چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش

colombus 4409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش یکی دیگر از جدیدترین چادر های مسافرتی سایز بزرگ بوده که توسط کاخانه اسپانیایی کلمبوس طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا از طراحی بدنه گرد برخوردار بوده که دیواره آن ساختاری مخروطی داشته به همین دلیل بوده فضای داخلی محصول از ارتفاع مناسب در تمامی بخش ها برخوردار می باشد. از طرفی این نوع طراحی بدنه موجب شده تا چادر مسافرتی دارای موقعیت ثابت بر روی سطح زمین بوده که در زمان بارندگی آب در بخش سقف آن تجمع نکند. این محصول امکان راه اندازی اتوماتیک دارد. زیرا سازه های آن مانند چتر طراحی شده و در کمترین زمان ممکن برای استفاده شما اماده خواهد بود. بر روی دیواره چادر مسافرتی تعداد 3 عدد پنجره و یک درب بزرگ نیز طراحی شده البته بخش سقف محصول دارای یک هواکش نیز می باشد. این چادر مسافرتی دارای تجهیزات جانبی از جمله ساک حمل ، پوشش اضافی برای سقف ، میخ و طناب نیز بوده تا در زمان سفر با مشکل خاصی روبرو نشوید. جنس بدنه چادر مسافرتی را از نوع پلی استر انتخاب کرده اند. بدنه پلی استر ضدآب و بادوام بوده به همین دلیل می توانید برای تفریح در کوهستان ، کویر ، جنگل و... از این محصول استفاده کنید. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک با تخفیف عالی می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش

چادر مسافرتی از جمله تجهیزات ضروری کمپینگ برای اقامت در طبیعت بوده که می تواند یک محیط ایمن و راحت را برای استراحت و یا خواب در اختیار شما قرار بدهد. این گروه از محصولات به دلیل انواع مختلف شرایط اب و هوایی و انواع اقامت های طولانی مدت و کوتاه مدت از تنوع گسترده ای برخوردار هستند. در این بین اما یکی دیگر از پرفروش ترین نمونه ها در میان علاقمندان به کوهنوردی همواره چادر مسافرتی اتوماتیک به شمار می رود. این گروه متنوع از محصولات سفری به دلیل امکانات عالی در کنار کارایی بسیار بالا می توانند سفر متفاوتی برای شما مهیا کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش بپردازیم. پس توصیه می کنیم تا انتهای این بخش برای اشنایی با این محصول جذاب همراه با ما باشید.

بخش های مختلف چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش محصولی با ظاهر گرد بوده که رنگ بدنه آن از دو طیف رنگ سبز انتخاب شده است. این چادر مسافرتی در بخش ابتدایی خود مجهز به یک درب بوده که به سمت بالا امکان جمع اوری داشته که با ارتفاعی بلند طراحی شده است. دیواره های این محصول از شیب نسبتا کمی برخوردار بوده که با توجه به ارتفاع بلند بدنه محصول می توان گفت این چادر مسافرتی برای استفاده افراد بلند قد یک گزینه مناسب می باشد. فضای داخلی محصول کاملا نورگیر بوده و گردش هوا در داخل آن به راحتی صورت می پذیرد. زیرا این چادر مسافرتی مجهز به سه عدد پنجره بوده ، البته تمام این بخش ها به همراه هواکش بزرگ سقف مجهز به توری PVC هستند. در بخش داخلی این چادر مسافرتی و در قسمت سقف یک قلاب تعبیه شده تا بتوانید فانوس و یا لامپ را در تاریکی شب در این قسمت بیاویزید. ستون های این محصول استثنایی با حدفاصل یکسان تمامی اطراف چادر مسافرتی را پوشش داده به همین دلیل موقعیت این چادر مسافرتی به راحتی بر روی سطح زمین ثابت باقی خواهد ماند. فضای داخلی این محصول با گنجایش 8 نفره نشسته و 4 نفره خوابیده طراحی شده به همین دلیل مناسب گروه های طبیعت گردی و کوهنوردی همچنین خانواده ها می باشد.

تجهیزات جانبی چادر مسافرتی اتوماتیک

همانطور که گفته شده این چادر مسافرتی در بخش سقف خود دارای یک هواکش بزرگ بوده که به تهویه مطبوع هوا کمک شایانی خواهد کرد. در زمان بارندگی برای جلوگیری از نفوذ آب باران به این بخش یک پوشش دوم طراحی شده که ساختاری پرتابل داشته و می توانید به راحتی آن را نصب کنید. این پوشش دوم علاوه بر زمان بارندگی ، در فصول سرد سال برای حفظ دمای محیط داخلی چادر مسافرتی نیز مناسب می باشد. به همین این چادر مسافرتی یک طناب نصب و تعدادی میخ استاندارد مناسب پایه های محصول وجود دارد. با استفاده از این تجهیزات استاندارد می توانید موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت نگه داشته و دیگر نگران وزش باد شدید و یا بارندگی های احتمالی نباشید. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل نیز بوده که طراحی ظاهری مانند یک کوله پشتی دارد. با توجه به حجم کم این محصول در زمان جمع اوری شدن و وزن سبک بدنه شما می توانید آن را با این ساک حمل به راحتی حمل کنید.

شرایط استفاده از چادر مسافرتی اتوماتیک

این محصول در واقع یک چادر مسافرتی چهار فصل بوده و برای استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی مناسب می باشد. جنس بدنه محصول از پارچه پلی استر تولید شده ، این نوع جنس بدنه در کنار وزن کم و استحکام بسیار بالایی که داشته یک پارچه ضدآب و سازگار با تمامی شرایط اب و هوایی می باشد. ارتفاع بلند سقف و داشتن تعدادی پنجره استاندارد می تواند در مناطق کویری و ساحلی هوای خنک و مطبوع برای شما فراهم کند. با استفاده از پوشش دوم برزنتی محصول نیز دیگر نیاز به نگرانی بابت بارندگی نخواهید داشت و در محیطی کاملا ایمن باقی خواهید ماند. برای سازه های این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس استفاده شده زیرا به راحتی تغییر حالت داده و از طول عمر بالا و وزن کم برخوردار می باشد. زیرا سازه های این چادر مسافرتی کاملا اتومات بوده ک مانند یک چتر از یکدیگر باز می شوند.

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش محصولی باداوم ار کارخانه اسپانیایی کلمبوس بوده که از جنس بدنه باکیفیت و نحوه راه اندازی فوری برخوردار می باشد. برای خرید چادر مسافرتی با بهترین قیمت و بهره مندی از یک تخفیف عالی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...