چادر مسافرتی دو منظوره 6 نفره

H 22412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو منظوره هلال یکی سبک ترین چادر های تولید شده ایرانی بوده که از جنس پارچه شمعی و توری ساخته شده است. این چادر در واقع دو کاربرد داشته که یکی از آنها استفاده در سفر های کوتاه در هوای گرم بوده و کاربرد دیگر آن نیز استفاده به عنوان پشه بند است. این چادر نیز توسط فریم های عصایی نصب شده و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل خواهد بود.

چادر مسافرتی دو منظوره 6 نفره از تولیدات شرکت هلال ایران می باشد که دارای یک ورودی بوده و هیچ پنجره ای در اطراف آن وجود ندارد. در عوض به یک لایه توری نیم دایره مجهز شده است که هم یک مزیت و هم یک عیب برای این کالا محسوب می شود. عیب آن کاهش حریم شخصی می باشد به صورتی که می توان به سادگی درون آن را مشاهده کرد. اما مزیت آن جریان هوای فوق العاده آن است که باعث می شود استفاده از آن در فصل تابستان لذت بخش تر از سایر چادر های مسافرتی باشد.

 نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و توری
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هلال
 قابلیت استفاده به عنوان پشه بند
 دارای وزن بسیار مناسب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی هلال یکی از انواع چادر های مسافرتی شرکت هلال در ایران میباشد علاوه بر کیفیت خوب بسیار سبک میباشد و برای استفاده در سفر های خانوادگی و دوستانه در طبیعت میتواند بسیار لذت بخش باشد.یکی از دلایل سبک بودن آن استفاده از نوعی ماده به نام پارچه شمعی در جنس آن است.به کمک این پشه بند میتوانید در شب و یا ساعت های دیگر از شبانه روز و مکان های مختلف میتوانید با خیال راحت استراحت کرده و از هوای آزاد لذت ببرید بدون اینکه نگران حشرات مزاحم باشید.در ادامه این مطلب به بررسی تمام ویژگی های این محصول میپردازیم.با ما همراه باشید.

 

 

ابعاد و وزن :

این پشه بند توری مسافرتی دارای ابعاد 205 سانتی متر طول و 205 سانتی متر عرض میباشد که ارتفاع این پشه بند به کمی بیشتر از 135 سانتی متر میرسد که برای این ابعاد بسیار مناسب است.لازم به ذکر است که ارتفاع این پشه بند از قسمت کف تا بالاترین قسمت آن محاسبه شده است.همچنین هنگام بسته بندی بسیار کم حجم میشود که این ویژگی میتواند بسیار کاربردی باشد.این ابعاد برای ظرفیت 6 نفر درنظر گرفته شده است که بسیار مناسب است و در کنار این ویژگی ها  وزن بسیار کم آن را هم در نظر بگیرید که برای جابجایی و مسافرت ها بسیار مناسب است و باعث دردسر نخواهد شد.

طراحی و جنس:

اولین چیزی که در طراحی این محصول به چشم میخورد شکل ظاهری آن است که چنجره ای در آن وجود ندارد اما با یک لایه ی توری مقاوم شما علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به اطراف نیز دید خواهی داشت.با اینکه حدود 70 درصد این محصول از تور میباشد اما هنگام بسته بودن هیچ ورودی برای حشرات  وجود نخواد داشت .جنس قسمت هایی که توری نمیباشد از نوع پارچه ای شمعی میباشد که ماده ای ترکیبی و بسیار مقاوم است که این قسمت ها به نوعی نقش ستون برای چادر را ایفا میکنند.علاوه بر این پیش تر گفته شد که این پشه بند توری دید شما به اطراف را محدود نخواهد کرد اما سقف به صورت پوشیده طراحی شده است که در واقع یکی از ویژگی های آن محسوب میشود زیرا در صورت که قصد استفاده از این پشه بند در روز را داشته باشید ، این سقف مانع از تابش مستقیم نور آفتاب که میتواند بسیار آزار دهنده باشد میشود.درب ورودی این پشه بند به صورت بیضی شکل در نظر گرفته شده است که ورود و خروج به آن به سادگی انجام خواهد گرفت و این درب توسط یک زیپ خودکار باز و بسته میشود.همچنین اطراف این پشه بند میخ هایی وجود دارد که برای محکم کردن پشه بند به زمین کاربرد دارد که این میخ ها به پایه های فلزی وصل میشوند که از جنس آلومینیوم بوده و همچنین ضد آب و ضد  زنگ میباشند 

نحوه راه اندازی:

راه اندازی این پشه بند هم مانند سایر پشه بند های موجود  بسیار ساده بوده و هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد و برای راه اندازی آن کافی است ابتدا محلی مناسب برای آن پیدا کنید که تا حد ممکن به دور از سنگ ریزه  همچنین سعی کنید که در صورت امکان و برای راحتی و آسودگی، زمین صاف و تراز باشد.سپس نوبت به مرحله بعد میرسد که باید پشه بند را  زمین پهن کنید و پایه های آن را به کمک میخ به سفت کنید.. حالا پشه بند آماده استفاده میباشد .برای مراقبت از آن  بهتر است که در نزدیکی آتش و یا اشیای تیز مانند شاخه درختان استفاده نکنید.در صورتی که این نکنه ها را رعایت کنید این پشه باند تا سالها قابل استفاده خواهد بود.همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...