چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره ضدآب

colombus 3309

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره ضدآب یکی دیگر از مقاوم ترین چادر های مسافرتی ساخته شده بوده که از طراحی بدنه شیک و متفاوتی برخوردار می باشد. این محصول زیبا از فضای داخلی مستطیل شکل برخوردار بوده که در بخش ابتدایی آن یک درب و بر روی دیواره های آن تعداد 2 عدد پنجره تعبیه شده است. تمامی این بخش ها مجهز به توری pvc بوده برای استفاده اسان شما از هوا و نور خارجی دارای یک زیپ هستند. در ابتدای این چادر مسافرتی یک سایبان بزرگ تعبیه شده تا در زمان بارندگی بتوانید با نشستن در این قسمت از فضای طبیعی لذت ببرید. این محصول مجهز به یک هواکش در بخش سقف نیز بوده تا در زمان تاریکی هوا بتوانید به تمشای ستاره های اسمان بپردازید. این بخش داری یک پوشش اضافی نیز بوده تا از ورود اب باران به داخل محصول جلوگیری شود. در بخش مرکزی داخل چادر مسافرتی یک قلاب تعبیه شده تا در بتوانید برای اویختن لامپ از آن استفاده کنید. جنس روکش بدنه چادر مسافرتی از بهترین نوع پلی استر بوده زیرا این نوع روکش بدنه ضداشعه و ضدآب بوده و تاثیر بالایی بر کارایی این محصول در کوهستان و جنگل دارد. سازه های محصول از نوع اتوماتیک بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 310 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره ضدآب

یکی دیگر از محصولاتی که برای کسب تجربه متفاوت و مهیج در زمان سفر به تمامی افراد توصیه شده چادر مسافرتی مناسب می باشد. انتخاب و خرید چادر مسافرتی ایده آل متناسب با نیاز و بودجه شما یک پروسه کاملا تخصصی بوده که کارشناسان فروش نمایندگی اینتکس در این مسیر راهنمای شما خواهند بود. پس برای انتخاب و خرید چادر مسافرتی اتوماتیک اورجینال توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.

ساختار ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره ضدآب محصولی با ظرفیت داخلی استاندارد برای 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت خوابیده بوده که از ابعاد مستطیل شکل برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی از یک مزیت بزرگ به نام سایبان در بخش ابتدایی برخوردار بوده به این صورت که بخش درب محصول با اتصال به دو ستون به صورت یک سایبان در جلوی چادر مسافرتی تشکیل می شود. از این سایبان می توانید برای محلی مناسب جهت قرار دادن کفش ها و سایر تجهیزات همراه همچنین برای تماشای طبیعت در زمان باران استفاده کنید. بخش داخلی این محصول یک فضای استاندارد و مناسب برای ایمن ماندن در برابر تغییرات شرایط جوی داشته و در بخش سقف آن محلی برای اویختن لامپ و یا فانوس تعبیه شده است. در کنار درب بزرگ بدنه چادر مسافرتی این محصول مجهز به تعداد دو عدد پنجره نیز بوده که به همراه هواکش بخش سقف می توانند موجب تهویه مطبوع هوای داخلی محصول بشوند. بر روی دیواره داخلی محصول تعداد دو عدد جیب تعبیه شده تا بتوانید لوازم کوچک و با ارزش خود مانند تلفن همراه و کیف پول خود را در داخل آن ها نگهداری کنید.

چادر مسافرتی اتوماتیک مناسب 4 فصل

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره ضدآب یک محصول استثنایی و بی رقیب برای استفاده در تمامی فصول سال می باشد. بدنه این محصول از پارچه مقاوم پلی استر تولید شده است. این نوع جنس بدنه کاملا ضدآب و در برابر وزش باد و یا اشعه فرابنفش خورشید مقاوم باقی می ماند. روکش بدنه پلی استر موجب افزایش قابیلت این چادر مسافرتی در زمان استفاده از آن در مناطق مختلف با اب و هوای مختلف مانند کوهستان و ساحل و... می باشد. هواکش این چادر مسافرتی دارای پوشش دوم با جنس برزنتی بوده که موجب افزایش کارایی محصول و ایجاد یک محیط امن برای مسافران در زمان بارندگی می شود. طراحی بدنه چادر های مسافرتی دوپوش موجب شده تا بتوانید در کنار دریافت هوای مطبوع و تازه از محیط خارجی ، بتوانید در برابر کاهش دما و یا بارندگی خود را حفظ کنید. سازه های این چادر مسافرتی از نوع اتومات و هیدرولیکی و با جنس آلومینیوم گالوانیزه هستند.

روش استفاده از چادر مسافرتی اتوماتیک

سازه های چادر مسافرتی اتومات از نوع پیش ساخته بوده یعنی به صورت کاملا اماده و مونتاژ شده به دست شما رسیده و دیگر نیاز به انجام مراحل مختلف و یا زمان طولانی جهت استفاده از محصول وجود ندارد. به این صورت که طراحی این سازه های آلومینیومی مشابه یک چتر بوده که به راحتی از یکدیگر باز شده و در داخل شیار های تعبیه شده بر روی روکش بدنه فرو می رود. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته و مجهز به یک ساک حمل می شود. برای راه اندازی لازم بوده ابتدا آن را از داخل ساک خارج کرده و یک محیط صاف و عاری از هر نوع سنگ تیز در نظر بگیرید. محصول را به طور کامل در این بخش باز کرده و سازه ها را در محل های از پیش تعبیه شده قرار بدهید. در داخل ساک محصول میخ و طناب نصب بوده که در مرحله پایانی با استفاده از این تجهیزات می توانید موقعیت محصول را بر روی سطح زمین تثبیت کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره ضدآب محصولی استاندارد و باکیفیت برای استفاده در زمان سفر های طولانی مدت و کمپینگ بوده که با ساختاری سازگار با تغییرات اب و هوایی تمامی فصول طراحی و تولید شده است. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس این چادر مسافرتی و سایر تجهیزات کمپینگ را خریداری نمایید.

اسماعيلي

v

432 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...