چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل MANASLU

Ferrino Manaslu 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل MANASLU از سری چادرهای مسافرتی دو پوش و با کیفیت می باشد که به تازگی توسط برند فرینو روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی با توجه به قابلیت دوپوش بودن و مقاومت در برابر طوفان که دارد به خوبی توانسته است جای خود را درمیان هواداران کوهنوردی باز کند . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که با توجه به کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که دارد خیال شما را در سفرها و کمپینگ ها از نظر برخورد اشیا تیز تا حدود زیادی راحت می کند . همچنین یکی دیگر از ویژگی های بدنه پلی استر این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن می باشد . ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که همین امر این محصول را در برابر طوفان مستحکم کرده است . لازم به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد کیت تعمییرات و همچنین آویز از سقف برای نگهداری لامپ و روشنایی وجود دارد . چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل MANASLU با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع عصایی
 طول 360 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل MANASLU

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل MANASLU یک چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در سفر ها و کمپینگ ها می باشد که بسیار با کیفیت و با دوام بوده و ساختاری فوق العاده جذاب دارد. رنگ نارنجی این محصول نیز باعث شده تا در کنار زیایی این محصول ، بتوانید ان را از فواصل دور هم به راحتی مشاهده نمایید. در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای امر باید در خصوص طراحی و نوع ساخت این محصول با شما صحبت کنیم. این محصول ظاهری خمره ای شکل دارد به گونه ای که سقف و ارتفاع ان بلند بوده و عبور و مرور به سادگی در داخل ان انجام می گیرد.قسمت جلویی این محصول به صورت مستطیلی طراحی و تولید گردیده است که درب اصلی این محصول هم در ان جا قرار گرفته است. هم چنین این محصول بر روی خود پنجره ای ندارد و تنها دارای یک عدد هواکش است که جریان هوا از داخل ان عبور و مرور می کند. ساختار اصلی این چادر مسافرتی از رنگ نارنجی ساخته شده که بدنه و لایه زیرین این محصول مقداری تیره تر بوده و لایه رویه این محصول هم مقداری روشن تر است به گونه ای که انگار یک چادر دو رنگ را در اختیار دارید. هم چنین بر روی بدنه این محصول نام تجاری کارخانه سازنده این محصول یعنی فرینو نیز به چشم می خورد که خیال شما را از بابت داشتن یک چادر مسافرتی با کیفیت راحت کرده است. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت و با دوام را شاهد باشیم.

جنس بدنه

بدنه این محصول به گونه ای ساخته شده که تمام درز های ان اب بندی شده است تا از نفوذ اب باران به داخل چادر جلوگیری شود. هم چنین سر تا سر بدنه این محصول نیز به صورت ضد اب طراحی و تولید گردیده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول پایه های ضد زنگ ان است که در شرایط جوی گوناگون می توانید از ان استفاده کرده و با خیال راحت این محصول را راه اندازی نمایید. هم چنین رویه اصلی این محصول ساخته شده از جنس پلی استر است که از مرغوب ترین نوع پارچه می باشد.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان ابعاد و وزن ان است. در ابتدا باید گفت که این محصول مناسب برای استفاده 2 نفر می باشد. بر همین اساس طول این چادر مسافرتی 360 سانتی متر ، عرض ان 130 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 104 سانتی متر می باشد. وزن این چادر مسافرتی هم تنها 2.4  کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول پروسه ای کاملا ساده و راحت بوده و وقت شما هم برای انجام این کار خیلی تلف نخواهد شد. برای همین منظور شما می توانید قبل از اقدام به نصب و راه اندازی این کالا به دفترچه راهنمای موجود در داخل بسته بندی این کالا مراجعه نمایید تا بتوانید به سادگی با نحوه راه اندازی ان اشنا شوید. هم چنین برای انجام این کار در ابتدا باید این چادر را باز کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از طناب ها و میخ های نصب موجود در داخل بسته بندی این محصول اقدام به متصل کرده ان ها بر روی زمین کرده و این محصول را به صورت مقاوم به زمین متصل نمایید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید یک سری اصول ساده را رعایت نمایید. برای انجام این کار شما می بایست از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول خودداری کرده تا پارچه اصلی و بدنه این چادر دچار اسیب نشود. هم چنین باید از پریدن و جامیپنگ بر روی این محصول هم جدا بپرهیزید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل MANASLU یک محصول فوق العاده ساخت شرکت فرینو است که رنگ بندی جذابی داشته و قابلیت راه اندازی به صورت سریع را هم داراست. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد و در کنار خود دفترچه راهنما و همین طور ساک حمل را هم موجود می یند. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...