریا نهایت لذت را ببرید.  این چادر مسافرتی سبک بوده و مجهز به یک ساک حمل با ظاهری مشابه کوله پشتی می باشد. در بخش داخلی محصول و بر روی دیواره آن تعداد دو عدد جیب تعبیه شده تا بتوانید لوازم کوچک و با ارزش خود مانند تلفن همراه و کیف پول و... را در این بخش قرار داده و از آن ها مراقبت کنید. این محصول استثنایی دارای یک دفترچه راهنما و تعدادی میخ و طناب برای راه اندازی استاندارد و اصولی چادر مسافرتی می باشد.

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک

این محصول از سازه های هیدرولیکی و اتومات برخوردار بوده به این صورت که تمامی این سازه ها به یک اهرم مرکزی متصل بوده که با استفاده از دست می توانید آن ها را از یکدیگر باز کنید. سپس هر یک از این سازه ها را در شیار مربوط به خود بر روی روکش بدنه اصلی محصول متصل نمایید. توجه داشته باشید برای استفاده اصولی از این محصول آن را در یک محیط مسطح و عاری از هر نوع اشای نوک تیز راه اندازی کنید. همچنین روکش بدنه اصلی را اشیا نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید.

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ساحلی محصولی مناسب تمام فصول بوده اما به طور تخصصی برای مناطق ساحلی و فصل تابستان طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی با بهره مندی از طول عمر بالا و ساختار باکیفیت بدنه توانسته در میان علاقمندان به تفریحات ابی و ساحلی به محبوبیت دست یابد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی اصل را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...